bato-adv
bato-adv
کد خبر: ۷۵۶۶۸۲

(ویدئو) حزب‌الله برای نخستین‌بار شهرک اسرائیلی «تسوریال» را راکت‌باران کرد

(ویدئو) حزب‌الله برای نخستین‌بار شهرک اسرائیلی «تسوریال» را راکت‌باران کرد
حزب‌الله لبنان اعلام کرد در واکنش به حمله ارتش اشغالگر به منطقه حانیین در جنوب لبنان و زخمی شدن یک خانواده، شهرک صهیونیست‌نشین «تسوریال» را در ردیف اهداف عملیاتی خود قرار داده است.
تاریخ انتشار: ۰۸:۱۶ - ۰۲ مرداد ۱۴۰۳

رسانه‌های عبری‌زبان از وقوع انفجار‌های قوی در شمال اراضی اشغالی و تلاش برای رهگیری راکت‌های شلیک شده به سمت شهرک‌های صهیونیست‌نشین خبر دادند.

به گزارش فارس؛ حزب‌الله لبنان اعلام کرد در واکنش به حمله ارتش اشغالگر به منطقه حانیین در جنوب لبنان و زخمی شدن یک خانواده، شهرک صهیونیست‌نشین «تسوریال» را در ردیف اهداف عملیاتی خود قرار داده است.

حزب‌الله در بیانیه‌ای اعلام کرد: در حمایت از مردم پایدار فلسطین در نوار غزه و پشتیبانی از مقاومت سلحشور و شریف آن و نیز در واکنش به حمله دشمن اسرائیلی به منطقه حانیین و زخمی شدن یک خانواده لبنانی طی این حمله، مقاومت اسلامی شهرک صهیونیستی تسوریال را در فهرست حملات خود اضافه کرده و برای نخستین بار با ده‌ها راکت کاتیوشا آن را مورد هدف قرار گرفت.

در همین رابطه، رسانه‌های اسرائیلی از وقوع انفجار‌های قوی بر فراز حیفا و الکریوت و به صدا درآمدن آژیر‌های خطر در منطقه الکوش و فسوطه در نزدیکی مرز‌های لبنان خبر دادند.

این رسانه‌ها افزودند سامانه‌های پدافند هوایی در چندین منطقه شمال اسرائیل فعال و با اهدافی در آسمان درگیر شده است.
برخی رسانه‌های اسرائیلی هم مدعی شده‌اند دسته‌ای از پرندگان و تشخیص اشتباه، دلیل فعال شدن سامانه پدافندی در آسمان حیفا بوده است.

منابع خبری همچنین از زخمی شدن دو شهرک‌نشین در تسوریال و منطقه معلیا و ترشیحا در الجلیل غربی در نتیجه اصابت ترکش خبر داده‌اند.

رسانه‌های عبری‌زبان همچنین صحنه‌هایی از حمله راکتی و تلاش برای رهگیری آن در الجلیل الاعلی و غربی منتشر کردند.

مجله خواندنی ها
مجله فرارو
bato-adv
bato-adv
bato-adv
bato-adv
bato-adv
پرطرفدارترین عناوین