bato-adv
bato-adv
کد خبر: ۷۶۲۸۱۹
سرانجام کابینه معرفی شد

از عباس عراقچی تا اسکندر مؤمنی؛ با وزرای پیشنهادی پزشکیان و سوابق آنها آشنا شوید

از عباس عراقچی تا اسکندر مؤمنی؛ با وزرای پیشنهادی پزشکیان و سوابق آنها آشنا شوید
لیست وزرای پیشنهادی دولت چهاردهم تقدیم هیئت رئیسه مجلس شد.
تاریخ انتشار: ۱۱:۰۱ - ۲۱ مرداد ۱۴۰۳

نامه معرفی وزرای پیشنهادی کابینه چهاردهم جهت بررسی صلاحیت و اخذ رای اعتماد در مجلس اعلام وصول شد.

به گزارش ایسنا، محمدباقر قالیباف رئیس مجلس شورای اسلامی در جلسه علنی امروز (یکشنبه)، متن نامه معرفی وزرای پیشنهادی دولت چهاردهم را به شرح زیر قرائت کرد:

«۱- علیرضا کاظمی؛ وزارت آموزش و پرورش

۲- ستار هاشمی؛ وزرات ارتباطات و فناوری اطلاعات

۳- حجت الاسلام والمسلمین سیداسماعیل خطیب؛ وزارت اطلاعات

۴- عبدالناصر همتی؛ وزارت امور اقتصادی و دارایی

۵- عباس عراقچی؛ وزارت امور خارجه

۶- محمدرضا ظفرقندی؛ وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی

۷- احمد میدری؛ وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی

۸- غلامرضا نوری قزلچه؛ وزارت جهادکشاورزی

۹- امین حسین رحیمی؛ وزارت دادگستری

۱۰- عزیز نصیرزاده؛ وزارت دفاع، پشتیبانی و نیرو‌های مسلح

۱۱- فرزانه صادق؛ وزارت راه و شهرسازی

۱۲- سیدمحمد اتابک؛ وزارت صنعت، معدن و تجارت

۱۳- حسین سیمایی صراف؛ وزارت علوم، تحقیقات و فناوری

۱۴- سیدعباس صالحی؛ وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

۱۵- اسکندر مومنی؛ وزارت کشور

۱۶- سیدرضا صالحی امیری؛ وزارت میراث فرهنگی و گردشگری

۱۷- محسن پاک نژاد؛ وزارت نفت

۱۸- عباس علی آبادی؛ وزارت نیرو

۱۹- احمد دنیامالی؛ وزارت ورزش و جوانان»

۲۱ مرداد ۱۴۰۳ ۱۲:۳۲

«عبدالناصر همتی» به عنوان وزیر اقتصادی دولت چهاردهم به مجلس اعلام و معرفی شد.

به گزارش ایلنا، عبدالناصر همتی در لیست وزرای پیشنهادی دولت چهاردهم به عنوان وزیر اقتصاد به مجلس اعلام و معرفی شده‌است.

‌همتی متولد ۲۰ فروردین ۱۳۳۶ در کبودرآهنگ است، وی دکترای اقتصاد را در سال ۱۳۷۲ از دانشگاه تهران اخذ کرد و در حال حاضر دانشیار دانشکده اقتصاد دانشگاه تهران است.

همتی که در دهه ۵۰ خبرنگار صدا و سیما بود، در سال ۱۳۵۹ مسئول کمیته اقتصادی جهاد دانشگاهی بود و در همان سال وارد صدا و سیما شد و تا سال ۱۳۷۳ معاون سیاسی سازمان صدا و سیما بوده و در دوران جنگ ایران و عراق، از مسئولین تبلیغات جنگ بود.

زندگینامه: عبدالناصر همتی (۱۳۳۶-) - همشهری آنلاین

وی از سال‌های ۱۳۷۳ تا ۱۳۸۵ به مدت ۱۲ سال، ریاست بیمه مرکزی جمهوری اسلامی ایران برعهده داشت و از ۱۳۸۵ تا ۱۳۹۲ برای مدت ۷ سال مدیرعامل بانک سینا و پس از آن تا سال ۱۳۹۵ مدیرعامل بانک ملی ایران بود.

همتی پس از بانک ملی تا ۱۳۹۷ برای بار دوم رییس بیمه مرکزی شد. البته همتی برای مدت کوتاهی به عنوان سفیر ایران در چین فعالیت کرد.

پس از بیمه مرکزی همتی بانک مرکزی شد و تا پایان دولت دوازدهم در بانک مرکزی به فعالیت خود ادامه داد. با پایان دولت دوازدهم، همتی با استعفا از بانک مرکزی درانتخابات ریاست جمهوری ۱۴۰۰ ثبت نام کرد، همچنین در خرداد ۱۴۰۳ هم در انتخابات ریاست جمهوری ثبت نام کرد، اما رد صلاحیت شد.

وی در این مدت یکی از منتقدان جدی وضعیت اقتصادی در دولت سیزدهم بود.      

۲۱ مرداد ۱۴۰۳ ۱۲:۲۰

نام احمد دنیامالی به عنوان وزیر پیشنهادی ورزش و جوانان مطرح شده است و به نظر می‌رسد او شانس خوبی برای تصدی این وزارتخانه دارد. وزارتخانه‌ای که پس از ادغام شدن دو سازمان تربیت بدنی و جوانان تشکیل شد و از آن پس محمد عباسی، محمود گودرزی، مسعود سلطانی‌فر، حمید سجادی و کیومرث هاشمی را به عنوان وزیر در این وزارتخانه حضور داشته‌اند.

به گزارش تابناک، هرچند در مقاطعی کوتاه هم رضا صالحی‌امیری، محمد شریعتمداری و نصراله سجادی به عنوان سرپرست در این وزارتخانه مشغول فعالیت بودند. حالا احمد دنیامالی، نماینده مجلس شورای اسلامی در دوره‌های یازدهم و دوازدهم از حوزه انتخابیه انزلی برای رسیدن به صندلی وزارت معرفی شده و او به حضور در وزارت ورزش و جوانان بسیار است.

فوری: وزیر پیشنهادی ورزش به مجلس معرفی شد | ورزش سه

دنیامالی که سمت‌های سیاسی و ورزشی بسیاری داشته، علاوه بر عضویت در شورای شهر تهران در دوره چهارم، رئیس کمیسیون عمران و حمل و نقل شورای شهر در همین دوره هم بود و پیشینه معاونت فنی و عمرانی شهرداری تهران یا همان مدیرعامل سازمان مهندسی و عمران شهرداری را داشته است. دوره تصدی او نیز بین سال‌های ۸۴ تا ۸۸ بوده که از جمله پروژه‌های انجام شده در این دوره می‌توان به برج میلاد، تونل توحید، تونل رسالت، بوستان آب و آتش، تونل نیایش و تونل‌های جمع‌آوری آب‌های سطحی تهران اشاره داشت. او در مقطعی از این دوره و همزمان معاون وزارت راه و ترابری و ریاست سازمان بنادر و کشتیرانی هم بود که مربوط به سال‌های ۸۳ تا ۸۹ است.

البته دنیامالی سوابق ورزشی هم داشته که مهم‌ترین آن ریاست فدراسیون قایقرانی بین سال‌های ۱۳۸۳ تا ۱۳۹۱ بوده که در این مقطع عضو هیئت مدیره فدراسیون جهانی کانوئینگ (ICF)، مسئول توسعه کانوئینگ در قاره آسیا، معاون فدراسیون جهانی دراگون بوت و عضو هیئت رئیسه و خزانه‌دار هم بود. دنیا مالی سال ۹۱ از سوی محمد عباسی برکنار شد که تهدیدهایی در مورد تعلیق قایقرانی هم مطرح شد که البته با حواشی زیادی هم همراه بود که در این مقال نمی‌گنجد. با این حال دنیامالی سال ۹۲ بار دیگر در مجمع انتخاباتی فدراسیون قایقرانی به عنوان رئیس انتخاب شد. قایقرانی ایران در دوره ریاست دنیامالی با تحولات مثبتی همراه بود که تیم ایران در سال‌های ۸۶ و ۸۸ و ۹۰ قهرمان آب‌های آرام آسیا شد و در سال ۸۹ مدال طلا در بازی‌های آسیایی گوانگژو را کسب کرد.

از دیگر مسئولیت‌های ورزشی دنیامالی می‌توان به دو دوره عضویت در هیئت مدیره باشگاه ملوان اشاره کرد که بین سال‌های ۸۵ تا ۸۶ و ۹۴ تا ۹۶ این اتفاق رقم خورد و وی علاوه بر ریاست هیئت مدیره، در مقطعی هم مدیرعامل این باشگاه لیگ برتری شد. دنیامالی رئیس مجمع باشگاه ملوان را هم تجربه کرده و از همین‌رو با ورزش بیگانه نیست و برای تصدی وزارتخانه دارای سابقه ورزش و سیاسی و حتی عمرانی است.

با این حال باید دید این گزینه مسعود پزشکیان می‌تواند از مجلس شورای اسلامی رأی اعتماد بگیرد یا نه.

 

۲۱ مرداد ۱۴۰۳ ۱۲:۱۷

عباس علی آبادی که آخرین پستش وزیر سمت بوده است، اکنون به عنوان وزیر پیشنهادی نیرو در دولت چهاردهم به مجلس شورای اسلامی معرفی شده است.

به گزارش جماران، عباس علی آبادی که در دولت سیزدهم در سمت وزیر صنعت، معدن و تجارت مشغول ایفای نقش بود، به عنوان وزیر پیشنهادی نیروی دولت چهاردهم به مجلس شورای اسلامی معرفی شده است. نگاه مختصری به زندگی او خواهیم داشت:

عباس علی‌آبادی (زادهٔ ۱۳۴۰ در اراک) سیاستمدار، مدیر ارشد اجرایی و استاد دانشگاه ایرانی است که از سال ۱۴۰۲ تا کنون در دولت سیزدهم سمت وزیر صنعت، معدن و تجارت را برعهده دارد. علی‌آبادی دانش‌آموختهٔ کارشناسی و کارشناسی‌ارشد مهندسی مکانیک با گرایش تبدیل انرژی از دانشگاه صنعتی شریف و دانشگاه تهران و درجه دکترای مهندسی مکانیک از دانشگاه خواجه نصیرالدین طوسی با گرایش کنترل بوده‌است. او مدرس دروس مختلف مهندسی مکانیک و مباحث مرتبط با موتور‌های درون‌سوز (توربین‌های گازی) در دانشگاه‌های مختلف کشور است. از جمله پیشینه‌های کاری و مدیریتی علی‌آبادی نیز می‌توان به فعالیت در جهاد سازندگی، مشارکت در اجرا و مدیریت پروژه‌های نیروگاهی کرخه و کارون ۳، مدیریت عاملی شرکت مپنا، شرکت توسعه منابع آب و نیروی ایران و معاونت وزیر نیرو در امور برق و انرژی اشاره نمود.

