یک منبع آگاه در ایکس با انتشار اسکرینشاتی از Blend، خبر از توسعه این قابلیت داده است. براساس این اسکرینشات، اینستاگرام به شما امکان ساخت یک Blend را میدهد که میتوانید دوست خود را به آن دعوت کنید.
اینستاگرام با ایجاد یک Blend و دعوت دوست خود به آن، مطابق ویدیوهای موردعلاقه شما یک فید اختصاصی ریلز برای شما دو نفر میسازد.
به گزارش دیجیاتو، اینستاگرام درحال توسعه یک قابلیت جدید به نام Blend است که یک فید خصوصی ریلز برای شما و کاربر دیگر ایجاد میکند و براساس علایق مشترک، ویدیوهایی برای شما دو نفر به نمایش میگذارد. این ویژگی هنوز درحال آزمایش است و هنوز مشخص نیست چه زمانی اینستاگرام آن را برای عموم منتشر میکند.
یک منبع آگاه در ایکس با انتشار اسکرینشاتی از Blend، خبر از توسعه این قابلیت داده است. براساس این اسکرینشات، اینستاگرام به شما امکان ساخت یک Blend را میدهد که میتوانید دوست خود را به آن دعوت کنید. در این Blend، اینستاگرام مطابق ویدیوهایی که شما دو نفر برای یکدیگر در DM فرستادهاید و علایق مشترکتان، یک فید اختصاصی ریلز میسازد. اینستاگرام به TechCrunch گفته که این ویژگی هنوز بهصورت داخلی درحال بررسی است.
اگر دوستی را به یک Blend دعوت کنید، اینستاگرام فید شخصیسازیشده از ریلز ایجاد میکند که احتمال میدهد شما دو نفر به آن علاقه دارید. بهنظر میرسد Blend تا حدودی شبیه قابلیتی در اسپاتیفای با همین نام است؛ این ویژگی که در سال ۲۰۲۱ راهاندازی شد، به دو نفر اجازه میدهد آهنگهای موردعلاقه خود را در یک پلیلیست مشترک داشته باشند.
در اسکرینشات بالا میبینیم که Blend بین شما و کاربر دیگر خصوصی خواهد بود و میتوانید هر زمان که بخواهید، یک Blend را ترک کنید. اینستاگرام جزئیات خاصی درباره این ویژگی و اینکه آیا Blendها بهطور مداوم ویدیوهای جدید دریافت میکنند یا بعد از مدتزمان مشخصی بهروزرسانی میشوند، منتشر نکرده است.
این قابلیت بهگونهای طراحی شده که به کاربران امکان میدهد ریلزهای جدیدی را ببینند؛ از آنجایی که افراد قبلاً از طریق DM برای یکدیگر ریلز میفرستادند، اینستاگرام اکنون از این دادهها برای توصیه ریلزهای جدید استفاده میکند.
درصورت انتشار، قابلیت Blend به کاربران اینستاگرام امکان دسترسی به یک ویژگی سرگرمکننده و مشارکتی را فراهم میکند که در پلتفرم رقیب آن یعنی تیکتاک وجود ندارد. اگرچه قسمت ریلز در این دو پلتفرم کاملاً مشابه هستند، اما با معرفی Blend، اینستاگرام یک مزیت جزئی نسبت به تیکتاک خواهد داشت.