December 26 2024 - پنجشنبه ۰۶ دی ۱۴۰۳
- RSS
- |
- قیمت خودرو
- |
- عضویت در خبرنامه
- |
- پیوندها و آگهی ها
- |
- آرشیو
- |
- تماس با ما
- |
- درباره ما
- |
- تبلیغات
- |
- استخدام
کشتیهای غول پیکر به همان نسبت لنگرهای غول پیکری نیز دارند که برای مثال وزن خود لنگر به تنهایی به ۱۵ تن میرسد و این بدون احتساب زنجیر نگهدارنده آن است. همین اعداد به سادگی نشان میدهد که لنگر انداختن به شیوه رها کردن آن تا چه حد میتواند پایداری کشتی را بهم بزند.
اگر ویدئوی زیر را تماشا کنید احتمالا این تصور را خواهید کرد که کشتیهای بزرگ برای لنگر انداختن آن را رها میکنند، اما واقعیت چیز دیگری است.
به گزارش راهنماتو، کشتیهای غول پیکر به همان نسبت لنگرهای غول پیکری نیز دارند که برای مثال وزن خود لنگر به تنهایی به ۱۵ تن میرسد و این بدون احتساب زنجیر نگهدارنده آن است. همین اعداد به سادگی نشان میدهد که لنگر انداختن به شیوه رها کردن آن تا چه حد میتواند پایداری کشتی را بهم بزند.
در واقع این نوع لنگر انداختن در موارد محدود همچون وضعیت اضطراری که سرعت عمل اهمیت پیدا میکند صورت میگیرد. لنگر کشتیهای غول پیکر در شرایط عادی به صورت کنترل شده به زیر آب میرود تا وزن زیاد لنگر تعادل کشتی را مختل نکند.