عباس علی آبادی کیست؟ | اقتصاد24

از جمله برنامه‌های او حین تصدی معاونت امور برق وزارت نیرو، استفاده از نیروگاه‌های تجدیدپذیر، واقعی کردن قیمت برق و تکمیل نیروگاه‌های نیمه‌تمام بود. او در مقام معاونت، اعلام کرده بود به دلیل عدم مشارکت بخش خصوصی ایران در ساخت نیروگاه، دولت این کشور در امر ساخت نیروگاه فعال خواهد شد. او پیشینهٔ ریاست دانشگاه صنعتی مالک اشتر را دارد و از دی ۱۳۸۸ تا تیر ۱۴۰۲ نیز مدیرعامل گروه مپنا بوده‌است، دستاورد‌های بزرگ و مهمی در حوزه برق، توربین، طراحی مدل اولیه موتور هواپیما، طراحی و تولید خودرو هیبرید و باتری خودرو‌های برقی در زمان مدیریت علی آبادی در مپنا انجام شد. [۶]وزارت صنعت، معدن و تجارت

علی‌آبادی، وزیر پیشنهادی دولت سیزدهم برای تصدی وزارت صنعت، معدن و تجارت بود که در ۲۳ خرداد ۱۴۰۲ که با ۱۸۷ رأی موافق، ۵۸ رأی مخالف، ۸ رأی ممتنع و ۲ رأی باطله موفق به دریافت رأی اعتماد از مجلس یازدهم شد.

۲۱ مرداد ۱۴۰۳ ۱۲:۱۴

«سیدعباس صالحی» گزینه پیشنهادی مسعود پزشکیان برای پست وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی است که در حال حاضر به عنوان مدیرمسئول مؤسسه و روزنامه اطلاعات و رئیس دانشگاه مذاهب اسلامی فعالیت می‌کند.

به گزارش ایرنا، دکتر سیدعباس صالحی متولد ۱۳۴۳ در مشهد و فرزند مرحوم آیت الله میرزا حسن صالحی (متوفی ۱۳۹۶) است. علامه محمدرضا حکیمی درباره پدر سیدعباس صالحی می گوید: «یکی از علمای صالح از نظر علم و عمل، ساده زیستی و تواضع وخدمت پنجاه ساله، جناب آقای آیت الله حاج سید حسن صالحی خراسانی هستند که بنده حدودا از زمان مصدق با ایشان آشنا هستم، ایشان همیشه در حال درس و تدریس بوده‌اند.

وزیر پیشنهادی فرهنگ و ارشاد اسلامی کیست؟

سیدعباس صالحی دانش آموخته علوم حوزوی و در دانشگاه نیز فلسفه خوانده است، در دو حوزه علمیه مشهد و قم در محضر آیات عظام وحید خراسانی، جواد تبریزی، سید عزالدین زنجانی، میرزا علی آقا فلسفی و دیگران تلمذ کرده؛ هرچند لباس روحانیت به تن ندارد. صالحی همچنین در مباحث فلسفی از محضر استادان ابراهیمی دینانی، انصاری شیرازی، جوادی آملی و حسن‌زاده آملی بهره برده است. او از سال ١٣٧٠ تاکنون دروس مرتبط با فقه و فلسفه و کلام اسلامی را در حوزه و دانشگاه تدریس کرده است.

از جمله سوابق اجرایی وی:

- عضو هیات مدیره‌ و هیات امنای دفتر تبلیغات اسلامی از سال ٧٦ تاکنون (٥ دوره)

- عضویت در شورای «مهندسی فرهنگی» (شورای عالی انقلاب فرهنگی) از ٨٥ تا ٨٧

- عضو حقیقی شورای فرهنگ عمومی و مدیرمسئول و سردبیر برخی از نشریات علمی و فرهنگی کشور

- معاون فرهنگی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

-وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی

سیدعباس صالحی در دولت یازدهم به معاونت فرهنگی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی منصوب شد و در ۲۸ مهر ۱۳۹۵ بعد از استعفا وزیر وقت فرهنگ به سرپرستی این وزارتخانه منصوب و به این ترتیب در ۱۷ مرداد ۱۳۹۶ از سوی حسن روحانی به عنوان وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی دولت دوازدهم به مجلس شورای اسلامی معرفی شد و توانست از مجلس رأی اعتماد بگیرد.

وی از ۱۸ خرداد ۱۴۰۱ از سوی مقام معظم رهبری به عنوان نماینده ولی فقیه در موسسه اطلاعات و روزنامه اطلاعات و مدیرمسئول این روزنامه منصوب شد.

صالحی همچنین ریاست دانشگاه مذاهب اسلامی را نیز بر عهده دارد.

۲۱ مرداد ۱۴۰۳ ۱۲:۱۳

حسین سیمایی صراف از سوی مسعود پزشکیان به عنوان وزیر پیشنهادی علوم دولت چهاردهم به مجلس، معرفی شد که در صورت تایید نمایندگان و گرفتن رای اعتماد از مجلس شورای اسلامی، سکان وزارت علوم، تحقیقات و فناوری را پس از محمدعلی زلفی‌گل، در دست خواهد گرفت.

 از زمانی که علی شریعتمداری، عهده‌دار مسئولیت وزارت فرهنگ و آموزش عالی وقت شد، ۴۵ سال می‌گذرد.

شریعتمداری، اولین وزیر فرهنگ و آموزش عالی بعد از انقلاب اسلامی به عنوان یک چهره علمی در حوزه علوم تربیتی، شناخته می‌شد و وزارت علوم بعد از آن، بر مدار دانش‌آموختگان غیر علوم انسانی گشته است.

از آن زمان تاکنون، وزیران علوم جمهوری اسلامی ایران، عمدتا از دانش‌آموختگان علوم پزشکی، فنی مهندسی،‌ علوم پایه و حتی علوم باغبانی (منصور غلامی؛ وزیر علوم دولت دوازدهم) بوده‌اند و اکنون پس از دهه‌های متمادی، یک دانش‌آموخته علوم انسانی به عنوان گزینه پیشنهادی تصدی وزارت علوم به مجلس معرفی شده است.

حسین سیمایی صراف متولد ۱۳۴۷ در مشهد،‌ علاوه بر تحصیلات حوزوی،‌ دارای مدرک دکتری حقوق خصوصی از دانشگاه شهید بهشتی، کارشناسی ارشد رشته حقوق خصوصی از دانشگاه تربیت مدرس و کارشناسی حقوق دانشگاه تهران است.

از شهریور ۱۳۹۸ تا اسفند ۱۴۰۰ (دولت دوازدهم و بخشی از دولت سیزدهم)، پس از محسن حاجی‌میرزایی و پیش از علی بهادری جهرمی، دبیر هیات دولت بوده است و سوابق اجرایی متعددی در وزارت علوم بر عهده داشته است.

فهرست برخی سوابق اجرایی سیمایی صراف :

معاون حقوقی و امور مجلس وزیر علوم، تحقیقات و فناوری در دولت دوازدهم، قائم مقام معاون حقوقی رئیس جمهور در دولت یازدهم، مدیرکل دفتر حقوقی وزرات علوم دولت یازدهم، عضو شورای مرکزی بورس دانشجویان، رئیس ستاد مستندسازی وزرات علوم، عضو ستاد آمایش آموزش عالی، عضو اصلی هیات مرکزی تجدیدنظر تخلفات انتظامی اعضای هیات علمی وزارت علوم، جانشین وزیر علوم در کارگروه ارتقای سلامت نظام اداری و مقابله با فساد و عضو شورای ستاد امور رفاهی اعضای هیات علمی نیز در کارنامه مسئولیت‌های اجرایی سیمایی صراف در مجموعه وزارت علوم به چشم می‌خورد.

سیمایی صراف که وکیل پایه یک دادگستری است در سال‌های گذشته، عضو کمیسیون حقوق مدنی معاونت حقوقی قوه قضائیه، عضو شورای راهبردی تنقیح قوانین مجلس شورای اسلامی و عضو مبلغین معاونت بین‌الملل بعثه حج مقام معظم رهبری (از ۱۳۶۶ تا ۱۳۸۰) بوده است.

وی که اکنون دانشیار دانشکده حقوق دانشگاه شهید بهشتی است به افتخارات علمی و پژوهشی همچون پژوهشگر برتر دانشگاه در سال ۱۳۹۲، برنده دوره چهارم کتاب سال حوزه علمیه قم، برگزیده دوره هفتم جشنواره بین‌المللی فارابی و رتبه اول بیست و سومین کتاب فصل جمهوری اسلامی ایران دست یافته است.

تاکنون بیش از ۵۰ اثر، اعم از کتاب و مقاله فارسی و انگلیسی توسط سیمایی صراف تالیف شده و چند کتاب دیگر نیز در دست چاپ دارد.

۲۱ مرداد ۱۴۰۳ ۱۲:۱۰

علیرضا کاظمی از سوی رئیس جمهور به عنوان وزیر پیشنهادی دولت چهاردهم برای وزارت آموزش و پرورش به مجلس شورای اسلامی معرفی شد.

به گزارش ایرنا، علیرضا کاظمی (متولد ۱۳۴۴ مشهد) تحصیلکرده حوزه و دانشگاه و عضو هیات علمی دانشگاه فرهنگیان یکی از شخصیت‌های سیاسی و فرهنگی ایران است که بیشتر به دلیل فعالیت‌هایش در حوزه آموزش و پرورش شناخته می‌شود.

وی در مقاطع مختلف، مسئولیت‌های گوناگونی در این حوزه بر عهده داشته است که یکی از مهم‌ترین مسئولیت‌های او سرپرستی وزارت آموزش و پرورش جمهوری اسلامی ایران پس از استعفای محسن حاجی‌میرزایی در شهریور ۱۴۰۰ بود.

علیرضا کاظمی وزیر پیشنهادی آموزش و پرورش را بهتر بشناسید

وی همچنین پیش از این قائم مقام دبیرکل ستاد مبارزه با مواد مخدر، مشاور وزیر آموزش و پرورش و رئیس سازمان دانش‌آموزی بود.

معاون پرورشی و فرهنگی، معاون آموزش متوسطه، مدیرکل فرهنگی و هنری وزارت آموزش و پرورش و مدیرکل آموزش و پرورش استان خراسان رضوی از دیگر سوابق اجرایی کاظمی است.

به گزارش ایرنا، فهرست وزیران پیشنهادی دولت چهاردهم، امروز یکشنبه ۲۱ مردادماه به هیات رئیسه مجلس شورای اسلامی ارائه شد.

به گفته سخنگوی هیأت رئیسه مجلس شورای اسلامی، کمیسیون‌های تخصصی مجلس از عصر امروز، بررسی برنامه‌ها، اهداف و دیدگاه‌های وزرای پیشنهادی دولت را در دستور کار خواهند داشت و این روند در روزهای بعد به صورت دو نوبت در کمیسیون‌ها پیگیری خواهد شد.

حجت‌الاسلام علیرضا سلیمی همچنین خبر داد که وزرای پیشنهادی دولت در همه کمیسیون‌های تخصصی مجلس شورای اسلامی حضور خواهند یافت و آخر هفته جاری نیز کمیسیون‌ها نتیجه بررسی‌های انجام شده و جمع‌بندی را به هیات رئیسه اعلام خواهند کرد.

از شنبه آینده (۲۷ مردادماه) جلسه علنی مجلس شورای اسلامی برای بررسی صلاحیت وزیران پیشنهادی دولت چهاردهم آغاز خواهد شد و این روند به صورت دو نوبت در صحن علنی مجلس تا چهارشنبه (۳۱ مردادماه) ادامه خواهد داشت.

۲۱ مرداد ۱۴۰۳ ۱۱:۵۶

محمدرضا ظفرقندی زاده ۱۳۳۷ در تهران، پزشک و سیاستمدار است. وی از ۳ اسفند ۱۳۹۷ تا ۱۰ مهر ۱۴۰۰ در اوج همه‌گیری کووید ۱۹ رئیس سازمان نظام پزشکی ایران بود.

به گزارش ایرنا، ظفرقندی فوق تخصص جراحی عروق و استاد تمام دانشگاه علوم پزشکی تهران است. وی در حال حاضر دبیر کلی انجمن اسلامی جامعه پزشکی ایران را بر عهده دارد.

