bato-adv
کد خبر: ۷۴۵۶۹۰

آتش سوزی مهیب در کالیفرنیا؛ دستور تخلیه صادر شد

آتش سوزی مهیب در کالیفرنیا؛ دستور تخلیه صادر شد
آتش سوزی‌های در مناطق جنگی در شمال غربی لس آنجلس مقامات محلی را مجبور کرد یک هزار نفر را از محل‌های پرخطر تخلیه کنند.
تاریخ انتشار: ۰۸:۳۶ - ۲۸ خرداد ۱۴۰۳

آتش سوزی‌های جنگلی در کالیفرنیا بیش از یک هزار و ۲۰۰ هکتار از اراضی را نابود کرد و باعث تخلیه اجباری یک هزار نفر از شهروندان شد.

به گزارش مهر، بر این اساس، آتش سوزی‌های در مناطق جنگی در شمال غربی لس آنجلس مقامات محلی را مجبور کرد یک هزار نفر را از محل‌های پرخطر تخلیه کنند. این آتش سوزی‌های تاکنون یک هزار و ۲۰۰ هکتار از اراضی جنگی را به خاکستر مبدل کرده است.

مقامات می‌گویند اکنون ۴۰۰ آتش نشان با ادوات سنگین همانند ماشین‌های آتش نشانی و بولدوزر در تلاش برای اطفای حریق هستند، اما تنها ۲ درصد از این آتش سوزی مهیب تاکنون مهار شده است. اکنون اراضی در ۹۶ کیلومتری شمال غربی لس آنجلس در حال سوختن است.

این آتش سوزی که از روز شنبه آغاز شده است اکنون به سمت دریاچه پیرامید در حال حرکت است. گرمای هوا، نبود رطوبت کافی، و وزش باد‌های قوی از جمله دلایل تشدید آتش سوزی‌ها در کالیفرنیا عنوان شده است.

اکنون هواپیما‌های آب پاش در حال تخلیه آب بر روی مناطق در حال سوخت هستند. آتش نشانان می‌کوشند با کمک ادواتی که در اختیار دارند با تخریب مناطق جنگی یا سوزاندن برخی مناطق دیگر، اطراف محل آتش سوزی را خالی کنند؛ اقدامی که می‌تواند به مهار آتش سوزی کمک کند.

برچسب ها: آتش سوزی لس آنجلس
مجله خواندنی ها
مجله فرارو
bato-adv
bato-adv
bato-adv
bato-adv
bato-adv
پرطرفدارترین عناوین