bato-adv
bato-adv

علی علیپور، پرافتخارترین مهاجم تاریخ لیگ ایران

علی علیپور، پرافتخارترین مهاجم تاریخ لیگ ایران
در بین بازیکنانی که بیشترین قهرمانی را در تاریخ لیگ فوتبال کشورمان داشته‌اند، هیچ بازیکنی در بین مهاجمان تخصصی مسابقات لیگ نتوانسته است بیشتر از 4 بار قهرمان لیگ شود.
تاریخ انتشار: ۱۶:۴۹ - ۰۲ مرداد ۱۴۰۳

علی علیپور که ۴ بار با پرسپولیس در لیگ برتر قهرمان شده است، تنها مهاجم تخصصی لیگ فوتبال ایران است که بیشترین تعداد جام قهرمانی لیگ را در کارنامه‌اش دارد.

علیپور اگر در پرسپولیس سال‌های اخیر هم در لیگ حضور پیدا می‌کرد، امروز در لیگ فوتبال ایران صاحب ۷ عنوان قهرمانی شده بود. با این حال همین حالا هم او با کسب ۴ عنوان قهرمانی در بین تمام مهاجمان تاریخ فوتبال ایران صاحب بیشترین عنوان قهرمانی و طبعا صاحب عنوان پرافتخارترین مهاجم تاریخ لیگ برتر فوتبال ایران است.

پرافتخارترین بازیکن‌های لیگ ایران به تفکیک پست
دروازه بان: احمدرضا عابدزاده (از پرسپولیس و استقلال با ۵ قهرمانی)
مدافعان: سیدجلال حسینی (از پرسپولیس، سپاهان و سایپا با ۹ قهرمانی)، بهروز رهبری فر (از پرسپولیس و پاس با ۶ قهرمانی)، افشین پیروانی (از پرسپولیس با ۵ قهرمانی)، مهدی هاشمی نسب (با ۴ قهرمانی در پرسپولیس، استقلال و پاس)
هافبک ها: کمال کامیابی نیا (از پرسپولیس با ۶ قهرمانی)، محرم نویدکیا (از سپاهان با ۵ قهرمانی)، وحید امیری (از پرسپولیس با ۶ قهرمانی)، سیامک نعمتی (از پرسپولیس با ۵ قهرمانی)، مهدی ترابی (از پرسپولیس با ۵ قهرمانی)، سروش رفیعی (از پرسپولیس با ۵ قهرمانی)، امید عالیشاه (از پرسپولیس با ۶ قهرمانی)

برچسب ها: علی علیپور
مجله خواندنی ها
مجله فرارو
bato-adv
bato-adv
bato-adv
bato-adv
bato-adv
پرطرفدارترین عناوین