ظفرقندی در شهر تهران متولد و بزرگ شده محله سرچشمه است. دوران ابتدایی تا دبیرستان را در مدرسه علوی به آموختن پرداخت و در سال تحصیلی ۱۳۵۴-۱۳۵۵ فارغ‌التحصیل شد. پس از آن به دبیرستان مفید رفت تا به امر معلمی بپردازد. وی همزمان با معلمی در سال ۱۳۵۵ در رشته پزشکی دانشگاه تهران قبول و ادامه تحصیل داد.

وی برای کمک به مصدومان جنگ به عنوان جراح داوطلب به جبهه جنگ ایران و عراق اعزام شد. پس از بازگشت از جنگ و اتمام دوره دستیاری جراحی در دانشگاه علوم پزشکی تهران در سال ۱۳۶۸ به درجه استادیاری نائل و سپس در سال ۱۳۷۰ دوره فلوشیپ جراحی عروق و تروما را در دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی آغاز کرد، رشته‌ای که ثمره آن راه‌اندازی بخش جراحی عروق در سال ۱۳۷۴ در دانشگاه علوم پزشکی تهران شد.

ظفرقندی در سال ۱۳۷۴، موفق به راه‌اندازی مرکز تحقیقات تروما در بیمارستان سینا شد و در سال ۱۳۸۳به درجه استاد تمامی دانشگاه نائل شد.

فعالیت های اجرایی وی به این شرح است:

رئیس دانشگاه علوم پزشکی تهران ۱۳۷۶ - ۱۳۸۴

دبیر هیات امنای دانشگاه علوم پزشکی تهران ۱۳۷۶ - ۱۳۸۴

عضو هیات امنای مرکز ملی تحقیقات علوم پزشکی کشور ۱۳۷۸

عضو شورای عالی سازمان نظام پزشکی ۱۳۷۹ - ۱۳۸۳

رئیس کل سازمان نظام پزشکی ایران (دو دوره) ۱۳۷۹ - ۱۳۸۳ / ۱۳۹۷ - ۱۴۰۰

عضو شورای عالی بیمه خدمات درمانی ۱۳۷۹

مدیر گروه جراحی دانشگاه علوم پزشکی تهران ۱۳۹۲ - ۱۴۰۱

رئیس مرکز تحقیقات تروما و جراحی سینا ۱۳۹۲ تا کنون

رئیس شورای عالی نظام پزشکی ۱۳۹۶ - ۱۳۹۷

رئیس انجمن جراحی عروق ایران ۱۳۹۸ تا کنون

رئیس انجمن علمی ترومای ایران ۱۳۹۶ - ۱۴۰۰

۲۱ مرداد ۱۴۰۳ ۱۱:۵۵

«امین حسین رحیمی» وزیر دادگستری دولت سیزدهم بار دیگر به عنوان وزیر دادگستری دولت چهاردهم؛ دولت وفاق ملی برای دریافت رأی اعتماد مجلس شورای اسلامی معرفی شد.

امین حسین رحیمی متولد سال ۱۳۴۷ ملایر و دانش آموخته دکتری در رشته فقه و حقوق جزا، قاضی دادگستری با بیش از ۳۵ سال خدمت در مشاغل مختلف قضایی است. معاون منابع انسانی و امور فرهنگی قوه قضاییه، نماینده مردم ملایر در مجلس هشتم، مشاور رئیس قوه قضاییه، دادستان دیوان محاسبات کشور، رئیس کل دیوان محاسبات کشور، معاون سیاسی و امنیتی دادستان کل کشور و مشاور عالی رئیس قوه قضاییه و رئیس مرکز امور هماهنگی مجلس از جمله سوابق مدیریتی و اجرایی وی است.

رحیمی در میان اعضای کابینه دولت سیزدهم بالاترین میزان رأی اعتماد را کسب کرده بود و نمایندگان مجلس شورای اسلامی در جریان بررسی صلاحیت وزیران پیشنهادی دولت سیزدهم با ۲۷۷ رأی موافق، ۵ رأی مخالف و ۳ رأی ممتنع، امین‌حسین رحیمی را به عنوان وزیر دادگستری انتخاب کرده بودند.

۲۱ مرداد ۱۴۰۳ ۱۱:۵۳

حجت الاسلام سید اسماعیل خطیب وزیر فعلی اطلاعات به عنوان وزیر پیشنهادی اطلاعات در دولت چهاردهم به مجلس معرفی شده است.

وزیر فعلی اطلاعات، متولد سال ۱۳۴۰ است، سید اسماعیل خطیب در ۳ شهریور ۱۴۰۰ از سوی سید ابراهیم رئیسی به‌عنوان وزیر پیشنهادی اطلاعات در دولت سیزدهم به مجلس شورای اسلامی معرفی شد و با تعداد ۲۲۲ رأی موافق، ۴۸ رأی مخالف و ۱۷ رأی ممتنع از مجلس شورای اسلامی برای تصدی وزارت اطلاعات رأی اعتماد گرفت.

حجت الاسلام سید اسماعیل خطیب - خبرگزاری مهر | اخبار ایران و جهان | Mehr  News Agency

حضور در درس خارج فقه رهبر معظم انقلاب و آیات عظام فاضل لنکرانی، مکارم شیرازی و مرحوم آیت‌الله حاج آقا مجتبی تهرانی، حضور و فعالیت در اطلاعات عملیات سپاه از سال ۱۳۵۹، فعالیت در وزارت اطلاعات با توجه به آشنایی با موضوعات اطلاعاتی و امنیتی، حضور در دفتر مقام معظم رهبری، ریاست مرکز حفاظت و اطلاعات قوه قضائیه و رئیس حراست آستان قدس رضوی از سوابق اجرایی، مدیریتی و فعالیت‌های وی بوده است.

مطابق ماده واحده قانون تعیین ضوابط و شرایط وزیر اطلاعات مصوب ۲۹ اردیبهشت ۱۳۶۹، وزیر اطلاعات باید در حد اجتهاد باشد.

متن کامل این ماده واحده به شرح زیر است:

‌ماده واحده - وزیر اطلاعات دارای شرایط زیر خواهد بود:

۱ - از نظر تحصیلات در حد اجتهاد

۲ - اشتهار به عدالت و تقوی

۳ - داشتن سابقه‌ای روشن از نظر سیاسی و مدیریت

۴ - عدم عضویت در احزاب - سازمانها و گروههای سیاسی

‌قانون فوق مشتمل بر ماده واحده در جلسه روز پنجشنبه بیست و نهم اردیبهشت ماه یکهزار و سیصد و شصت و دو با حضور شورای نگهبان به‌تصویب مجلس شورای اسلامی رسید.

۲۱ مرداد ۱۴۰۳ ۱۱:۵۱

مسعود پزشکیان صبح امروز -۲۱ مرداد ۱۴۰۳- فهرست وزرای پیشنهادی دولت چهاردهم را به مجلس شورای اسلامی اعلام کرد که در این میان سرتیپ «عزیز نصیرزاده» به عنوان وزیر دفاع و پشتیبانی از نیروهای مسلح معرفی شده است.

عزیز نصیرزاده متولد ۱۳۴۳ در شهر سراب استان آذربایجان شرقی است که از سال ۱۴۰۰ تاکنون، به‌عنوان جانشین رئیس ستاد کل نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران فعالیت می‌کند. وی همچنین در فاصله سال‌های ۱۳۹۷ تا ۱۴۰۰ فرمانده نیروی هوایی ارتش بود.

وزیر پیشنهادی دولت چهاردهم برای تصدی وزارت دفاع و پشتیبانی از نیروهای مسلح، فعالیت نظامی خود را از سال ۱۳۶۱ آغاز کرد و در هنگام جنگ ایران و عراق از خلبانان نیروی هوایی ارتش بود. وی در فاصله سال‌های ۱۳۸۸ تا ۱۳۹۶ ریاست ستاد نهاجا (معاونت هماهنگ‌کننده نیروی هوایی ارتش) را برعهده داشت و از ۱۳۹۶ تا ۱۳۹۷ جانشین فرمانده نیروی هوایی ارتش بود.

نگاهی به سوابق وزیر پیشنهادی دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح

سرتیپ نصیرزاده دوران تحصیلات متوسطه را در تهران گذراند. وی در سال ۱۳۶۱ به استخدام نیروی هوایی ارتش جمهوری اسلامی ایران درآمد و پس از فارغ‌التحصیلی از دانشکده خلبانی نیروی هوایی ارتش و طی دوره‌های آموزشی در ایران و پاکستان، به گردان تاکتیکی هواپیمای اف-۱۴ پیوست. او از اواسط جنگ ایران و عراق به‌عنوان خلبان جنگنده اف-۱۴ در چندین مأموریت هوایی شرکت داشت.

وی پس از جنگ در سمت‌هایی چون وابسته نظامی جمهوری اسلامی ایران در ایتالیا، مدیریت جنگ الکترونیکی معاونت عملیات نهاجا، معاونت اطلاعات نیروی هوایی، معاونت طرح و برنامه نهاجا، معاونت هماهنگ‌کننده نیروی هوایی (رئیس ستاد نیروی هوایی ارتش) و جانشینی فرمانده نیروی هوایی ارتش فعالیت داشته است.

عزیز نصیرزاده در سال ۱۳۹۱ درجه سرتیپی دریافت کرد.

۲۱ مرداد ۱۴۰۳ ۱۱:۵۰

احمد میدری اقتصاددان و نماینده آبادان در دوره ششم مجلس شورای اسلامی و عضو کمیسیون اقتصادی مجلس به عنوان گزینه تصدی پست وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی به مجلس معرفی شد.

به گزارش ایرنا، احمد میدری (متولد ۱۳۴۲ در آبادان) اقتصاددان ایرانی و معاون رفاه اجتماعی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی در دولت حسن روحانی بوده است. وی دارای دکترای تخصصی اقتصاد و کارشناسی ارشد توسعه و برنامه‌ریزی اقتصادی از دانشگاه تهران است.

میدری سابقه تدریس در دانشگاه علامه طباطبایی و دانشگاه شهید چمران اهواز را نیز دارد و در سال ۱۳۸۲، دوره کوتاه‌مدت آموزشی و پژوهشی دانشگاه سازمان ملل را نیز طی کرده است.

نگاهی به سوابق وزیر پیشنهادی کار دولت چهاردهم

در انتخابات زودهنگام چهاردهم دوره ریاست جمهوری در ایران، احمد میدری به عنوان مشاور اقتصادی مسعود پزشکیان، نامزد جبهه اصلاحات، در برنامه میزگرد اقتصادی شبکه یک سیما حاضر شد. میدری در این میزگرد آموزش و بهداشت را به عنوان دو کالای عمومی معرفی کرد که باید خارج از نظام بازار در اختیار شهروندان قرار گیرد. این اقتصاددان بازسازی اقتصادی بر اساس عدالت اجتماعی را ایده اصلی پزشکیان دانست.

