bato-adv

همستر کامبت چیست؟

همستر کامبت چیست؟
همستر کامبت یک بازی مبتنی بر پلتفرم تلگرام است که در مدت زمان کوتاهی به محبوبیت زیادی دست یافته است. این بازی در دسته بازی‌های Tap to Earn یا استخراج با کلیک قرار می‌گیرد، به این معنی که بازیکنان با کلیک کردن روی دکمه‌ای در صفحه، سکه‌های مجازی به دست می‌آورند
تاریخ انتشار: ۲۰:۰۷ - ۱۹ خرداد ۱۴۰۳

فرارو- بازی همستر کامبت ساختاری ساده دارد. از روی نات‌کوین کپی شده، ولی در روند توسعه آن خلاقیت به خرج داده‌اند. مراحل جذاب، معما‌های درگیرکننده و گزینه‌های پرتعداد شخصی‌سازی کمک می‌کند همستر کامبت از سادگی صرف فاصله بگیرد.

همستر کامبت به همان اندازه که شانس پیروزی دارد، یک بازنده خواهد بود وقتی بدانیم فعلاً دور، دور چنین بازی‌هایی است و چند مدل متفاوت از آن‌ها را روی سرشان می‌گذارند. تعداد زیاد بازی‌های این‌چنینی و گرگ‌هایی که برای کپی‌کردن ایده هم صف کشیده‌اند، متاسفانه در نهایت دست را زیاد کرده و ارزش بازار همستر کامبت را محدود می‌کند. 

همستر کامبت تنها به تقه زدن روی صفحه‌نمایش خلاصه نمی‌شود. کاربران همستر کامبت علاوه بر تپ کردن می‌توانند در چالش‌های مختلف شرکت کند و با حل معما و بازی، سکه همستر کامبت دشت کنند.

همستر کامبت مثل بقیه بازی‌ها و سرگرمی‌ها کلی کد تقلب و رمز دارد که لابد تا الان آن‌ها را در قالب ربات همستر کامبت، کارت بازی یا کد مورس همستر کامبت دیده‌اید. گردانندگان بازی از این چیز‌ها خبر دارند و ممکن است وقتی به مرحله پرداخت پاداش در Profit Per hour رسیدیم بخواهند زهرچشم بگیرند.

ربات همستر کامبت و چیزی مثل کد مورس، زمان تقسیم پاداش و سود به‌احتمال زیاد وبال گردن کاربران می‌شود تا کسی نتواند با تقلب به پیروزی برسد. پیش‌بینی کرده‌اند موقع بسته‌شدن بازی، شمارش سکه‌ها و زمان صرف‌شده در بازی را به نحوی انجام دهند تا اگر کسی اصطلاحاً «مولتی» زده یا متقلبانه رفتار کرده، مچش را بگیرند.

قیمت همستر در صورت تحقق وعده‌ها، هنگام پرداخت پاداش ممکن است ریزش کند؛ چون همه می‌خواهند فروشنده باشند و دارایی خود را به پول نقد تبدیل کنند. برای جلوگیری از این حادثه هولناک قطعاً تمهیداتی در نظر می‌گیرند تا همه صاحبان سکه همستر کوین فروشنده نباشند.

همستر کامبت می‌تواند پایانی تلخ داشته باشد اگر گردانندگان بازی تصمیم بگیرند پرداخت پاداش را به نحوی برنامه‌ریزی کنند که اکثر یوزر‌های جدید دستشان خالی بماند و پاداش به کاربران قدیمی شبکه برسد.

مجله خواندنی ها
مجله فرارو
هم اکنون دیگران میخوانند
bato-adv
bato-adv
bato-adv
bato-adv
bato-adv
پرطرفدارترین عناوین