bato-adv

نسخه عربستانی برای احیای استقلال

نسخه عربستانی برای احیای استقلال
مروری بر تازه‌ترین صحبت‌های سرپرست موقت فعلی باشگاه استقلال خبر از اتفاقات بزرگی در یارگیری این تیم می‌دهد.
تاریخ انتشار: ۰۹:۳۰ - ۱۵ خرداد ۱۴۰۳

فرشید سمیعی سرپرست موقت باشگاه استقلال که گفته می‌شود به تازگی جلسه‌ای با شهریاری نماینده هلدینگ پتروشیمی خلیج فارس داشته لابه لای صحبت‌هایش پس از کسب عنوان نایب قهرمانی استقلال درباره موضوع یارگیری، از هزینه خوب استقلال برای جذب بازیکنان مطرح خبر داد.

طبق اخبار رسیده از باشگاه استقلال قرار است این هلدینگ - که به لحاظ بنیه مالی شرایط فوق العاده‌ای دارد - قصد دارد دست جواد نکونام برای جذب بازیکن را باز بگذارد تا ضمن کسب عنوان قهرمانی فصل آینده لیگ برتر نام تیم استقلال و این باشگاه که متعلق به هلدینگ پتروشیمی خلیج فارس ایران است را در منطقه و قاره آسیا بر سر زبان‌ها بیندازد.

شنیده‌ها حاکی از آن است که اتفاقات رخ داده ظرف یکی دو سال اخیر در لیگ برتر فوتبال عربستان به نوعی الگوی مالکان تازه وارد باشگاه استقلال بوده و قصد دارند چنین شرایطی را در تیم استقلال برای فصل آینده به وجود بیاورند. قرار است چهارشنبه ۱۶ خرداد جلسه‌ای در همین ارتباط بین جواد نکونام و مدیران ارشد شرکت مربوطه برگزار شود.

 

منبع: خبرورزشی

ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۱۴ - ۱۴۰۳/۰۳/۱۵
اگر واقعا این طرح اجرایی بشود کارنامه موفقی برای پتروشیمی و تیم استقلال و در نهایت برای کشور عزیزمان خواهد شد
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۵۵ - ۱۴۰۳/۰۳/۱۵
عربستان بجز این لیگ مگه ورزشیم داره .
ناشناس
United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland
۱۱:۱۶ - ۱۴۰۳/۰۳/۱۵
فوتبال حرفه ای عربستان رو با فوتبال درپیتی ما مقایسه میکنی ، اونها از سال آینده میخوان تیمهاشون جز تیم‌های اروپایی بشن و توی اروپا بازی کنند بعد شما میگید ،،،واقعا که ، فوتبال ما پنجاه سال دیگه هم به فوتبال عربستان نمیرسه ، ما هنوزتوی آوردن VAR موندیم
ایران من
Netherlands
۱۰:۲۶ - ۱۴۰۳/۰۳/۱۵
ابدا منظورشون رقلبت با باشگاههای فوتبال عربستان نبوده چون هر کدوم از اون تیم ها اندازه کل تیم های لیگ فوتبال ایران هزینه میکنند
جواد
Germany
۱۲:۰۵ - ۱۴۰۳/۰۳/۱۵
واقعا ماکجا واوانا کجا ماتو وی لی لر ش موندیم یه زمین فوتبال درست حسابی نداریم
مجله خواندنی ها
انتشار یافته: ۵
مجله فرارو
bato-adv
bato-adv
bato-adv
bato-adv
bato-adv
پرطرفدارترین عناوین