از سوابق اجرایی، آموزشی و پژوهشی احمد میدری می‌توان به معاون وزیر کار در دولت‌های یازدهم و دوازدهم، نماینده مجلس شورای اسلامی در دوره ششم، مشاور قائم مقام وزیر اقتصاد (از سال ۱۳۸۳ تا ۱۳۸۴)، عضو هیئت مدیره بیمه دانا (از خرداد ۱۳۸۴ تا تیر ۱۳۸۶)، عضو ناظر شورای برنامه‌ریزی استان خوزستان در دوره نمایندگی، عضو هیئت علمی دانشگاه شهید چمران اهواز، تدریس در دانشگاه علامه طباطبایی از سال ۱۳۸۳ تاکنون در دوره‌های کارشناسی و کارشناسی ارشد (دروس: سیاست‌گذاری در بخش صنعت، نظام‌های اقتصادی، اقتصاد توسعه، و روش تحقیق)، تدریس در دانشگاه آزاد اسلامی واحد شیراز و آبادان، دروس اقتصاد خرد و کلان (از سال ۱۳۷۲ تا ۱۳۷۵)، پژوهشگر مرکز تحقیقات استراتژیک (از سال ۱۳۶۹ تا ۱۳۷۲) و پژوهشگر مرکز پژوهش‌های مجلس شورای اسلامی (از سال ۱۳۷۴ تا ۱۳۷۶) اشاره کرد.

۲۱ مرداد ۱۴۰۳ ۱۱:۴۹

رئیس‌جمهور فهرست وزرای پیشنهادی را برای اخذ رأی اعتماد از مجلس به هیأت رئیسه ارسال کرد که در آن سید عباس عراقچی به عنوان وزیر پیشنهادی امور خارجه معرفی شده است.

به گزارش ایرنا، سیّد عباس عراقچی (زادهٔ ۱۴ آذر ۱۳۴۱) دیپلمات و سیاستمدار ایرانی است که از سال ۱۴۰۰ به‌عنوان دبیر شورای راهبردی روابط خارجی فعّالیت می‌کند. وی از سال ۱۳۹۶ تا ۱۴۰۰ سمت معاون سیاسی وزیر امور خارجه ایران را برعهده داشت. او همچنین از اعضای تیم مذاکره‌کننده هسته‌ای ایران با گروه ۱+۵ بوده‌ که در وین حضور داشته‌ است.

وی دانش‌آموخته‌ کارشناسی روابط بین‌الملل از دانشکده روابط بین‌الملل وزارت امور خارجه، کارشناسی ارشد علوم سیاسی از دانشگاه آزاد اسلامی واحد تهران مرکزی و همچنین دکترای اندیشه‌های سیاسی از دانشگاه کنت است.

عراقچی فعالیت خود در وزارت خارجه را از سال ۱۳۶۷ آغاز کرد. او در فاصله سال‌های ۱۳۷۸ تا سال ۱۳۸۲ به‌عنوان سفیر ایران در فنلاند و از سال‌ ۱۳۸۶ تا ۱۳۹۰ به‌عنوان سفیر ایران در ژاپن فعالیت می‌کرد.

وی در سال ۱۳۹۲ برای یک دوره ۴ ماهه در دولت دهم سرپرست سخنگوی وزارت امور خارجه بود و از سال ۱۳۹۲ تا سال ۱۳۹۶ نیز سمت معاون حقوقی و بین‌الملل وزیر امور خارجه را برعهده داشت.

نگاهی به سوابق و زندگی‌نامه وزیر پیشنهادی امور خارجه

او در پی تغییر ساختار این وزارتخانه، از ۲۷ دی ۱۳۹۶ تا ۲۳ شهریور ۱۴۰۰ سمت معاون سیاسی وزیر امور خارجه را برعهده داشت و در حال حاضر به‌عنوان مشاور عالی وزیر امور خارجه، عضو انجمن ملی دیپلماسی و دبیر شورای راهبردی روابط خارجی جمهوری اسلامی ایران فعالیت می‌کند.

عباس عراقچی در حال حاضر به‌عنوان مشاور عالی وزیر امور خارجه، عضو انجمن ملی دیپلماسی و دبیر شورای راهبردی روابط خارجی جمهوری اسلامی ایران فعالیت می‌کند.

۲۱ مرداد ۱۴۰۳ ۱۱:۴۸
 

رئیس جمهور لیست وزرای پیشنهادی را برای اخذ رأی اعتماد از مجلس به هیأت رئیسه ارسال کرد که اسکندر مومنی به عنوان وزیر پیشنهادی اطلاعات معرفی شده است.

به گزارش ایرنا، نام «اسکندر مؤمنی» به‌عنوان وزیر پیشنهادی کشور در دولت چهاردهم، در صحن علنی مجلس شورای اسلامی قرائت شد.

اسکندر مؤمنی، متولد ۱۳۴۱ در قائم‌شهر است؛ او دارای دکترای امنیت ملی و عضو هیأت علمی دانشگاه علوم انتظامی است.

وی پیش از آن نیز از سال ۱۳۸۸ تا ۱۳۹۴ به عنوان جایگزین محمد رویانیان در سمت ریاست پلیس راهنمایی و رانندگی ناجا (پلیس راهور) مشغول به کار بود.

نگاهی به سوابق و زندگی نامه وزیر پیشنهادی کشور

وزیر پیشنهادی کشور سرتیپ پاسدار فرماندهی انتظامی جمهوری اسلامی ایران است، که از سال ۱۳۹۷ تاکنون به‌عنوان مشاور رئیس‌جمهور و دبیر ستاد مبارزه با مواد مخدر فعالیت می‌کند.

مؤمنی عضویت سپاه پاسداران در زمان جنگ ایران و عراق را نیز در کارنامه دارد و به‌عنوان یکی از فرماندهان نبردهای جنگل شمال کشور به مبارزه با ضدانقلاب می‌پرداخت.

وی فرماندهی انتظامی استان خراسان و مدتی هم به‌عنوان معاون عملیات ناجا فعالیت کرده و از بنیانگذاران پلیس ۱۱۰ کشور بوده است.

۲۱ مرداد ۱۴۰۳ ۱۱:۴۶
رئیس‌جمهوری محسن پاک‌نژاد را به‌عنوان وزیر نفت پیشنهادی دولت چهاردهم برای اخذ رأی اعتماد به مجلس شورای اسلامی معرفی کرد.

به گزارش ایرنا، محمدباقر قالیباف، رئیس مجلس شورای اسلامی امروز (یکشنبه، ۲۱ مرداد) در صحن علنی مجلس شورای اسلامی اعضای کابینه پیشنهادی دولت چهاردهم را به مجلس معرفی کرد.

بر این اساس رئیس جمهوری، محسن پاک‌نژاد را به‌عنوان وزیر پیشنهادی برای تصدی وزارت نفت به‌منظور کسب رأی اعتماد از نمایندگان مردم در خانه ملت معرفی کرد.

پاک‌نژاد متولد ۱۳۴۵ در تهران و دانش‌آموخته کارشناسی مهندسی برق از دانشگاه تهران و کارشناسی ارشد مهندسی صنایع از دانشگاه صنعتی امیرکبیر است. وی فعالیت شغلی خود را از ابتدای دهه ۱۳۷۰ در وزارت نیرو آغاز کرد.

وی از سال ۱۳۹۷ تا سال ۱۴۰۰ معاون وزیر نفت در نظارت بر منابع هیدروکربوری بوده است.

وزیر پیشنهادی نفت کیست؟

وزیر پیشنهادی نفت دولت چهاردهم فعالیت کاری خود را از ابتدای دهه ۱۳۷۰ در وزارت نیرو آغاز کرد. از سال ۱۳۷۶ تا ۱۳۷۷ به‌عنوان مشاور وزیر نفت و رئیس ستاد نظارت بر سوخت‌رسانی وزارت نفت و از سال ۱۳۷۷ تا ۱۳۷۹ به‌عنوان مدیر طرح توسعه میدان‌های گازی فعالیت کرد و در سال ۱۳۷۹ به‌عنوان مدیرکل نظارت بر صادرات مواد نفتی و بازرسی فنی وزارت نفت منصوب شد.

پاک‌نژاد در سال‌های ۱۳۷۹ تا ۱۳۸۶ با حفظ سمت، عضو هیات مدیره شرکت نفت مناطق مرکزی ایران نیز بود. پاک‌نژاد در سال‌های ۱۳۸۴ تا ۱۳۸۶ مدیر برنامه‌ریزی شرکت نفت مناطق مرکزی ایران بود و سپس تا ۱۳۹۲به عنوان معاون مدیر برنامه‌ریزی تلفیقی شرکت ملی نفت ایران فعالیت کرد.

وی از ۱۳۹۷ تا ۱۴۰۰ به‌عنوان معاون وزیر نفت در نظارت بر منابع هیدروکربوری فعالیت می‌کرد. وی در سال‌های ۱۳۹۵ تا ۱۳۹۷ معاون مدیرعامل شرکت ملی نفت ایران در امور تولید و از اعضای هیات مدیره این شرکت بود. مدیرکل نظارت بر صادرات و مبادلات مواد نفتی وزارت نفت و مدیرعامل و نایب رئیس هیئت مدیره شرکت بازرگانی نفت ایران از دیگر مسئولیت‌های وی پیش از معاونت امور تولید در شرکت ملی نفت به‌شمار می‌رود.

