bato-adv

لیست آپارتمان‌های اجاره‌ای در محلات ارزان پایتخت

لیست آپارتمان‌های اجاره‌ای در محلات ارزان پایتخت
امروز (شنبه) به طور میانگین رهن کامل در منطقه ۹ و ۱۰، به ازای هر مترمربع مسکن نوساز و با امکانات، ۱۰ میلیون تومان است.
تاریخ انتشار: ۱۳:۵۶ - ۱۹ خرداد ۱۴۰۳

یک مشاور املاک درخصوص بازار اجاره در دو منطقه ۹ و ۱۰ می‌گوید: برای واحدی ۴۰ متری و بدون امکانات در ابتدای جیحون، باید ۲۰۰ میلیون تومان رهن و اجاره ماهانه ۱۰ میلیون تومانی پرداخت.

به گزارش اکوایران، یک واسطه‌گر ملکی در مناطق ۹ و ۱۰ پایتخت می‌گوید: برای واحدی ۴۰ متری و بدون امکانات در ابتدای جیحون، باید ۲۰۰ میلیون تومان رهن و اجاره ماهانه ۱۰ میلیون تومانی پرداخت.

به گفته وی، در اطراف خیابان آزادی، برای رهن هر مترمربع از یک واحد نوساز و دارای امکاناتی همچون آسانسور، پارکینگ و انباری، ۱۲ میلیون تومان باید در نظر داشت که این یعنی رهن کامل یک واحد با ۱۰۰ مترمربع مساحت، یک میلیارد و ۲۰۰ میلیون تومان تعیین می‌شود.

اما به طور میانگین رهن کامل در منطقه ۹ و ۱۰، به ازای هرمترمربع مسکن نوساز و با امکانات، ۱۰ میلیون تومان و در محله‌های پایین‌تر و غیر نوساز، هر مترمربع ۸ الی ۹ میلیون تومان است.

بنا به مشاهدات ما، در این مناطق می‌توان با بودجه‌ای معادل ۲۰۰ الی ۳۰۰ میلیون تومان واحدی به صورت رهن کامل اجاره کرد، اما باید از برخی امکانات و قدمت کم بنا صرف نظر کرد.

در محله بریانک، رهن کامل واحدی با ۳۸ مترمربع زیربنا و ۲۳ سال ساخت و بدون امکانات و یا در محله جیحون، واحدی ۴۲ متری و مشابه واحد مذکور، ۳۰۰ میلیون تومان تعیین شده است.

شما در جدول زیر می‌توانید لیست آپارتمان‌های اجاره‌ای در محلات ارزان تهران را مشاهده کنید:

لیست آپارتمان‌های اجاره‌ای در محلات ارزان پایتخت

مجله خواندنی ها
مجله فرارو
bato-adv
bato-adv
bato-adv
bato-adv
bato-adv
پرطرفدارترین عناوین