bato-adv
bato-adv

آخرین خبر‌ها از نیمکت استقلال؛ نکونام رفتنی شد، در انتظار معارفه قریب‌الوقوع پِتِف!

آخرین خبر‌ها از نیمکت استقلال؛ نکونام رفتنی شد، در انتظار معارفه قریب‌الوقوع پِتِف!
مدیران باشگاه استقلال تصمیمی برای ادامه همکاری با جواد نکونام ندارند و احتمالاً به‌زودی ایویلو پِتِف جانشین او خواهد شد.
تاریخ انتشار: ۱۰:۳۲ - ۱۷ شهريور ۱۴۰۳

آبی‌پوشان پایتخت در ایام تعطیلات فیفادی، روز‌های پرماجرایی را پشت سر می‌گذارند؛ برد لحظه‌آخری مقابل شمس‌آذر، تساوی برابر ملوان و شکست در جدال با استقلال خوزستان باعث شد تا از ۹ امتیاز ممکن، شاگردان جواد نکونام تنها ۴ امتیاز به‌دست آورند. باخت برابر آبی‌پوشان اهوازی، شرایط اردوی استقلال را ویژه و بحرانی کرد و انتقادات از عملکرد جواد نکونام، اوج گرفت و شعار‌های تندی علیه ادامه همکاری با این سرمربی جوان، اما باتجربه سر داده شد.

قرارداد ۳ ساله نکونام در آستانه فسخ!
نکونام بعد از شعار‌های تند سر داده شده علیه‌اش، در نشست خبری پس از پایان دیدار با استقلال خوزستان، وعده قهرمانی داد و مدعی شد که روز‌های خوب در راه است. با این وجود، مدیران باشگاه استقلال دست از حمایت از جواد نکونام برداشتند و انجام تغییر و تحولات در کادرفنی را در دستور کار خود قرار دادند؛ آن‌هم در حالی‌که نکونام تا پایان فصل آینده با استقلال قرارداد دارد، اما رویکرد مدیران باشگاه استقلال، قطع همکاری با او بود و در این مسیر، قدم بر می‌داشتند.

مذاکرات نافرجام آبی‌ها با مجیدی
مدیران باشگاه استقلال برخلاف روز‌های ابتدایی فصل جدید، به دنبال آن بودند تا با جواد نکونام قطع همکاری کنند و در این مسیر حتی احمد شهریاری و فرشید سمیعی، رئیس هیات‌مدیره و مدیرعامل باشگاه استقلال سفری هم به کشور امارات داشتند تا با فرهاد مجیدی مذاکره کنند. با این وجود مجیدی نپذیرفت که در قامت سرمربی به جمع آبی‌پوشان پایتخت بازگردد و در مقطع کنونی، درخواست همکاری با آبی‌ها ر ا رد کرد و همین مسئله باعث شد تا استقلالی‌ها به سراغ استخدام سرمربی خارجی بروند.

از فلورس، رنار، بیلسا و مامیچ تا پِتِف
کیکه سانچز فلورس، هروه رنار و نناد بیلسا در کنار زوران مامیچ از جمله سرمربیان خارجی‌ای بودند که نام‌شان در روز‌های گذشته مطرح شد و حتی بیلسا تایید کرد که پیشنهاد حضور روی نیمکت استقلال را دریافت کرده، اما هنوز به این پیشنهاد پاسخ نداده است! با این وجود، تلاش‌ها برای استخدام یک سرمربی خارجی جدید ادامه پیدا کرد و تازه‌ترین پیشنهاد ارسالی از سوی استقلالی‌ها برای ایویلو پِتِف بوده است؛ سرمربی سابق لودوگورتس بلغارستان و دیناموزاگرب کرواسی.

نکونام به پایان خط رسید، در انتظار معرفی پِتِف
استقلالی‌ها با توجه به رایزنی‌های انجام شده با پِتِف، به سراغ نهایی‌کردن مذاکرات خود با این سرمربی بلغارستانی رفته‌اند و براساس آخرین خبرها، احتمالاً او طی ۲۴ ساعت آینده رسماً وارد تهران خواهد شد و قراردادش با آبی‌پوشان پایتخت را نهایی می‌کند؛ آن‌هم در حالی‌که هنوز وضعیت آینده کاری جواد نکونام در استقلال تعیین‌تکلیف نشده، اما گفته می‌شود که با توجه به مصاحبه جنجالی شب گذشته نکونام علیه مدیران باشگاه استقلال، آن‌ها دیگر هیچ تمایلی به ادامه همکاری با او ندارند و اگر اتفاق خاصی رخ ندهد، به‌زودی خبر برکناری نکونام و استخدام پِتِف رسماً رسانه‌ای خواهد شد.

 

منبع: فوتبال 360

مجله خواندنی ها
مجله فرارو
bato-adv
bato-adv
bato-adv
bato-adv
bato-adv
پرطرفدارترین عناوین