bato-adv
bato-adv

(عکس) تبریک تولدی که کوین یامگا را غمگین می‌کند

(عکس) تبریک تولدی که کوین یامگا را غمگین می‌کند
امید حامدی فر با انتشار یک استوری، تولد یامگا را تبریک گفته است.
تاریخ انتشار: ۱۶:۰۸ - ۱۸ شهريور ۱۴۰۳

 کوین یامگا همچنان وضعیت نامشخصی دارد و حتی ممکن است که او مجبور شود برای همیشه فوتبال را کنار بگذارد. پس از مصدومیتی که در تعطیلات نیم فصل دوم لیگ قبل گریبان ستاره فرانسوی را گرفت، باعث از دست رفتن بینایی یکی از چشمانش نشد.

در یکی از تمرینات استقلال بود که جدال بر سرتصاحب توپ و بی احتیاطی امید حامدی فر سبب شد تا استوک های او با چشم چپ کوین یامگا برخورد کرده و منجر به دوری طولانی مدت او از میادین و همچنین انجام چندین عمل سخت جراحی روی چشم او شود.

در ابتدای امسال بود که یامگا قصد داشت تا به میادین بازگردد اما باشگاه استقلال نام او را از لیست تیم خارج کرد و ستاره فرانسوی حتی چند روزی را نیز در تمرینات آلومینیوم اراک شرکت کرد ولی در نهایت توافقی شکل نگرفت تا او همچنان وضعیت نامشخصی داشته باشد.

روز گذشته نیز نکونام اعلام کرد اگر یامگا 70 درصد توانایی هایش در زمان قبل از این مصدومیت را داشت، حاضر بود نام او را وارد لیست تیم کند اما از دست رفتن بینایی یک چشم باعث شده تا او نتواند مانند قبل برای تیمش موثر باشد.

حالا و در شرایطی که این بازیکن تولد خود را جشن می گیرد، با پیامی از سوی امید حامدی فر مواجه شده و این بازیکن که به صورت ناخواسته به عامل آسیب دیدگی چشم یامگا تبدیل شده، تولد او را با انتشار یک استوری تبریک گفته است. استوری که یادآور آن روز تلخ برای وینگر فرانسوی است.

(عکس) تبریک تولدی که ستاره استقلال را غمگین می‌کند

البته پس از آن اتفاق، حامدی فر نیز روزهای سختی را گذراند و با هجمه های شدیدی از سوی هواداران استقلال مواجه شد و در نهایت نیز تصمیم گرفت با پایان قراردادش، راهی گل گهر شود.

برچسب ها: کوین یامگا
مجله خواندنی ها
مجله فرارو
bato-adv
bato-adv
bato-adv
bato-adv
bato-adv
پرطرفدارترین عناوین