bato-adv
bato-adv

استادیوم الاهلی - پرسپولیس جنجالی شد

استادیوم الاهلی - پرسپولیس جنجالی شد
تیم ملی عربستان با خروج از پایتخت این کشور ریاض، راهی جده شد تا در استادیوم بزرگ ملک عبدالله موسوم به الجوهره، از اندونزی میزبانی کند.
تاریخ انتشار: ۱۷:۴۱ - ۱۶ شهريور ۱۴۰۳

تیم ملی عربستان با خروج از پایتخت این کشور ریاض، راهی جده شد تا در استادیوم بزرگ ملک عبدالله موسوم به الجوهره، از اندونزی میزبانی کند. این بازی که در حضور بیش از 60 هزار تماشاگر سعودی برگزار شد، با نتیجه تساوی یک بر یک همراه بود تا شاگردان روبرتو مانچینی با ناامیدی ورزشگاه را ترک کنند.

این استادیوم که جزو ورزشگاه‌های مجهز عربستان محسوب می‌شود، بهترین استادیوم جده و محل میزبانی تیمهای الاهلی و الاتحاد از حریفان داخلی و بین المللی است و حالا آماده میزبانی از اولین دوره لیگ نخبگان می‌شود؛ جایی که الاهلی عربستان بعد از یک دوره وقفه، به رقابتهای آسیایی بازگشته و در اولین گام به مصاف پرسپولیس خواهد رفت.

اما نکته جالب این است که 24 ساعت پیش از بازی پرسپولیس و الاهلی، تیم الاتحاد جده در استادیوم ملک عبدالله به مصاف الوحده عربستان خواهد رفت و همین موضوع باعث شده تا محل میزبانی الاهلی از سرخپوشان تهرانی جنجال برانگیز شود.

 

در حالی که هواداران الاهلی باتوجه به اهمیت این دیدار خواستار برگزاری بازی در استادیوم 62 هزار نفری هستند، الاتحاد هنوز با تغییر محل بازی خود موافقت نکرده و همچنین فدراسیون عربستان نیز تغییر زمان بازی الاتحاد را رد کرده است.

در صورتی که الاهلی نتواند نظر باشگاه الاتحاد را جلب کند، این بازی به استادیوم کوچکتر جده منتقل خواهد شد که طبیعتا گزینه ایده آل برای مدیران باشگاه سبزپوش نخواهد بود.

 
منبع:ورزش سه
مجله خواندنی ها
مجله فرارو
bato-adv
bato-adv
bato-adv
bato-adv
bato-adv
پرطرفدارترین عناوین