bato-adv
bato-adv
کد خبر: ۷۶۹۲۴۸

(ویدئو) پزشکیان: ساخت دستگاه‌ها که افتخار ندارد؛ نخبه‌هایمان هستند که قابل افتخارند

(ویدئو) پزشکیان: ساخت دستگاه‌ها که افتخار ندارد؛ نخبه‌هایمان هستند که قابل افتخارند
پزشکیان گفت: به این‌ها باید افتخار کنیم اگر می‌خواهیم در کشور به جایی برسیم و افتخار کنیم که سری در سر‌ها داریم به بچه هایمان، به نخبه هایمان به دانشمندانمان به علما و استادانمان باید افتخار کنیم
تاریخ انتشار: ۲۳:۵۵ - ۰۷ شهريور ۱۴۰۳

مسعود پزشکیان گفت: تغییر رفتار‌ها مهمتر از دستگاه و ساختمان و ابزار است ما افراد بزرگ را وقتی می‌خواهیم برویم افتتاح کنیم، یک دستگاه می‌دهند می‌گویند برو افتتاح کن؛ دستگاه را ذهن و اندیشه همین بچه‌ها درست می‌کند ما این‌ها را نادیده می‌گیریم، ولی به آن دستگاه افتخار می‌کنیم در حالی که آن دستگاه قابل افتخار نیست این بچه‌ها قابل افتخارند.

به این‌ها باید افتخار کنیم اگر می‌خواهیم در کشور به جایی برسیم و افتخار کنیم که سری در سر‌ها داریم به بچه هایمان، به نخبه هایمان به دانشمندانمان به علما و استادانمان باید افتخار کنیم.

نباید از هم جدا شویم باید تیم شویم یکی ذهنش خوب کار می‌کند یکی مهارت رفتاری دارد یکی مهارت گفتاری دارد یکی مهارت عملیاتی دارد لذا وقتی با همیم، یک ارگانیزیشن و ساختار درست می‌کنیم.

مثلا چشمان بینا وقتی به تنهایی در ساختار توانمند جایگاهی ندارد، به جایی نمی‌رسد یا یک مغز کاملا متفکر وقتی با اندامی قوی همراه نیست به درد نمی‌خورد این مجموعه است که ما را می‌سازد و ما باید به مجموعه و ساختار فکر کنیم و برای عدالت کار کنیم.

انشاءالله کاری خواهیم کرد که این رفتار‌ها را بر اساس عدالت اصلاح کنیم.

مجله خواندنی ها
مجله فرارو
bato-adv
bato-adv
bato-adv
bato-adv
bato-adv
پرطرفدارترین عناوین