bato-adv
bato-adv
کد خبر: ۷۷۲۴۵۸

فروش امانی خودروی دوم شما بدون هزینه پارکینگ

فروش امانی خودروی دوم شما بدون هزینه پارکینگ
تاریخ انتشار: ۱۵:۱۰ - ۱۷ شهريور ۱۴۰۳

بسیاری از مردم تصور می‌کنند که خرید خودروی ثبت‌نامی و کلاً خرید خودروی دوم بدون داشتن پارکینگ اشتباه است؛ چون مشخص نیست که این خودرو چه زمانی فروش می‌رود و تا آن زمان باید برای نگهداری از آن در پارکینگ‌های عمومی هزینه کنند. از طرف دیگر خودروی نوی شما جلوی چشمتان نیست و با وجود دوربین مداربسته و... باز هم ممکن است در عبور و مررو سایر خودروها دچار آسیب شود.

با دلایل گفته شده ممکن است قید خرید خودروی ثبت‌نامی را بزنید یا در مورد امنیت خودروی دوم خود دچار نگرانی شوید. فروش امانی خودرو در اتوسنتر همراه‌مکانیک این نگرانی‌ها را رفع می‌کند؛ چون با کمک آن می‌توانید خودروی خود را در اتوسنتر همراه‌مکانیک گذاشته و با کم‌ترین هزینه ممکن خودروی دوم خود را بفروشید؛ و نه‌تنها از امنیت آن، بلکه از امنیت معامله و کسب بیش‌ترین سود ممکن هم اطمینان حاصل کنید. در این مطلب به معرفی مزایای این روش و مقایسه آن با سایر روش‌های فروش امانی خودرو می‌پردازیم.

چرا فروش امانی خودرو با همراه مکانیک منطقی است؟

هرکسی دوست دارد خودروی دوم خود را در زرورق نگه دارد و با فروش آن بیشترین سود ممکن را کسب کند. مزایای فروش امانی خودرو در نمایشگاه همراه مکانیک، شما را به این اهداف می‌رساند و در ادامه با این مزایا بیشتر آشنا می‌شوید:

حذف هزینه پارکینگ و کمیسیون

در فروش امانی خودرو با همراه مکانیک نه‌تنها هزینه پارکینگ از شما گرفته نمی‌شود، بلکه هیچ هزینه‌ای هم برای کمیسیون نمی‌پردازید. شاید فکر کنید که بردن خودرو به پارکینگ عمومی و مدیریت فرایند فروش آن توسط خودتان هم هزینه زیادی ندارد؛ اما فروش غیرتخصصی خودرو ممکن است زمان زیادی از شما بگیرد و هزینه‌های پارکینگ را بالا ببرد. از طرف دیگر، پارکینگ‌های عمومی معمولا محدودیت‌های خاص خود را دارند و نمی‌توانید روی آن‌ها به عنوان مکانی ایده‌آل برای بازدید خودرو حساب کنید. همچنین این پارکینگ‌ها معمولا تا جای ممکن مسئولیتی در مورد امنیت خودرو قبول نمی‌کنند.

اگر هم بخواهید خودرو را به نمایشگاه بسپارید، باید هزینه‌های کمیسیون را از سود خود کم کنید. علاوه‌بر این، نمایشگاه‌دارها معمولا قیمت خودرو را پایین‌تر به شما اعلام می‌کنند و با طلب‌کردن قیمت روز از فروشنده، سود خود را بالا می‌برند.

کارشناسی خودرو راهی برای دبه نکردن

"شما به‌عنوان فروشنده ممکن است به پست خریداری بخورید که به‌دلیل کارشناسی نشدن خودرو و سفت‌وسخت نبودن قرارداد، بعد از معامله روی خودرو عیب جدیدی گذاشته و طلب ضرر و زیان کرده و به اصطلاح دبه کند!"

یکی دیگر از مزایای فروش امانی خودرو با همراه مکانیک که سود شما را بالا می‌برد، کارشناسی خودرو است. همراه مکانیک تمامی خودروهایی که برای فروش در اتوسنتر و نمایشگاه آنلاین خود قرار می‌دهد را 2 بار کارشناسی می‌کند. یکی از کارشناسی‌ها هنگام تحویل گرفتن خودرو از شما و کارشناسی دوم در حضور خودرو انجام می‌شود. این کارشناسی دوبل باعث تعیین قیمت منصفانه و درست برای فروشنده، جلب ‌اطمینان خریدار و جلوگیری از دبه کردن وی می‌شود.

