در حالت عادی، چراغهای عقب سایبرتراک از یک عنصر جانبی در عرض کامل خودرو تشکیل شده است. با این حال، هنگامی که راننده ترمز میکند، چراغ عقب اصلی در درب عقب غیرفعال میشود و با یک چراغ کوتاهتر درست در زیر آن جایگزین میشود. چراغهای گوشه پر میشوند و مربعهایی را تشکیل میدهند که با چشمک زدن کهربایی بهعنوان چراغهای راهنما عریضتر میشوند.
با نزدیک شدن به تاریخ عرضه تسلا سایبرتراک در ۳۰ نوامبر، مشاهده خودروهای پیش تولیدی که در جادهها در حال آزمایش هستند، ایده بهتری درباره انتظارات از شکل نهایی پیکاپ میدهد.
با این حال، هرچه این خودروهای بیشتر مشاهده میشوند، بیشتر تعجب برانگیز میشوند به خصوص اگر چراغهای ترمز آنها دست نخورده باقی بماند.
در ویدئویی که در توییتر منتشر شده، یک سایبرتراک پیشتولید به چراغ قرمز نزدیک میشود، همانطور که سرعتش کم میشود، راننده روی ترمز آن پا میءگذارد و چراغ ترمز را فعال میکند و طراحی عجیب آن نمایان میشود.
در حالت عادی، چراغهای عقب سایبرتراک از یک عنصر جانبی در عرض کامل خودرو تشکیل شده است. با این حال، هنگامی که راننده ترمز میکند، چراغ عقب اصلی در درب عقب غیرفعال میشود و با یک چراغ کوتاهتر درست در زیر آن جایگزین میشود. چراغهای گوشه پر میشوند و مربعهایی را تشکیل میدهند که با چشمک زدن کهربایی بهعنوان چراغهای راهنما عریضتر میشوند.
مسئله اینجاست که بخش کمتری از چراغهای عقب سایبرتراک به چراغهای ترمز اختصاص دارد تا به چراغهای عقب یا چراغهای راهنما که در هنگام ترمز غیرفعال میشوند.
اگر سطح چراغهای لبهها در هنگام ترمزگیری کوچکتر میشود، به این معنی است که به طور کلی، سایبرتراک هنگام کاهش سرعت نور کمتری ساطع میکند. این تقریباً معکوس چیزی است که رانندگان انتظار داشتند.
این میتواند منجر به گیج شدن رانندگان وسایل نقلیه دیگر شود، با این فرض که سایبرتراک هنگام ترمز در حال حرکت است یا شتاب میگیرد و بالعکس.
منبع: خبرآنلاین