bato-adv
bato-adv
کد خبر: ۷۷۶۰۸۶

سرلشکر سلامی: مردم در شبِ شلیکِ موشک‌ها به اسرائیل شادی می‌کردند

سرلشکر سلامی: مردم در شبِ شلیکِ موشک‌ها به اسرائیل شادی می‌کردند
فرمانده کل سپاه پاسداران گفت: آن شب که موشک‌ها به سمت اسرائیل نشانه رفت و قلب استکبار را مجروح کرد مردم ایران شادمانه در خیابان‌ها چراغ ماشین‌ها را روشن کرده بودند و شادی می‌کردند با اینکه بوی جنگ به مشام می‌رسید.
تاریخ انتشار: ۱۴:۵۲ - ۲۷ شهريور ۱۴۰۳

سرلشکر سلامی، فرمانده کل سپاه پاسداران می‌گوید وقتی ملتی اینقدر بزرگ می‌شود و قوی که از جنگ نمیترسد همین عاملی می‌شود که دشمن با او نجنگد.

به گزارش خبرگزاری بسیج، فرمانده کل سپاه در آیین افتتاح طرح‌های بسیج سازندگی گفت: شهدا ایران و اسلام را تا ابد در مقابل هر تهاجمی بیمه کردند. ما که اینجا امروز آرام نشسته‌ایم و سرافرازانه سخن می‌گوییم از هیچ چیز نمی‌ترسیم.

سرلشکر سلامی افزود: شهدا ترس از قدرت‌ها را به کل از بین بردند، هیچکس امروز در ایران از هیچ دشمنی با هیچ درجه‌ای از قدرت نمی‌ترسد.

وی ادامه داد: آن شب که موشک‌ها به سمت اسرائیل نشانه رفت و قلب استکبار را مجروح کرد مردم ایران شادمانه در خیابان‌ها چراغ ماشین‌ها را روشن کرده بودند و شادی می‌کردند با اینکه بوی جنگ به مشام می‌رسید.

فرمانده کل سپاه پاسداران تاکید کرد: وقتی ملتی اینقدر بزرگ می‌شود و قوی که از جنگ نمیترسد همین عاملی می‌شود که دشمن با او نجنگد.

وی خاطرنشان کرد: این مفهومی که به نام بازدارندگی مطرح می‌کنند چیزی مربوط به سلاح‌ها نیست، دشمن سلاح‌های قوی‌تری دارد بازدارندگی مربوط به قلب‌هاست.

مجله خواندنی ها
مجله فرارو
bato-adv
bato-adv
bato-adv
bato-adv
bato-adv
پرطرفدارترین عناوین