همچنین گارانتی 800 میلیونی کارشناسی خودرو و ارائه گزارش معتبر از وضعیت خودرو به خریدار نیز مزیت بسیار مهمی محسوب می‌شود.

لازم به ذکر است: در تمام فرآیند فروش خودرو، هزینه کارشناسی خودرو تنها هزینه‌ای است که به همراه مکانیک پرداخت می‌کنید که با توجه به مزایایی که گفتیم و در ادامه نیز خواهیم گفت، پرداخت این هزینه منطقی است. برای اطلاع از هزینه کارشناسی خودرو مورد نظرتان روی لینک مشخص شده کلیک کنید.

راحت شدن از تماس‌های بی‌مورد و بازدیدهای بی‌نتیجه

اگر بخواهید خودتان خودروی دوم را در پارکینگ عمومی بگذارید و برای فروش آن آگهی بدهید، باید برای تماس‌های بی‌موقع و بی‌مورد و بازدیدهای بی‌نتیجه آماده باشید. تعدادی از این تماس‌ها و درخواست‌های بازدید از طرف دلال‌های خودرو است و اگر در دام آن‌ها بیفتید، ممکن است خودروی خود را به قیمت بسیار پایین‌تری بفروشید. معمولا این افراد شما را قانع می‌کنند که خودروی شما عیب و ایرادی دارد و آن قدری که فکر می‌کنید نمی‌ارزد.

این درحالی است که بعد از سپردن خودرو به اتوسنتر همراه مکانیک، کارشناسان همراه مکانیک فرایند آگهی کردن و هماهنگی بازدید خودرو را برعهده می‌گیرند و بعد از پیدا کردن مشتری واقعی، به شما اطلاع می‌دهند. همچنین برای فروش خودرو با شما قرارداد بسته می‌شود و در کم‌ترین زمان ممکن می‌توانید خودروی خود را به پول تبدیل کنید.

نگهداری صحیح از خودرو شما

اتوسنتر همراه مکانیک در نیایش‌مال تهران قرار دارد که دارای نگهبان 24 ساعته است و برای اطمینان بیشتر، به شما رسید تحویل خودرو هم داده می‌شود. همچنین نورپردازی و شرایط اتوسنتر خودروی به نحوی است که امکان بازدید باکیفیت و دقیق خودرو وجود دارد و شک و شبهات مشتری برطرف می‌شود. علاوه‌بر این، کارشناسان همراه مکانیک هم در اتوسنتر حضور دارند و به تمامی سؤالات بازدیدکنندگان پاسخ می‌دهند.

معامله خودروی امن و آسان

خدمات حقوقی یکی دیگر از مزایای فروش امانی خودرو با همراه‌مکانیک است. به جز شناسایی خریدار واقعی از کلاهبردار و دلال، کارشناسان همراه مکانیک تنظیم قرارداد رسمی و دقیق برای فروش خودرو را هم برعهده می‌گیرند و معامله در اتوسنتر و با حضور آن‌ها انجام می‌شود. علاوه‌بر این، امکان پرداخت هزینه خودرو در بستری امن و با نظارت همراه مکانیک وجود دارد.

فروش امانی خودروی دوم شما بدون هزینه پارکینگ

فروش امانی خودرو در اتوسنتر همراه مکانیک چه مراحلی دارد؟

برای شروع فرآیند فروش امانی خودرو با همراه مکانیک، کافی است وارد صفحه فروش فوری خودرو در سایت همراه مکانیک شوید و فرم بالای صفحه را پر کنید. بعد از آن کارشناسان همراه مکانیک با شما تماس می‌گیرند و بعد از انجام هماهنگی‌های لازم، خودروی خود را برای کارشناسی و بستن قرارداد فروش امانی، به اتوسنتر همراه مکانیک می‌برید.

بعد از تأیید قیمت توسط شما، فرایند انتشار آگهی برای خودرو و پاسخگویی به بازدیدکنندگان نهایتاً یک هفته طول می‌کشد. در نهایت وقتی خریدار واقعی پیدا می‌شود، کارشناسان همراه مکانیک با شما تماس می‌گیرند تا برای بستن قرارداد فروش به اتوسنتر این مجموعه مراجعه کنید. آدرس اتوسنتر همراه مکانیک را در ادامه می‌بینید:

آدرس اتوسنتر همراه مکانیک: تهران، بزرگراه آبشناسان (نیایش)، بین جنت‌آباد و شاهین شمالی، مجموعه نیایش مال

سایت همراه مکانیک: https://www.hamrah-mechanic.com/

مجله خواندنی ها
مجله فرارو
bato-adv
bato-adv
bato-adv
bato-adv
bato-adv
پرطرفدارترین عناوین