bato-adv
bato-adv

(تصاویر) افراد انگشت‌شماری در ایران سوار این پورشه می‌شوند!

(تصاویر) افراد انگشت‌شماری در ایران سوار این پورشه می‌شوند!

کابین‌های پورشه‌هایی که کوپه هستند، طراحی کلاسیکی دارند و مانند مدل‌های دیگر مثل ماکان و کاین و پانامرا و...، به راحتی تغییر نمی‌کنند. در فضای داخلی باکستر نسل چهارم، فرمان ۳ پره کلاسیک پورشه، در کنار دریچه‌های دایره‌ای شکل و همچنین کنسول وسط شیب‌دار، بیشترین خودنمایی را دارند. از مصادیق کلاسیک بودن طراحی این بخش، می‌توان به کیلومترشمار آنالوگ آن اشاره کرد.

تاریخ انتشار: ۰۸:۴۸ - ۰۴ مرداد ۱۴۰۲

پورشه باکستر ۷۱۸، برادر کوچکتر ۹۱۱، خودرویی بود که توسط معین موتور به بازار ایران آمد. نسل سوم این کوپه دوست داشتنی قبلا در کشورمان حضور داشت و حالا در نسل چهارم، با تغییراتی همه جانبه به بازار آمد.

به گزارش خبرآنلاین، این نسل باکستر در سال ۲۰۱۶ معرفی و عرضه شد؛ اما در ایران با مدل ۲۰۱۷ به بازار آمد. طراحی جدید محصولات پورشه در این محصول هم دیده می‌شد.

(عکس) افراد انگشت‌شماری در ایران سوار این پورشه می‌شوند!

صحبت و تحلیل کردن طراحی پورشه باکستر، قطعا کار حوصله‌سر بری خواهد بود؛ چرا که با همان همیشگی و خوب بودن پورشه مواجهیم. طراحی بدنه باکستر نسل چهارم نسبت به نسل قبل، آن خمیدگی و گرد بودنش را از دست داده و کمی بزرگتر جلوه می‌کند.

چراغ‌های گرد و بیضی شکل در کنار گرافیک زیبای آن، زیبایی بصری نمای جلویی را بیشتر کرده است.

(عکس) افراد انگشت‌شماری در ایران سوار این پورشه می‌شوند!

چراغ‌های قسمت پشت، باریک‌تر از قبل شده و دیگر گرافیک آن هم تماما قرمز رنگ نیست. در این نسل، نوشته پورشه در مرکز خودرو و بالاتر از عدد ۷۱۸ قرار گرفته و دیگر نام باکستر دیده نمی‌شود.

(عکس) افراد انگشت‌شماری در ایران سوار این پورشه می‌شوند!

کابین‌های پورشه‌هایی که کوپه هستند، طراحی کلاسیکی دارند و مانند مدل‌های دیگر مثل ماکان و کاین و پانامرا و...، به راحتی تغییر نمی‌کنند. در فضای داخلی باکستر نسل چهارم، فرمان ۳ پره کلاسیک پورشه، در کنار دریچه‌های دایره‌ای شکل و همچنین کنسول وسط شیب‌دار، بیشترین خودنمایی را دارند. از مصادیق کلاسیک بودن طراحی این بخش، می‌توان به کیلومترشمار آنالوگ آن اشاره کرد.

(عکس) افراد انگشت‌شماری در ایران سوار این پورشه می‌شوند!

چراغ PDLS جلو، رینگ‌های اسپرت ۱۸ تا ۲۰ اینچی، کیت اگزوز، سیستم ترمز مخصوص پورشه PCCB، تعلیق دوحالته هوشمند، لانچ کنترل، سنسور جلو و عقب، دوربین دنده عقب، سیستم ورود بدون کلید، سیستم صوتی Bose، صندلی اسپرت، گرمکن صندلی، کیسه هوای سرنشینان جلو و جانبی، کیسه هوای مخصوص سر، کروز کنترل و سیستم خروج از خطوط و... از جمله امکانات این خودرو هستند.

(عکس) افراد انگشت‌شماری در ایران سوار این پورشه می‌شوند!

نسخه ۷۱۸ معمولی، دارای یک پیشرانه ۲ لیتری توربوشارژ مشترک با ماکان بوده که ۳۰۰ اسب‌بخار قدرت و ۳۸۰ نیوتون‌متر گشتاور تولید می‌کند. شتاب صفر تا صد این نسخه ۴.۹ ثانیه اعلام شده است.

اما نسخه قوی‌تر آن، ۷۱۸ S نام دارد که مشخصات پیشرانه اش متفاوت است. پیشرانه ۲.۵ لیتری توربوشارژ به کار رفته در این نسخه قادر است ۳۵۰ اسب‌بخار قدرت و ۴۲۰ نیوتون‌متر گشتاور تولید کند. شتاب صفر تا صد این مدل، ۴.۴ ثانیه است که می‌تواند لقب یکی از سریع‌ترین رودستر‌های ایران را یدک بکشد.

برچسب ها: پورشه
bato-adv
bato-adv
bato-adv