مش قاسم
Iran (Islamic Republic of)
۲۲:۱۷ - ۱۴۰۳/۰۵/۲۱
بنظرتان اینهمه تاخیر در ارایه لیست اعضای کابینه علتش یخ زدن عرق پزشکیان بعلت همان گربه ای نبود که روز اول دم درحجله یا شایدم داخل حجله ….. و اصلا انتظار چنین چشم ترساندنی هم نداشت ،آیا او هم دنبال خانه نشینی وقهر نبوده طی این مدت؟؟؟
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۲:۱۶ - ۱۴۰۳/۰۵/۲۱
آقای پزشکیان اگه اینایی که معرفی کردی اینکاره بودن وضع مملکت اینطوری نبود .. همین وزارایی که معرفی کردی و وزرای دوره های قبل اگه انقلاب نشده بود در حد یه کارمند ساده هم به حساب نمیامدن ... متاسفم که این بار هم مردم برای بار چندم گول خوردن و رای دادن ...
عباس
Iran (Islamic Republic of)
۲۲:۱۴ - ۱۴۰۳/۰۵/۲۱
ببینید دوستان تنها وزیرانی که برای معیشت مردم مهم هستند وزیر خارجه، اقتصادو رییس بانک مرکزی هستند بقیه یا زیاد مهم نیستند... و نقش فرعی دارندو سیاستگذاری توسط نهادهای حکومتی انجام می گیرد...مثل وزرای اطلاعات، دادگستری ،ارشاد ،کشور، ارتباطات، دفاع، انرژی اتمی و آموزش و پرورش...یا تابع تیم اقتصادی و وزارت خارجه هستند مثل نیرو ،صنعت ،نفت ،کشاورزی و کار...
دکتر پزشکیان با زرنگی به اصولگراها امتیاز داده تا آنها بگذارند بهبود رابطه با غرب و سیاست های اقتصادی مد نظرش را اجرا کند
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۲:۰۰ - ۱۴۰۳/۰۵/۲۱
چند تا از این وزرا تحمیل شده از سوی قالیباف هستند
اسکندر مومنی که روشاخشه
اونای دیگه را میدانید ؟؟؟
دغدغه مند شهروند
Iran (Islamic Republic of)
۲۱:۵۷ - ۱۴۰۳/۰۵/۲۱
پس وزیر شایسته ی متخصص کورد اهل سنت چه شد، وعده ی ناصادق دقیقن یعنی همین
مجله خواندنی ها
انتشار یافته: ۱۶۷
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۰۷ - ۱۴۰۳/۰۵/۲۱
از رایی که به پزشکیان دادم به شدت پشیمانم
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۳۹ - ۱۴۰۳/۰۵/۲۱
یکم از خودت بیشتر بگو ببینیم اینایی که هنوز رای میدن چه شکلین
امین
France
۱۱:۴۷ - ۱۴۰۳/۰۵/۲۱
ازموده را ازمودن نهایت نادانی است
ناشناس
United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland
۱۲:۲۴ - ۱۴۰۳/۰۵/۲۱
اشکال نداره چهارسال دیگه دوباره رای بده تا اون موقع بتونه کابینه ی بهتری معرفی کنه
جهان
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۴۱ - ۱۴۰۳/۰۵/۲۱
من مطمئنم که شما یک نفر به پزشکیان رای ندادید.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۰۳ - ۱۴۰۳/۰۵/۲۱
حقتونه ! خود کرده را تدبیر نیست.!!!!!!!
بهرام میرزایی
Iran (Islamic Republic of)
۱۵:۴۴ - ۱۴۰۳/۰۵/۲۱
وقاحت سایبری ها تا اونحاست که نمی بینن چقد جامعه رای دهنده ناامید شده و همون تاکتیک شما یکی رای تدادی رو یا شما از البانی هستی دو دارن در جواب منتقدین میگن اقا من بهرام میرزایی به پزشکیان رای دادم و رایمو پس میگیرم عکس از رایم دارم
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۷:۱۹ - ۱۴۰۳/۰۵/۲۱
ناشناس 1139
کسانی که هنوز به اصلاح امور امید داشتند آدم هایی هستند که عمرشون رو دیگه کردن. اونا امیدوار بودن آینده برای بچه هاشون طور دیگه ای رقم بخوره. امیدوار بودن بچه هاشون جنگ رو تجربه نکنن. امیدوار بودند حسرت یک زندگی عادی به دل بچه هاشون نمونه. امیدوار بودن بچه هاشون مجبور نشن به 45 سال پیش برگردن و استبداد سلطنتی رو تجربه کنن. اونا خیلی امیدها داشتن ولی انگار قراره آرزو به دل از این دنیا برن.
شری
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۱۲ - ۱۴۰۳/۰۵/۲۱
ماشالله
چه شاهکاری رو برای آموزش و پرورش انتخاب کردی آقای پزشکیان !
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۴۲ - ۱۴۰۳/۰۵/۲۱
کارشناس مبارزه با مواد مخدر!!!!
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۶:۲۰ - ۱۴۰۳/۰۵/۲۱
معاون پرورشی!!!!!!!!!!!
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۶:۴۷ - ۱۴۰۳/۰۵/۲۱
حتما معلم پرورشی خوبی بوده اند.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۹:۲۱ - ۱۴۰۳/۰۵/۲۱
وزیر علوم رو چی میگی؟
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۱۴ - ۱۴۰۳/۰۵/۲۱
با اینکه کابینه زیاد قوی به نظر نمی رسه ولی به امید تغییر اساسی در حل مشکلات مردم را تو این چهار سال انجام بدن
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۴۰ - ۱۴۰۳/۰۵/۲۱
قوی؟
علی
Iran (Islamic Republic of)
۱۸:۰۶ - ۱۴۰۳/۰۵/۲۱
شتر در خواب بیند پنبه دانه
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۱۵ - ۱۴۰۳/۰۵/۲۱
بجز همتی و نوری و عراقچی و 2 تا صالحی ها، مابقیشون واقعا کسر شان آقای پزشکیان بود.. این چه کابینه نامناسبی بود؟ پشیمون شدیم از رای دادن بهش ... باورمون نمیشه اینقدر ضایع باشه ... علی آبادی ضعیفترین وزیر رئیسی بود که خودروسازی و همه چیز صنایع رو نابود کرد. پاک نژاد مهندس برق رو که صرفا یه تدارکاتچی برای زنگنه هست رو گذاشتن نفت .. ...
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۲۹ - ۱۴۰۳/۰۵/۲۱
زنگنه دست از سر وزارت نفت برنمیداره
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۱۸ - ۱۴۰۳/۰۵/۲۱
همتی در دوره قبلی نتونست بورس را درست کنه. چطور میخواد معجزه کنه
ناشناس
United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland
۱۲:۲۴ - ۱۴۰۳/۰۵/۲۱
ما که گفتیم رای ندید
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۴۹ - ۱۴۰۳/۰۵/۲۱
به جایی رسیدیم ارزومونه همتی بشه وزیر اقتصاد
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۴:۵۴ - ۱۴۰۳/۰۵/۲۱
نوری هم در حد نماینده است نه وزیر ،اینا کابینه پیشنهادی برای انتخاب پزشکیان برای ریاست جمهوری تلاش کردن حالا نوبت پزشکیان هست که آنها را وزیر معرفی نماید والا اکثریت در حد وزیر نیستند
علی
Iran (Islamic Republic of)
۱۹:۰۲ - ۱۴۰۳/۰۵/۲۱
اون که میگه رأی دادم به نظر میاد رأی نداده. تو هم فکر کنم به جلیلی رأی دادی
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۲۴ - ۱۴۰۳/۰۵/۲۱
کابینه کوتوله ها!!!!!!!!

الحق که خوب همدیگر را پیدا کرده اند. جمع شان جمع!!!
هر کدام از اینها نماد جمهوری اسلامی هستند.
با عرض پوزش قضاوت من از روی آن تعدادی است که می شناسم.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۲۷ - ۱۴۰۳/۰۵/۲۱
خوب: وزیر ارتباطات، راه و شهرسازی، خارجه، تعاون

