bato-adv
کد خبر: ۷۳۹۷۹۵

احتمال حضور کدام اصلاح‌طلبان در انتخابات ریاست‌جمهوری وجود دارد؟

احتمال حضور کدام اصلاح‌طلبان در انتخابات ریاست‌جمهوری وجود دارد؟
«فعلا در جریان اصلاحات به نتیجه و اجماعی درباره نامزد انتخابات ریاست‌جمهوری نرسیده‌ایم و بحث‌ها ادامه دارد. افرادی مثل محمدرضا عارف، اسحاق جهانگیری، مسعود پزشکیان، محمد صدر، مجید انصاری و محمد شریعتمداری مطرح هستند.»
تاریخ انتشار: ۱۵:۴۳ - ۰۸ خرداد ۱۴۰۳

یک فعال سیاسی گفت: در جریان اصلاحات چندین چهره اصلاح‌طلب برای شرکت در انتخابات ریاست‌جمهوری مطرح هستند.

به گزارش ایسنا، محسن رهامی، درباره چهره‌های مطرح در جریان اصلاحات برای انتخابات ریاست‌جمهوری، اظهار کرد: فعلا در جریان اصلاحات به نتیجه و اجماعی درباره نامزد انتخابات ریاست‌جمهوری نرسیده‌ایم و بحث‌ها ادامه دارد. افرادی مثل محمدرضا عارف، اسحاق جهانگیری، مسعود پزشکیان، محمد صدر، مجید انصاری و محمد شریعتمداری مطرح هستند. البته تاکنون هیچ‌کدام از آن‌ها هنوز به صورت رسمی و قطعی اعلام حضور نکرده‌اند. از سویی این دیدگاه هم مطرح است که اگر قرار باشد سمت افراد معتدل برویم، علی لاریجانی موقعیت خوبی دارد.

وی ادامه داد: ما بخشی از افراد معتدل جریان اصلاحات که پس از انتخابات ۸۸ هم فعال بودیم و توانستیم نمایندگانی را به شورای شهر و مجلس شورای اسلامی بفرستیم، فعالیت داریم و با چند نفر از افرادی که نام بردم دیدار داشتیم. ما باید فردی را انتخاب کنیم که بتواند با جمع کار کند. به نظرم عارف و جهانگیری در این زمینه موقعیت خوبی دارند ولی مساله دستیابی به اجماع روی آن‌ها هم وجود دارد.

مجله خواندنی ها
مجله فرارو
bato-adv
bato-adv
bato-adv
bato-adv
bato-adv
پرطرفدارترین عناوین