bato-adv
کد خبر: ۶۴۸۴۲

4 فيلم از ناصر صفاريان در بازار ويديويي عرضه شد

تاریخ انتشار: ۱۷:۴۳ - ۰۷ دی ۱۳۸۹

 
فيلم‌هاي مستند ناصر صفاريان درباره‌ي «احمدرضا احمدي»، «خاطره پروانه» و مستندي «درباره ادبيات داستاني ايران» بصورت دي‌وي دي در كتابفروشي‌ها عرضه شد.

به گزارش ايسنا، مستند «آواز آفتاب» درباره «ادبيات داستاني ايران:يك نگاه» با حضور محمود دولت‌آبادي، علي‌اشرف درويشيان،جوادمجابي آماده شده است.

در مستند «خاطره در قاب» نيز با گفت‌وگوي تصويري با زنده‌ياد خاطره پروانه به زندگي و آثار اين هنرمند عرصه موسيقي پرداخته مي‌شود.

بنا بر اين گزارش، سومين مستندي كه به كارگرداني ناصر صفاريان بصورت دي‌وي دي منتشر شده است، مستند «بانو مرا درياب» درباره‌ي احمدرضا احمدي شاعر است كه در آن آيدين آغداشلو، احمدپوري،محمدعلي سپانلو، شمس لنگرودي،عمران صلاحي، محمد صنعتي، رشيد كاكاوند، حسن كيائيان و.... حضور دارند. 

علاوه بر اين سه فيلم، مستند «امپراتور و ما» يك نگاه به آكيرا كوروساوا كارگردان مطرح ژاپني كه به تهيه‌كنندگي ناصرصفاريان ساخته شده، بصورت دي‌وي دي عرضه شده است.

اين مستند با كارگرداني و تدوين اميد نجوان ساخته شده است و در آن ترويا نوگامي،دايساكو كيمورا،ساتارو ايسه‌كي همكاران كوروساوا و محمود كلاري، شادمهر راستين حضور دارند. 

طبق روال هميشگي ناصرصفاريان پخش اين آثار را خودش برعهده داشته است و عرضه‌ي آنها در كتابفروشي‌هاست.

به گزارش ايسنا، به زودي سه فيلم ديگر از ناصر صفاريان درباره سه چهره فرهنگي وارد بازار خواهد شد.

مجله خواندنی ها
bato-adv
bato-adv
bato-adv
bato-adv
bato-adv
پرطرفدارترین عناوین