بد: وزیر اطلاعات، وزیر نیرو

زشت: وزیر آموزش و پرورش
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۴۳ - ۱۴۰۳/۰۵/۲۱
عالی: وزیر دفاع
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۴:۴۸ - ۱۴۰۳/۰۵/۲۱
مزخرف: وزیر نفت
ناشناس
United States of America
۱۱:۲۸ - ۱۴۰۳/۰۵/۲۱
یادش بخیر سر دولت اول روحانی تمام جلسات رای اعتماد رو گوش می دادیم، ولی قدر ندونستند
ناشناس
United States of America
۱۱:۲۹ - ۱۴۰۳/۰۵/۲۱
از رای ای که ندادم راضی ام
بی نام
Iran (Islamic Republic of)
۱۵:۰۱ - ۱۴۰۳/۰۵/۲۱
تو و امثال تو که رای ندادن که اصلا حق اظهار نظر ندارن ... ! برو بشین یه گوشه دوغتو بنوش!
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۳۲ - ۱۴۰۳/۰۵/۲۱
اون آیتمهایی که آقای ظریف برای انتخاب وزرا اسم برد کجا؟ این اسامی کجا؟
چی فکر می کردیم چی شد
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۴۳ - ۱۴۰۳/۰۵/۲۱
ظاهرا ظریف استعفا داده در اعتراض باین لیست
ناشناس
United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland
۱۲:۲۲ - ۱۴۰۳/۰۵/۲۱
دقیقا چی فکر می کردی؟ چند دهه توی ایران زندگی نمی فرمایید که انتظار دیگه ای داشتید؟
شهروند
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۳۵ - ۱۴۰۳/۰۵/۲۱
به شدت نگران رایی که به پزشکیان دادم هستم
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۳۶ - ۱۴۰۳/۰۵/۲۱
جاسوسان اسرائیل در حاشیه امن ماندند!
علی
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۳۷ - ۱۴۰۳/۰۵/۲۱
متاسفانه کابینه سفارشی است و به درد ملت نمی خورد.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۳۸ - ۱۴۰۳/۰۵/۲۱
این همه طولش دادن برای این اسامی خب اینا روکه تو یک ساعت میشد انتخاب کرد
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۳۸ - ۱۴۰۳/۰۵/۲۱
خب شد نظام دشمن بشاد نشد که عده ای سر سفره انقلاب بجان هم بیفتند! ما ملت که بخیل نیستیم؟ با هم بخورید تا الطاف الهی بیشتر شامل حالتان شود!
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۴۲ - ۱۴۰۳/۰۵/۲۱
اینا بدرد شرایط عادی نمیخورن چه برسه شرایط فوق بحرانی کشور
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۴۳ - ۱۴۰۳/۰۵/۲۱
سیرک پزشکیان و ظریف . مسخره‌کردید مردم‌ رو؟
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۶:۴۴ - ۱۴۰۳/۰۵/۲۱
ظریف که رفت استعفا بدهد بعد از این لیست برای کابینه.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۴۴ - ۱۴۰۳/۰۵/۲۱
کاشکی وزرات صمت میدادن دست یکی از هموطنان ارمنی مون واقعا تو کارهای صنعتی وارد و درست کارن
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۴۶ - ۱۴۰۳/۰۵/۲۱
شما سوابق عملکردی ابن عزیزان رو بدید جاهایی مثل سودان ، لبنان ، سومالی .. ببینید بعنوان وزیر قبولشون میکنند یا نه .
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۴۷ - ۱۴۰۳/۰۵/۲۱
اعضای شورای راهبردی برای انتخاب این دوستان حقوق هم میگرفتن؟!
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۴۸ - ۱۴۰۳/۰۵/۲۱
شبیه کشتی گیری شدم که تو خاک حریف داره مرتب بارانداز مبخوره
امين ميرزائى
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۵۰ - ۱۴۰۳/۰۵/۲۱
من که رأی ندادم نشستم تو خونه ... ولی ... از مرحوم بازرگان پرسیدن این همه کراواتی تو دولتِ تو چیکار میکنه !؟ گفت آخه قحط الرجاله ... الحمدلله بعدِ چهل و شیش سال مشکل برطرف شده کراواتی کمه ... دولتِ سوّمِ اوس محمود + دولتِ سوّمِ فريدون + دولتِ دوّمِ مش ابرام ... محلولش سوسپانسیونه یا امولسیونه !؟ یه دفعه ته نشین نشه !!!!!!!
راضیه
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۴۵ - ۱۴۰۳/۰۵/۲۱
خوش به حالت چه روحیه ای داری. من اگه روحیه ی تو را داشتم و حتی شلیلی هم رئیس جمهور میشد عین خیالم نبود
شنبلیله
Iran (Islamic Republic of)
۱۷:۱۳ - ۱۴۰۳/۰۵/۲۱
فعلا که محلول در مخلوطه
برای رفع اسهال
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۵۱ - ۱۴۰۳/۰۵/۲۱
از محدودیت های دکتر پزشکیان نیک آگاهیم.
ممکن است برخی را نپسندیم ولی باید بپذیریم در مجموع خوب است .بیاییم 4 ماه قبل را درنظر بگیریم.کیا بودند؟ نه یک گام که چند گام به جلو هستیم.فراموش نکنیم که در راس این تیم شخصیتی چون دکتر پزشکیان و دکتر عارف نشسته اند.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۴۵ - ۱۴۰۳/۰۵/۲۱
حرف مفت نزن اصلاحچی . اینا به گرد پای دولت تلاشگر و کاری شهید رئیسی هم نمی رسن
ناشناس
Singapore
۱۴:۵۶ - ۱۴۰۳/۰۵/۲۱
غلط کرد ریس جمهور شد
علی
Iran (Islamic Republic of)
۲۰:۰۰ - ۱۴۰۳/۰۵/۲۱
از بعضی ها توقعی جز عربده کشی و اهانت نداریم . خشک مغزها. دولت سیزدهم چه گلی به سر کشور زد. جز فلاکت تورم گرانی ،افتتاح طرحهای از قبل افتتاح شده و تکمیل نشده
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۵۳ - ۱۴۰۳/۰۵/۲۱
من رای نداده ام
اگر دولت و نظام اوکی بودن و مشکلات مردم حل شد حتما از دوره های بعدی رای خواهم داد در غیر اینصورت هیچ وقت رای نخواهم داد
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۰:۱۱ - ۱۴۰۳/۰۵/۲۱
شمای همون با افکار داغونت رای ندی بهتره
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۵۴ - ۱۴۰۳/۰۵/۲۱
سلام و عرض ادب
جناب پزشکیان با عرض معذرت واقعا”از رای دادن به شما پشیمان شدم واقعا”این بود افراد دانشمندتان خدا بخیر کنه با شما و این کابینه کاری نمیشه کرد فقط با چرب زبانی دم از مردم مردم مردم زدید
من فکرکنم این دولت ضعیف تر از دولن آقای رئیسی باشه متاسفانه
از بالا برای شما انتخاب کردن ایران فعلی همینه دیگه
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۵۴ - ۱۴۰۳/۰۵/۲۱
سلام و عرض ادب
جناب پزشکیان با عرض معذرت واقعا”از رای دادن به شما پشیمان شدم واقعا”این بود افراد دانشمندتان خدا بخیر کنه با شما و این کابینه کاری نمیشه کرد فقط با چرب زبانی دم از مردم مردم مردم زدید
من فکرکنم این دولت ضعیف تر از دولن آقای رئیسی باشه متاسفانه
از بالا برای شما انتخاب کردن ایران فعلی همینه دیگه
فرهاد
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۵۴ - ۱۴۰۳/۰۵/۲۱
اینهمه ادعای ظریف و اطرافیان برای انتخاب وزرای متخصص این بود؟!وزیر آ پ که تدارکاتچی حوزه علمیه هست آقای پزشکیان اینا واقعا هنر میخواد؟! ظریف ر ...د با این وزرایش
محمد
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۵۴ - ۱۴۰۳/۰۵/۲۱
اینها برای ایران کافی نیستند. خیلی ضعیف و نا امید کننده
ناشناس
United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland
۱۱:۵۶ - ۱۴۰۳/۰۵/۲۱
بايد ديد اينده چيكار ميكنن و كيا راي ميارن در هر حال مجلس دوزاري نميذاره وزراي خوب اكي بشن
ظفرقندي رو حتما تاييد نميكنن بخاطر حمايت از مردم تو اشوب ١٤٠١
حسین شریعتمداری
Malaysia
۱۱:۵۷ - ۱۴۰۳/۰۵/۲۱
دیدید کلش واش ماس؟ مردم ساده
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۴۹ - ۱۴۰۳/۰۵/۲۱
تو مالزی بودی؟؟
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۵۷ - ۱۴۰۳/۰۵/۲۱
از آقای پزشکیان در اولین گام باید پرسید یکی از وزرا که نخبه هستند رو معرفی کند البته این وزرا در حد متوسط رو به پایین هستند اسکندر مومنی که در مدار صفر درجه است هنوز شاهکار بدون علم آقای مومنی در پارک درب مساجد و قصه حسین کرد کردن گواهینامه شاهکار فردوسی او هست همتی انتخاب خوبی است هیچ کدام در ریاست خود تئوریسن نیستند وزیر باید مغز متفکر باشد خوب است بدانیم اگر از اتباع افغانی استفاده میکردیم حضور فیزیکی بهتری داشتند و دست مزد کمتری می‌گرفتند فشار افراطیون کاملا در انتخاب وزا برای ایجاد صلح مشهود است وزرا فاقد انرژی مثبت هستند آینده خوبی در پیش نیست این وزرا میخواهند با مدار رو تین شده اقتصاد دنیا با هوش مصنوعی بجنگند از هوش مصنوعی و علوم روز صنعتی و کشاورزی چه میدانند به نظرم دیگر نیازی به دشمن نداریم آن مغزهای متفکر انرژی هسته‌ای و آن جوان نخبه که رهبر برای پدافند موشکی انتخاب کرده چرا پازل در اقتصاد واداره کشور تکمیل نمیشود آیا در انتخاب ریاست جمهوری فریب خوردیم،،،
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۵۰ - ۱۴۰۳/۰۵/۲۱
جواب شما اینست که چون مردم ایران جنبه رای دادن ندارن و میشه بارها و بارها سرشون گول مالید. چون فرد اصلح رو انتخاب نمیکنن. به نظرم این داستان ریاست جمهوری و انتخاباتشو جمع کنن به ثواب نزدیک تر است.
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۵۸ - ۱۴۰۳/۰۵/۲۱
نوری قزلجه توهین به وزارت جهاد کشاورزی است. مدیر نام موفق در سطح شهرستان حالا وزیر میشود.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۴:۵۳ - ۱۴۰۳/۰۵/۲۱
تنها وزیری که تخصصش با وزارتش جور درمیاد همین نوری هست. سابقه کل عمرش کشاورزی بوده و لیسانس و ارشد و دکتراشم کشاورزی بوده ... بهترین انتخاب پزشکیان همین نوری هستش
ناشناس
United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland
۱۱:۵۸ - ۱۴۰۳/۰۵/۲۱
نميذارن وزير رو پزشكيان انتخاب كنه
وزراي دوزاري ٦ درصدي مجلس سنگ اندازي ميكنن تقصير پزشكيان نيست
ناشناس
United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland
۱۲:۲۲ - ۱۴۰۳/۰۵/۲۱
اگر نمی ذارن چرا ذلت کاندیدا شدن ریاست جمهوری را پذیرفتند؟
ناشناس
Malaysia
۱۲:۲۴ - ۱۴۰۳/۰۵/۲۱
پس غلط کرد کاندید شد
ناشناس
Singapore
۱۴:۵۸ - ۱۴۰۳/۰۵/۲۱
این که بدانی کاری اشتباه است انجام بدی یک احمق هستی
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۵:۲۳ - ۱۴۰۳/۰۵/۲۱
استعفا بده
پشیمان
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۵۹ - ۱۴۰۳/۰۵/۲۱
دیگه تا زنده ام‌رای نمیدم والسلام
امين ميرزائى
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۰۴ - ۱۴۰۳/۰۵/۲۱
سن و سالِ كابينه رو كه ديدم احساسِ نوزادى كردم ... تحریه فرارو از من جوونترن ، فکر کنم اصن به دنیا نیومده ن ... انشالله زودی به دنیا بیان زودم بزرگ بشن ، دیگه تو فرارو برا پزشکیان تبلیغ نکنن ... موقعِ پیروزیشم قِر ندن و همدیگه رو بغل نکنن و بشکن نزنن !!!!!!!!
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۳۱ - ۱۴۰۳/۰۵/۲۱
پاک نژاد در حد یک رئیس اداره هم نیست بعنوان یک کارمند وزارت نفت برا خودم متاسفم که به پزشکیان رای دادم
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۰۶ - ۱۴۰۳/۰۵/۲۱
اینهمه نهج البلاغه خوندی آخرش این بود؟
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۱۱ - ۱۴۰۳/۰۵/۲۱
برای عبور از فیلتر مجلس شاید چیدمان خوبی باشد لیکن برخی ها باید با انتخاب معاونان قوی کم وکاستی های خود را جبران کنند.
ناشناس
Singapore
۱۴:۵۸ - ۱۴۰۳/۰۵/۲۱
چه توهمی
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۱۲ - ۱۴۰۳/۰۵/۲۱
فاتحه مع الصلوات! ذوقمان کور شد! ما که دوباره رفتیم یک گوشه بشینیم نان و ماستمان را بخوریم! اگر این کابینه محترم آن را هم از ما نگیرد
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۵۱ - ۱۴۰۳/۰۵/۲۱
پیشنهاد می‌کنم نان خشک با ماست بخورید می‌چسبه
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۱۶ - ۱۴۰۳/۰۵/۲۱
چقدر هم جوان هستند !
نتیجه کارگروه ظریف این بود؟
اینها می خواهند تغییر ایجاد کنند؟
یک نظامی برای وزارت کشور ؟
وزبر نیروی دولت قبل خیلی کارنامه مشعشعی دارد؟
چقدر هم امیدوار شدیم!
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۶:۵۱ - ۱۴۰۳/۰۵/۲۱
روش ظریف درست بود ولی انتخاب نهایی از جای دیگر صورت گرفته
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۷:۱۸ - ۱۴۰۳/۰۵/۲۱
