نیروی هوایی ایالات متحده یک گام به پذیرش جت آموزشی جدید خود برای خلبانان نزدیکتر شدهاست.
در پایان ماه فوریه، تیمهای نیروی هوایی در آزمایشگاه اقلیمی مککینلی در پایگاه نیروی هوایی اگلین، فلوریدا، یک ماه آزمایش دمای شدید را روی T-۷A Red Hawk جدید انجام دادند. این آزمایشها که از شرایط یخبندان گرفته تا گرما و رطوبت بالا را شامل میشد، برای اندازهگیری چگونگی کنترل در شرایط آب و هوایی واقعی بود.
به گزارش خبرآنلاین، T-۷A در حال حاضر تحت طیف وسیعی از آزمایشات قرار دارد، زیرا نیروی هوایی در تلاش است تا آن را به عنوان هواپیمای آموزشی جدید خود بپذیرد. خلبانان نیروی هوایی سالها در T-۳۸ آموزش میدیدند. در واقع، آنها برای چندین دهه بر روی آن آموزش دیدند. T-۳۸ در اوایل دهه ۱۹۶۰ وارد خدمت شد و از آن زمان به عنوان جت آموزشی استاندارد برای خلبانان نیروی هوایی تبدیل شدهاست. نیروی هوایی در اوایل دهه ۲۰۰۰ شروع به جستجوی جایگزینی کرد، تا آنکه T-۷A وارد میدان شد، به عنوان چیزی که خلبانان میتوانستند در آن آموزش ببینند تا برای پرواز با جتهای جنگنده نسل پنجم آماده شوند.
آزمایشگاه اقلیمی مککینلی AHLG تاسیسات بزرگ و چند محفظهای است که برای شبیهسازی محیطهای مختلف از شرایط سرد قطب شمال گرفته تا هوای خشک بیابان طراحی شده است. اینها برخی از سناریوهایی بود که T-۷A در آن قرار گرفت. یک جت در فضایی به وسعت ۵۵۰۰۰ فوت مربع قرار داشت و در معرض گرمای شدید، از ۱۱۰ درجه فارنهایت تا منفی ۲۵ درجه قرار داشت. همچنین تستهای رطوبت نیز انجام شد، در حالی که تکنسینها نحوه عملکرد نرم افزار و موتور را در آن شرایط ارزیابی کردند.
دکتر تروی هوگر، آزمایشگر ارشد توسعه T-۷A در مرکز مدیریت چرخه حیات نیروی هوایی، گفت: "ما باید بدانیم که T-۷A میتواند در شرایط محیطی که در پایگاههای آموزشی خلبانی در سراسر کشور با آن مواجه میشود عمل کند. "