bato-adv
bato-adv

(تصاویر) میتسوبیشی تریتون؛ پیکاپ جدید ژاپنی که آمریکا هم می‌رود

(تصاویر) میتسوبیشی تریتون؛ پیکاپ جدید ژاپنی که آمریکا هم می‌رود

میتسوبیشی برای توسعه مدل ۲۰۲۴ پیکاپ تریتون ال ۲۰۰ از فولاد تقویت شده جدیدی استفاده کرده که ضمن مهندسی وزن، استقامت بالاتری را نیز به نمایش می‌گذارد.

تاریخ انتشار: ۱۱:۳۴ - ۰۹ مرداد ۱۴۰۲

میتسوبیشی از پیکاپ ال ۲۰۰ مدل ۲۰۲۴ رونمایی کرد. این خودرو در برخی بازار‌ها نیز با نام تریتون شناسایی می‌شود. یک پیکاپ میان سایز که اکنون وارد نسل ششم خود شده و چهره مد روز جذابی را نیز همراه دارد. این خودرو در بازار آمریکا حضور خواهد داشت.

به گزارش عصر ایران، علاوه بر تغییرات بدنه، تریتون به شاسی نردبانی جدیدی مجهز شده که پایداری و تجربه سواری سطح بالاتری را در اختیار کاربر قرار می‌دهد. وانت تریتون در تریم‌های تک کابین، کلاب کب و دو کابین تولید می‌شود.

میتسوبیشی برای توسعه مدل ۲۰۲۴ پیکاپ ال ۲۰۰ از فولاد تقویت شده جدیدی استفاده کرده که ضمن مهندسی وزن، استقامت بالاتری را نیز به نمایش می‌گذارد.

با توجه به تریم خودرو، سامانه تمام چرخ محرک نیز در وضعیت فعال قرار دارد. دیفرانسیل مرکزی ال اس دی نیز ۴۰ درصد قوا را به محور جلو ارسال می‌کند و ۶۰ درصد دیگر را در محور عقب حفظ می‌کند.

ترکیب این سامانه تمام چرخ محرک با حالت‌های متنوع رانندگی جعبه دنده، تجربه‌ای بسیار دلچسب از یک سامانه دقیق و عالی را در اختیار راننده قرار می‌دهد.

سیستم تعلیق نیز کاملا بروزرسانی شده است و در مقایسه با نسل قبلی، تفاوت‌های قابل لمسی در هنگام رانندگی دارد. در تریتون جدید، دستیار حرکت در سربالایی و سرپایینی نیز به عنوان آپشن استاندارد ارائه می‌شود.

در اطلاعات میتسوبیشی تنها به پیشرانه ۲.۴ لیتری دیزل در ۳ مدل مختلف اشاره شده است: ۱۴۸ اسب بخاری با گشتاور ۳۳۰ نیوتن متر، ۱۸۱ اسب بخاری با گشتاور ۴۳۰ نیوتن متر و ۲۰۱ اسب بخاری با گشتاور ۴۷۰ نیوتن متر.

در آینده قطعا اطلاعات بیشتری مرتبط با پیشرانه این خودرو منتشر خواهد شد.

فضای داخل کابین نیز کاملا به روزرسانی شده البته پیشرفت فناورانه‌ها بویژه دسترسی دیجیتال یا لمسی به تنظیمات هنوز ضعیف است و از کنترل فیزیکی باید برای بسیاری از تنظیمات استفاده کرد.

میتسوبیشی تریتون ال ۲۰۰

 

 

 

برچسب ها: میتسوبیشی خودرو
bato-adv
bato-adv
bato-adv