نتیجه مشورت با غیر بود و نه کارگروه ظریف.
ناشناس
United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland
۱۲:۲۵ - ۱۴۰۳/۰۵/۲۱
وزرای تراز جمهوری مقتدر اسلامی
سروش
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۲۶ - ۱۴۰۳/۰۵/۲۱
یک مشت داغون امتحان پس داده خوشحالم که رای ندادم
کیشو
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۲۶ - ۱۴۰۳/۰۵/۲۱
این لیست کمی فقط عجیب است ،عجیب
چون امنیه چیِ آن خطیب است ، خطیب
فرموده که ناکار شده اسرائیل
پس قتل هنیه کار کی بوده ، رقیب!؟
“ کیشو”
راضیه
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۵۳ - ۱۴۰۳/۰۵/۲۱
‌شعرت امروز قافیه نداشت
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۰:۲۷ - ۱۴۰۳/۰۵/۲۱
اسرائیل ایرانی ضعیف عقب مونده و به قول یکی از مقاله نویسان در همین سایت
ایرانی مانند کره شمالی زا میخواد
خیلی هم تلاش میکنن که اینجوری درستش کنن
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۳۰ - ۱۴۰۳/۰۵/۲۱
خیلی از ما فقط به خاطر آقای ظریف و طیب نیا به پزشکیان رای دادیم، اما با این لیست مشخص میشه که شورای راهبردی و .... کلا یه جورایی کشک بوده، قرار بود خیلی اتفاقای بهتری بیفته، قرار ما این نبود. سالی که نکوست از بهارش پیداست.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۴:۵۴ - ۱۴۰۳/۰۵/۲۱
نصف این کابینه مزخرف دستپخت ظریفه ... طیب نیا باسواد هست ....
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۳۱ - ۱۴۰۳/۰۵/۲۱
خیلی از ما فقط به خاطر آقای ظریف و طیب نیا به پزشکیان رای دادیم، اما با این لیست مشخص میشه که شورای راهبردی و .... کلا یه جورایی کشک بوده، قرار بود خیلی اتفاقای بهتری بیفته، قرار ما این نبود. سالی که نکوست از بهارش پیداست.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۰:۳۰ - ۱۴۰۳/۰۵/۲۱
باید تا یه مدت دیگه چندتا شونو عوض کنه
وگرنه مردم دیگه صبر و قرارشان تمام شده و شوخی ندارند با عزت مملکت و اینده فرزندانشان
سینا
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۴۲ - ۱۴۰۳/۰۵/۲۱
اینجانب عضو سابق هیات علمی دانشگاه علوم‌پزشکی مشهد بخاطر دارم که زمانی همفکران اقای دکتر طفرقندی مدیریت این دانشگاه را در دست داشتند.این گروه هر استاد مستقل که با انان هفکر نبود را از دور خارج ساخته و یا برایش مشکل افریدند.خوف ان است که باردیگر این‌داستان‌تکرار شود
اصلاح طلب دوم خردادی
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۴۷ - ۱۴۰۳/۰۵/۲۱
عالی بود.
دقیقا همه در رشته و تخصص خود هستند.
بروید سوابق همه را نگاه کنید.
بی حاشیه و معتدل هستند.
همه کاری هستند.
فقط وزیر ورزش را باید ورزشی میگذاشت.
وزیر کشور غیر نظامی بود بهتر بود.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۴۸ - ۱۴۰۳/۰۵/۲۱
خدمت کسانیکه با تحلیل های اشتباه خودشون رای دادن.
رنجبر
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۲۵ - ۱۴۰۳/۰۵/۲۱
حیف زحمات ظریف و جهرمی
آخه بعضی از این وزرا را با این دو بزرگوار توی یک اتاق قرار بدهند قطعا انفجار هسته ای پیش میاد ، و اصلا منصفانه نبود.
پزشکیان= باج ده ترین رییس جمهور
حسن
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۵۰ - ۱۴۰۳/۰۵/۲۱
اقای ظفرقندی از سردمداران انجمن اسلامی جامعه پزشکی است ار ویژگی های این گروه ان است که اگر کسی همفکر و هم مرام انان نبود کنارش می گدارند
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۵۳ - ۱۴۰۳/۰۵/۲۱
آقای پزشکیان کدام نهج البلاغه رو میخوندی.نکنه اون کتاب نهج البلاغه رو عمر و عاص نوشته بود.تمام حرفات دروغ بود.اشتباه کردیم خر شدیم تبلیغ شما رو کردیم.دنیا مالی کجاش پاک دسته.اهل تسنن چی شد.کذاب و دروغگو.نتیجه این عملت رو میبینی.
اصلاح طلب تحول گرا
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۵۴ - ۱۴۰۳/۰۵/۲۱
همتی برای اقتصاد عالیه.فریب بعضی دروغگوها را نخورید.همتی چوب ندانم کاری های روحانی را خورد.خودش آدم کاری و درستی است.
علی آبادی نیرو عالیه
میدری کار عالیه
هاشمی ارتباطات عالیه
صنعت اتابک عالیه
نفت و خارجه هم تخصصی هستند عالیه
فرهنگ و علوم و دفاع هم تخصصی هستند.
فقط ورزش غیر تخصصی است.وزیر کشور بهتر بود نظامی نباشد.
وزیر اطلاعات خوب شد اصولگرا باشد.تا اگر اصلاح طلبی فکر اختلاس افتاد فوری گیر بیوفتد.
شخصا معتقدم وزیر اطلاعات باید مخالف دولت باشد تا فسادها را گزارش کند.
ناشناس
Sweden
۱۳:۱۴ - ۱۴۰۳/۰۵/۲۱
به عنوان یه طرقدار سابق اصلاح طلبی. دیگه اسم این جریان را می شنوم کهیر می زنم چه برسه به نوع متحولش.
بقیه را نمی دانم ولی وزیر نفت رییسی عملکرد عالی داشت باید ابقا می شد این جوانک معلوم نیست فازش چیه . الان وقت سعی و خطا نیست
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۲۹ - ۱۴۰۳/۰۵/۲۱
بنده دارای سی سال کار در وزارت نفت هستم پاک نژاد در حد یک رئیس اداره هم نیست قطعا مجلس به چنین شخص ضعیفی رای نخواهد داد
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۰۴ - ۱۴۰۳/۰۵/۲۱
اخه این چه وزیر کشوریه اقای پزشکیان
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۲۸ - ۱۴۰۳/۰۵/۲۱
پاک نژاد به هیچ عنوان به درد وزارت نفت نمی‌خورد این آقا سابقه موثری در وزارت نفت نداشته و در حد یک رئیس اداره هم نیست .
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۷:۵۲ - ۱۴۰۳/۰۵/۲۱
وزیر کشور مهم ترین ضعف کابینه است با وضعیت این شوراهای شهر و شهردارهای مشکل دار و نماینده ها مجلس و امام جمعه هایی که هرکدوم تو استان و شهرهایشان ساز خودشون می‌زنند و سهم می خوان وبا این شرایط نیروی انتظامی و بسیج و..در نوع برخورد با مردم و حقوق شهروندی شون لازم بودوزیر کشور آدم مقتدری باشه
این بنده خدا رو تو راهنمایی رانندگی هم حرف شو نمیخوندند
ازاین بدتر نمیشد انتخاب کرد
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۰:۳۳ - ۱۴۰۳/۰۵/۲۱
وسط راه عوض میشه
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۲۸ - ۱۴۰۳/۰۵/۲۱
اینکه وزیر اطلاعات قبلی معرفی شد یعنی فرمان تایید صلاحیت ها برای واگذاری تمام پست ها از پایین تا به بالا با همان فرمان فبلی پیش می رود. انتظار هیچ تغییری نداشته باشید. خلاص
امین میرزائی
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۳۰ - ۱۴۰۳/۰۵/۲۱
اوس خطیب همونه که موسادو فلج کرده جونِ هنیه رو نجات داده . اسمشم اسماعیله مثِ هنیه ... کاظمی ام مربی تربیتی بوده با چوب میزده تو کلّه اون بچهه که چرا کچل نکرده ... ستار هاشمی ام که پاش رو کابلِ شرکتِ زیرساخت بود . تا برمیداشت اینترنتمون پر سرعت میشد تا میکوبید روش میدیدیم نتمون قطعه ... فرزانه خانمم که صادقِ صادقه معاونِ اسلامی بوده که هم مسکن بلده بسازه هم هسته ایه . در کل بساز بندازه مشاورِ بذرپاشم بوده . موشکِ ضدِ تانکم هست مخالفِ زاکانی بوده . اینه که زاکانی الان از غصه سَقَط شده ... حسین آقای ِ سیمایی صرافم از طرفِ بعثه رهبری میرفته حج به عربا عربی یاد میداده ... عباس آقای صالحی ام که آخوندِ کشفِ حجاب کرده س مجله حوزه رو میگردونده الانم تو روزنامه اطلاعات غاز میچرونه ... حاج آقا علی آبادی ام که برقارو از سر پرونده ... گازمونم که زیاد اومده کارِ پاکنژاده ... مؤمنی ام کهیه چراغ راهنمایی گذاشته سرِ چارراه غولِ اعتیادو پشتِ چراغ قرمز نگه داشته ... همتی ام که اسمش روشه همت = هزار میلیارد تومن نقدینگی که مهاریده یعنی مهار کرده ... عباس آقا عراقچی ام شیرین پلو داده بود وندی شرمن با مرغ و پسته بخوره اینه که ترامپ دورِ دوم رأی نیاورد گفت تقصیرِ راجر ایلز و فاکس نیوزه . راجر ایلزم که مُرده ، حسین شریعتمداری جاش نشسته ... ظفرقندی ام برا کنترلِ پشه آئدس خوبه ... اتابکم که تو کارِ مصادره بنیاد مستضعفان بوده بیچاره دوزار تو جیبش نیست حقوقشم از مرحومِ شاه میگیره ... دنیامالی ام که به Dragon Boat علاقه خاصی داره تو رباط کریم شهرسازی درس میداده ... ناوگانِ نیروهواییمونم که الحمدلله به روزه اف چاردها به اف چاردر تبدیل شده راننده شم نصیرزاده بوده ... میدری ام که کُشته مُرده اقتصادِ دولتیه و طیفِ علامه ... امین حسینِ رحیمی ام که وزیرِ رییسی بوده !!!!!!!!!!!
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۵:۳۹ - ۱۴۰۳/۰۵/۲۱
چقدر حرف زدی
معلومه کارمند دولتی که وقت داری
شنبلیله
Iran (Islamic Republic of)
۱۷:۱۹ - ۱۴۰۳/۰۵/۲۱
یه اف چارده هم بدین این ور
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۳۰ - ۱۴۰۳/۰۵/۲۱
عجب غلطی کردم برای پزشکیان رای جمع کردم. مردم حلالم کنید. فریب خوردم فکر کردم تغییر در راه هست ولی معرفی برخی اعضای کابینه قبلی آب سردی بود بر سرم
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۳۳ - ۱۴۰۳/۰۵/۲۱
فکر کنم سیستم اصلاح ناپذیره
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۵۶ - ۱۴۰۳/۰۵/۲۱
چرا متن ام را تغییر دادی اخوی؟
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۴:۳۱ - ۱۴۰۳/۰۵/۲۱
فکر نکن مطمئن باش
شرمنده
Netherlands
۱۳:۳۶ - ۱۴۰۳/۰۵/۲۱
وقتی وزیر امور جوانان بیش از ۶۰ سال سن داره چطوری دغدغه ها و علایق نسل جوان و اینده کشور را میفهمد. معلوم است که در این کابینه مسایل مهمی چون تامین معیشت طلاب و فرزند اوری از اولویتوبرخوردار نخواهند بود.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۳۹ - ۱۴۰۳/۰۵/۲۱
نیرو و صمت بدترین ها هستند که سفارشی هستند
ورزش و علوم گزینه های خیلی بهتری می تونست باشه
به نظرم
بهداشت، ارتباطات و خارجه گزینه های خوبی هستند
اقتصاد و کار هم هر دو قابل قبولند
خطیب برای اطلاعات از وزرای قبلی موندن که نمیشه خیلی خرده گرفت با توجه به ملاحظاتی که در انتخابشون هست
امیدوارم خانم وزیر راه هم خوب عمل کنه
با ابدال فاصله زیادی داره
اما هر چی هست دیگه امام صادقی ها رو در حوزه اقتصاد و سیاست نمی بینم که جای شکرش باقی
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۶:۵۴ - ۱۴۰۳/۰۵/۲۱
وزیر علوم با آن سوابق باید حوزه علمیه را اداره کند و نه دانشگاه که محل تولد فناوری و دانش است
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۴۲ - ۱۴۰۳/۰۵/۲۱
الآن مردم از تحریم بدبخت شدن بقیه مسائل فاقد اهمیته
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۴۶ - ۱۴۰۳/۰۵/۲۱
بنظرم گام اول را طبق انتظار و البته با قدرت تمام رو به عقب برداشتی. دلم برای تحلیلگرهای یک من غاز میسوزه که دولت پزشکیان را برآمده از ناچاری هسته سخت قدرت دانسته و معتقد به باز بودن مسیر برای او بودند.
دیدید که مسیر بسته است.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۵۰ - ۱۴۰۳/۰۵/۲۱
مهره های کلیدی کابینه معرفی شده نشان می دهد داد که سیاست های قبلی تغییری نمی کند. احراز صلاحیت ها دست وزارت اطلاعات هست که همان وزیر قبلی است. وزیر کشور از سران اصلی نیروی انتظامی هست که طی چند سال گذشته بر برقراری گشت ارشاد پافشاری نمودند و آنرا اجرا کردند. وزیر خارجه هم ظریف با مقیاس محافظه کارانه تر هست. وزارت ارتباطات هم تابع سیاست های هیات عالی فضای مجازی و پدافند غیر عامل هست.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۵۳ - ۱۴۰۳/۰۵/۲۱
ظفرقندی که یک فتنه گر دو آتیشه است و مورد تائید نهادهای امنیتی نیست. بقیه شون هم که هیچکدام از شروط 12 گانه رهبری که هیچ حتی شروط پزشکیان و ظریف رو هم ندارن..
محمدرضا
Malaysia
۱۳:۵۷ - ۱۴۰۳/۰۵/۲۱
آقای ظریف چه شد پس اون سیستم امتیاز بندی و گروه و کمیسیون‌های تخصصی انتخاب وزرا؟ این لیست رو که عمه جان منم پای چای و نبات میتونست بنویسه.

