bato-adv
bato-adv

این سهل انگاری کوچک اکثر مردها دلیل اکثر جدایی هاست!

این سهل انگاری کوچک اکثر مردها دلیل اکثر جدایی هاست!
به گفته یک وکیل طلاق کارکشته، یک سهل انگاری کوچک مردان دلیل به هم خوردن آرامش و ازدواجشان است.

فرارو- یک وکیل طلاق به تازگی فاش کرد کمک کردن در کار‌های خانه یکی از ساده‌ترین کار‌هایی است که مردان برای شاد نگه داشتن ازدوجشان می‌توانند انجام دهند.

به گزارش فرارو به نقل از نیویورک پست، سارا کورکوران، وکیل طلاق که هر روز تعداد زیادی زوج‌های ناراضی از شرایط ازدواجشان را می‌بیند، با انتشار یک ویدیو در فضای مجازی گفت: «افرادی که هرگز در انجام کار‌های خانه کمک نمی‌کنند، اغلب باعث رنجش همسرانشان می‌شوند.»

او هشدار داد: «کمک کردن در کار‌های خانه بسیار مهم است. چنین سهل انگاری‌هایی باعث بوجود آمدن دعوا‌های شدید میان زوجین نمی‌شوند، اما به آرامی باعث دلسرد شدن همسر و حتی جدایی می‌شوند.» حدود ۷۰ درصد طلاق‌ها در ایالات متحده اکنون توسط زنان آغاز می‌شود.

مایکل روزنفلد، دانشیار جامعه‌شناسی در دانشگاه استنفورد، به انجمن جامعه‌شناسی آمریکا گفت: «من فکر می‌کنم ازدواج به‌عنوان یک نهاد برای رسیدن به انتظارات برابری جنسیتی کمی کند عمل کرده است. زنان هنوز هم نام خانوادگی شوهرانشان را می‌گیرند و گاهی اوقات برای انجام این کار تحت فشار قرار می‌گیرند. شوهران هنوز هم از همسرانشان انتظار دارند که بخش عمده‌ای از کار‌های خانه و مراقبت و ترتبیت فرزندان را برعهده بگیرند.»

به همین دلیل کورکوران به مردان پیشنهاد می‌کند مطمئن شوند که همسرانشان را تنها رها نمی‌کنند تا به تنهایی تمام کار‌های خانه و خانواده را به دوش بکشند. کورکوران در ویدیو خود گوشزد کرد: «توصیه من به شما دوستان این است که اگر می‌خواهید متاهل بمانید، هر چند وقت یکبار کار‌های خانه را برعهده بگیرید.»

جیمز سکستون، یک وکیل خانواده مشهور در شهر نیویورک، نظریه‌های خاص خود را درباره این موضوع دارد. او در یک مصاحبه فاش کرد دو دلیل اصلی طلاق خیانت و پول هستند. سکستون به زوج‌ها پیشنهاد می‌کند پیش از وخیم شدن اوضاع به اندازه کافی به همسرانشان توجه کنند. با این حال، به نظر می‌رسد افراد کمتری نسبت به سال‌های گذشته به توصیه‌های وکیل‌های طلاق مانند کورکوران و سکستون نیاز داشته باشند.

تعداد زوج‌هایی که به طور قانونی در آمریکا طلاق می‌گیرند، پس از همه‌گیری کرونا کاهش یافته است. این موضوع یکی از جنبه‌های مثبت دوران قرنطینه است. طبق گزارش‌ها، نرخ ازدواج در مقایسه با دو دهه گذشته هنوز پایین است، اما نرخ طلاق در سال ۲۰۲۲، زوج ۲.۴ در هر ۱۰۰۰ زوج بود که نسبت به ۴ زوج در سال ۲۰۰۰ کاهش یافته است.

کارشناسان پیشنهاد می‌کنند کاهش طلاق را نمی‌توان فقط به دلیل همه‌گیری کرونا و دوران قرنطینه مرتبط دانست و توضیح می‌دهند که روند‌های اجتماعی و اقتصادی کنونی در حال تغییر نحوه ورود و مدیریت افراد در روابط و ازدواج هستند.

ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۴۱ - ۱۴۰۳/۰۶/۲۶
سلام چرا همه چی جدیدا به سمت زنان غش می‌کند مثلا مردی که رفته صبح تا شب ده تا پانزده ساعت کار کرده و فشار کار و فشار روانی عجیب معیشت را بر عهده گرفته بعدش بیاد خسته و کوفته مثلا ظرفها راکتورهای و جارو بکشه و غیره البته این د مورد زنانی که شاغل هستند و در ضمن در مخارج خانه همراهی می‌کنند نتفاوت است البته زنانی من میشناسم که شاغلند ولی یک ریال از درآمدشان را در مخارج خانه هزینه نمیکنند
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۳۲ - ۱۴۰۳/۰۶/۲۶
میبینم که آقایون خوششون نیومده و طبق معمول موضع گرفتند!!
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۲۵ - ۱۴۰۳/۰۶/۲۶
بدون‌تعصب‌دقیقا‌چرت‌گفته
مهدی
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۱۱ - ۱۴۰۳/۰۶/۲۶
عامل بسیاری از طلاق ها در جامعه همین وکلای حقوقی هستند که برای بدست آوردن درآمد زنان شاکی را تشویق به متارکه میکنند تا مصالحه
مجله خواندنی ها
انتشار یافته: ۴
مجله فرارو
bato-adv
bato-adv
bato-adv
bato-adv
bato-adv
پرطرفدارترین عناوین