December 26 2024 - پنجشنبه ۰۶ دی ۱۴۰۳
- RSS
- |
- قیمت خودرو
- |
- عضویت در خبرنامه
- |
- پیوندها و آگهی ها
- |
- آرشیو
- |
- تماس با ما
- |
- درباره ما
- |
- تبلیغات
- |
- استخدام
در ساختار مرسدس بایونیک از کاتالیزورهای فناورانهای استفاده شد که میزان آلایندگی این خودرو را به میزان چشمگیری کاهش میداد مخصوصا آنکه بایونیک مجهز به پیشرانه دیزل ۱۳۸ اسب بخاری بود.
مرسدس بنز بایونیک یک خودرو مفهومی که توسط دایملر کرایسلر زیر نظر گروه مرسدس تولید شد. این خودرو مفهومی در سال ۲۰۰۵ در واشینگتن رونمایی شد.
به گزارش عصرایران، ساختار طراحی بدنه و رنگ خاص مرسدس بایونیک از یک ماهی با نام جعبه ماهی زرد الهام گرفته شد.
در ساختار مرسدس بایونیک از کاتالیزورهای فناورانهای استفاده شد که میزان آلایندگی این خودرو را به میزان چشمگیری کاهش میداد مخصوصا آنکه بایونیک مجهز به پیشرانه دیزل ۱۳۸ اسب بخاری بود. متوسط مصرف مرسدس بایونیک ۴.۳ لیتر برای ۱۰۰ کیلومتر رانندگی محاسبه شد. شاخص گشتاور مجموعه نیز ۳۰۰ نیوتن متر را نشان میداد. در بخش جعبه دنده نیز از نمونه اتوترونیک سی وی تی استفاده شد.
شاخص صفر تا ۱۰۰ مرسدس بایونیک حدود ۸ ثانیه محاسبه شد و بیشینه سرعت نیز ۱۹۰ کیلومتر برساعت بود.
یکی دیگر از ویژگیهای مهم طراحی بایونیک به شاخص ضریب درگ یا پسار آن مربوط میشد که عدد ۰.۱۹ را نشان میداد.
خودرو ظرفیت ۴ سرنشین را داشت.
بایونیک از منظر ابعاد برابر با ۴۲۴۲ میلیمتر در طول، ۱۸۱۶ میلیمتر در عرض، ۱۵۹۵ میلیمتر در ارتفاع و ۲۵۶۵ میلیمتر در فاصله بین محورها توسعه یافته بود. وزن خالص آن نیز ۱۱۰۰ کیلوگرم گزارش شد.