بیا و بگو گول خوردی و مردم ناچار رو هم گول زدی یکبار هم که شده مرد باش و عذرخواهی کن
ناشناس
Singapore
۱۴:۴۹ - ۱۴۰۳/۰۵/۲۱
ظریف و اصلاح طلب ها به عمد مردم رو فریب دادند
ارالیا
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۵۷ - ۱۴۰۳/۰۵/۲۱
باسلام
ازخداوند متعال ارزوی موفقیت برای دکتر مومنی عزیز را دارم دکتر مومنی بسیار انسان باتقوایی و مدیر ومدبر هستندو از عهده این مسئولیت قطعا بر می ایند از دکتر پزشکیان بخاطر انتخاب بهترین مدیر برای این وزارتخانه نهایت تشکر راداریم
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۴:۰۳ - ۱۴۰۳/۰۵/۲۱
دولت دوم رئیسی
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۶:۴۶ - ۱۴۰۳/۰۵/۲۱
انتخاب هایی کاملا مخالف پیشنهادهای شورای راهبری.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۴:۱۴ - ۱۴۰۳/۰۵/۲۱
كوه جناب پزشكيان موش زاييد!!!!!!
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۴:۱۵ - ۱۴۰۳/۰۵/۲۱
واقعا متاسفم! همین علی ابادی 14 سال( از زمان احمدی نژاد) گند زد به مپنا!
علی
Iran (Islamic Republic of)
۱۴:۱۷ - ۱۴۰۳/۰۵/۲۱
با این کابینه چهار سال دیگه جلیلی که هیچ اگر رسایی یا آقاتهرانی هم کاندید شوند پزشکیان باخته
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۴:۲۰ - ۱۴۰۳/۰۵/۲۱
آقای پزشکیان به شرفت سوگند خوردی به مردم دروغ نگویی. بیا و صادقانه اعلام کن که وزرای معرفی شده با فشار و لابی چه افرادی پیشنهاد شدند. اگر انتخاب خودت باشد که باید پاسخگو باشی اگر بهت تحمیل کردند که از اول نشان دادی اهل مماشات هستی و دنبال تغییری که گفتی نیستی و صحبت هایت سرابی بیش نبود.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۴:۲۵ - ۱۴۰۳/۰۵/۲۱
هر چند منطق حکم می کند در مورد قضاوت عملکرد افراد باید حداقل زمان شش تا یک سال را صبر کرد. اما با توجه به سوابق نورانی برخی افراد می توان مدل را پیش بینی کرد که نتیجه اش چگونه خواهد شد. بنده چندان خوش بین نیستم که پزشکیان توانایی داشته باشد که نگذارد وضعیت بدتر شود. فرارو لطفا یکسال دیگر همین نظرات را چاپ کن تا اثبات فرضیه ناکارآمدی آزمون پذیر باشد.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۴:۲۷ - ۱۴۰۳/۰۵/۲۱
اینکه حسین شریعتمداری بشکن می زند تا آخرش می توان فهمید چه خواهد شد.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۴:۲۹ - ۱۴۰۳/۰۵/۲۱
مرحوم رضا بابایی:
اگر عمری باشد، پس از این در هیچ انتخاباتی شرکت نمی‌کنم که به تیغ نظارت استصوابی اخته شده است
ناشناس
Austria
۱۴:۴۱ - ۱۴۰۳/۰۵/۲۱
با این کابینه هیچ تغییری در وضعیت داخلی ایجاد نخواهد شد. از اول هم معلوم بود که روی کارآوردن پزشکیان فقط دلیل خارجی داشت و آنهم لاس زدن با غرب و شیره مالیدن سر احمقای مفید غربی بود
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۴:۵۴ - ۱۴۰۳/۰۵/۲۱
قابل توجه کسانی که همه اش خودودیگران راسرزنش میکنن،که چرارای دادم و دادید!؟برویدخدارشکرکنیدکه یه دکترواقعی رییس جمهور شده.
جانم فدای ایران
Iran (Islamic Republic of)
۱۵:۰۲ - ۱۴۰۳/۰۵/۲۱
قابل توجه کسانی که با خودی و غیرخودی کردن مردم باعث انحصار، رانت و فساد شدند. ما مردم تحول خواه وطن پرست تا احقاق حقوق تک تک مردم این سرزمین از هر نژاد و مذهب و عقیده ای از پای نخواهیم نشست. حالا می خواهد رییسی باشد یا پزشکیان، برایتان سیاست ها یکی است و فرقی نمی کند چه کسی رئیس جمهور شود.
جانم فدای ایران. جاویدان ایران
بختگان
Iran (Islamic Republic of)
۱۵:۰۲ - ۱۴۰۳/۰۵/۲۱
برادرمن!!تو که میخواستی صلح و سازش کنی و البته کار خیلی خوبی هم کردی ولی چرا دیگه از نهج البلاغه مایه گذاشتی!! نمیگم مثل علی (ع) باش و دزد و دغل رو یک دقیقه هم تحمل نکن!!نه تو میتونی اون باشی و نه هیچ بنی بشر دیگر!!ولی کتابش رو ملعبه سیاسیکارهای البته لازم و شاید درستت نکن!!
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۵:۱۴ - ۱۴۰۳/۰۵/۲۱
اتفاقا کم کم دولت جایگاه واقعی خود را پیدا می کند. تدارکاتچی نه بلکه همان آبدا چی.
سعید مسلمان
Iran (Islamic Republic of)
۱۵:۱۶ - ۱۴۰۳/۰۵/۲۱
اقای پزشکیان اینها هیچکدام در حد وزیر نیستند و ادمه همان را قبلی است و مطمن باشید در مه مئارد بدتر از گذشته خواهد و هیچ تغیری در این مملکت نخواهد شد
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۵:۳۰ - ۱۴۰۳/۰۵/۲۱
خدا لعنت کند آنهایی را که به دنبال پیشرفت و ترقی این کشور و آسایش مردم نیستند و منافع و زیاده خواهی شان را به منافع مردم و کشور گره می زنند. حداقل آزاده باشید و برای نجات این سرزمین فکر درستی بکنید. این مسیری که برگزیده اید ما را به کشورهای ذره ای هم نمی رساند. به فکر اعتلای کشور و مردم باشید. جواب خدا را چگونه می دهید...
سعید
Iran (Islamic Republic of)
۱۵:۳۰ - ۱۴۰۳/۰۵/۲۱
دنیامالی همونی بود که با لیست اصلاح طلبا وارد شورای شهر شد و به جای محسن هاشمی به قالیباف رای داد!. یه همچین آدمیه ایشون
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۵:۳۶ - ۱۴۰۳/۰۵/۲۱
یارو داشته تو خیابون میرفته، میگه ای بابا پوست موز. ازش میپرسن چی شده؟ میگه مثل اینکه باید زمین بخورم. حکایت اینایی که رفتن رای دادن
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۵:۵۷ - ۱۴۰۳/۰۵/۲۱
این هم تاویل آیه ای که در ورود به ساختمان پاستور باز کرد
بسیار متاسفم
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۵:۵۹ - ۱۴۰۳/۰۵/۲۱
کابینه ای با احتمال کمترین تغییر در وضع موجود
Nima
Canada
۱۶:۰۴ - ۱۴۰۳/۰۵/۲۱
فکر کنم زمانی در ایران شاهد تغییرات بدرد بخور هستیم که رهبری عوض شود.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۶:۱۱ - ۱۴۰۳/۰۵/۲۱
ازاین نمدهم کلاهی برای مردم بافته نمیشه هرچه اذری زبان رو دور خودش جمع کرده خیالش با همزبانی همه چی درست میشه
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۰:۲۴ - ۱۴۰۳/۰۵/۲۱
همدلی از همزبانی بهتر است
حاراف
Iran (Islamic Republic of)
۲۰:۴۹ - ۱۴۰۳/۰۵/۲۱
دنیامالی
نصیرزاده
همتی
اتابک
نوری
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۶:۴۳ - ۱۴۰۳/۰۵/۲۱
معلم پرورشی سابق ، وزیر آموزش و پرورش! تبریک میگم.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۶:۴۴ - ۱۴۰۳/۰۵/۲۱
خودمانیم ها عجب ...از پزشکیان خوردیم. لعنت به خودم که بهش رای دادم
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۶:۵۵ - ۱۴۰۳/۰۵/۲۱
کوه موش زایید!
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۷:۰۱ - ۱۴۰۳/۰۵/۲۱
صدر رحمت به کابینه احمدشاه قاجار حد اقل یه رئیس الوزرایی داشت که بعدا نجات بخش ایران شد
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۷:۰۶ - ۱۴۰۳/۰۵/۲۱
کاش آقای پزشکیان ازنسل جوان برای کابینه اش استفاده میکرد،وآقای ظریف هم میشدوزارت خارجه.
محمد
Iran (Islamic Republic of)
۱۷:۱۱ - ۱۴۰۳/۰۵/۲۱
مانیفست گورباچوف راست بود!!!!!!!!!!
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۷:۱۴ - ۱۴۰۳/۰۵/۲۱
من به پزشکیان رای دادن و او فریبم داد من پزشکیان رو واگذار می کنم به خدا، گرچه ایمان کامل دارم که امثال پزشکیان به خدا و روز قیامت هیچ اعتقادی ندارند !
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۷:۲۵ - ۱۴۰۳/۰۵/۲۱
قبلا اشنا شدیم با همه اینها
راضی به زحمت نیستیم فرارو
بیچاره
Iran (Islamic Republic of)
۱۷:۳۰ - ۱۴۰۳/۰۵/۲۱
پدرجان.
پزشکیان نخست وزیر اجرایی امور مملکتی است . چینش کابینه با کس و کسانی دگر است. . چرا نمی فهمید. و رای میدید
ایرانی
Iran (Islamic Republic of)
۱۹:۲۵ - ۱۴۰۳/۰۵/۲۱
از صبح که کابینه اومد لیستش،دارم فقط میخندم
ناشناس
United States of America
۱۷:۵۹ - ۱۴۰۳/۰۵/۲۱
جناب پزشکیان به غیر از چهار نفرشان (عراقچی، صالحی، همت و..) با بقیه آنها حتی یک مغازه سبزی فروشی را هم نمی توانید اداره کنید چه برسد به مغازه نانوایی.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۹:۱۲ - ۱۴۰۳/۰۵/۲۱
واقعاً مایوس شدیم این دوره هم دود شد و به هوا رفت امیدی نیست که نیست
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۹:۱۳ - ۱۴۰۳/۰۵/۲۱
کانون بازنشستگان است یا هیات دووولت
سیدفرهنگ
Iran (Islamic Republic of)
۲۰:۳۲ - ۱۴۰۳/۰۵/۲۱
متاسفانه وقتی رییس جمهور از خودش اختیاری نداشته باشد و تمام و کمال سعی کند تا رضایت ارکان قدرت را تامین کند،خروجی بهتر از این نخواهد داشت
به نظرم بدترین کابینه پیشنهادی در کل دوران جمهوری اسلامی همین تیم هست
ناشناس
Netherlands
۲۰:۴۱ - ۱۴۰۳/۰۵/۲۱
با وزرای معرفی شده من و خانواده ام از اینکه در انتخابات شرکت کردیم و به پزشکیان رای دادیم پشیمان شدیم.
رضایی
Iran (Islamic Republic of)
۲۱:۴۶ - ۱۴۰۳/۰۵/۲۱
از رای به پزشکیان به شدت پشیمان شدم. . کابینه فشل به خصوص خطیب و علی آبادی و دنیا مالی و صالحی. این آخرین مرتبه ای بود که رای دادم. فکر کردم مالک اشتری نگو تو هم از کاخ سبز اموی اومدی. یک نمونه 2000 نفر از هنرمندان نامه نوشتند که فلان شخص گزینه مطلوب است بیش از 100 سازمان و سمن وزیر کار پیشنهاد دادن. اما مسعود رفت تو اوت... تنها گزینه در حد این کابینه عراقچی و همتی بودند وسلام
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۱:۵۰ - ۱۴۰۳/۰۵/۲۱
در این لیست به وضوح خواست رضایتمندانه ....سپاه و قالیباف و جلیلی نمود دارد. یعنی مسببان وضع موجود
مجله فرارو
bato-adv
bato-adv
bato-adv
bato-adv
bato-adv
پرطرفدارترین عناوین