bato-adv
bato-adv
کد خبر: ۷۵۶۰۶۶

مادورو: بولتون و پامپئو موجب شکست ترامپ در دور قبل شدند

مادورو: بولتون و پامپئو موجب شکست ترامپ در دور قبل شدند
«این اعتقاد من است که به کسی چیزی را نگو! اما مسئله وجود جان بولتون (مشاور امنیت ملی تحت ریاست ترامپ) و مایک پامپئو (وزیر خارجه وقت ترامپ) بود. آن‌ها هر کاری کردند تا مانع این دیدار شوند. من و ترامپ می‌توانستیم مانع خیلی چیز‌ها شویم، اما ترامپ گیر افتاد و این افراد به عنوان مشاوران اشتباه موجب شکست ترامپ شدند.»
تاریخ انتشار: ۱۳:۱۷ - ۳۱ تير ۱۴۰۳

رئیس‌جمهور ونزوئلا ضمن اشاره به ملاقاتی که قرار بود با «دونالد ترامپ» برگزار کند اما میسر نشد، تاکید کرد افرادی نظیر «جان بولتون» و «مایک پامپئو» موجب شکست این رئیس‌جمهور سابق آمریکا شدند.

به گزارش ایسنا، «نیکولاس مادورو» رئیس‌جمهور ونزوئلا در یک گفت‌وگوی خبری بیان کرد: «در سپتامبر ۲۰۱۸ من به مجمع عمومی سازمان ملل رفتم و در آنجا می‌خواستم با دونالد ترامپ دیدار کنم. در واقع هر ۲ ما می‌خواستیم یکدیگر را ببینیم و من آماده دیدار با ترامپ بودم که تماسی دریافت کردیم که گفته شد جلسه به تعویق افتاده است.»

راشا تودی به نقل از رئیس‌جمهور ونزوئلا گزارش کرد: «این جلسه از پیش هماهنگ شده بود و قرار بود با ترامپ دیدار کنم. اگر من او را ملاقات می‌کردم، ما یکدیگر را درک می‌کردیم و حتی می‌توانستیم با هم دوست شویم.»

مادورو در ادامه تاکید کرد: «این اعتقاد من است که به کسی چیزی را نگو! اما مسئله وجود جان بولتون (مشاور امنیت ملی تحت ریاست ترامپ) و مایک پامپئو (وزیر خارجه وقت ترامپ) بود. آن‌ها هر کاری کردند تا مانع این دیدار شوند. من و ترامپ می‌توانستیم مانع خیلی چیزها شویم اما ترامپ گیر افتاد و این افراد به عنوان مشاوران اشتباه موجب شکست ترامپ شدند.»

او افزود: «سپس در سپتامبر ۲۰۱۹ این مشاوران به او (ترامپ) دروغ گفتند و موجب شکست او شدند. آن‌ها پشت خود را به ترامپ کردند و همانند خائنان اجازه دادند که او تنها بماند. آن‌ها مجددا از ترامپ روی برگرداندند و از نامزد دیگری به جای دونالد ترامپ حمایت کردند.»

مجله خواندنی ها
مجله فرارو
bato-adv
bato-adv
bato-adv
bato-adv
bato-adv
پرطرفدارترین عناوین