bato-adv
bato-adv
کد خبر: ۷۷۶۷۸۸
تاجگردون:

رئیس‌جمهور احیای برجام و به سرانجام رسیدن FATF را در یک بسته ببیند

رئیس‌جمهور احیای برجام و به سرانجام رسیدن FATF را در یک بسته ببیند
رئیس کمیسیون برنامه و بودجه گفت: «مسائلی همچون احیای برجام و توافقاتی که در برجام صورت گرفته است مواردی هستند که در کنار FATF باید به آن‌ها پرداخته شود.»
تاریخ انتشار: ۱۱:۲۷ - ۲۹ شهريور ۱۴۰۳

غلامرضا تاجگردون درباره این‌که رئیس‌جمهور در نشست مطبوعاتی خود خبر داد که برای حل مسئله FATF به مجمع تشخیص مصلحت نظام نامه خواهد نوشت و اینکه آیا به سرانجام رسیدن FATF مشکلات مراودات مالی ما را حل خواهد کرد، گفت: بسیاری از مشکلات را حل می‌کند، اما به تنهایی همه مشکلات را حل نمی‌کند.

به گزارش ایلنا، رئیس کمیسیون برنامه و بودجه خاطرنشان کرد: به نظرم حالا که آقای رئیس جمهور تلاش می‌کنند باید موضوعاتی که متناسب با مسئله FATF هستند را در یک بسته ببینند، مسائلی همچون بررسی احیای برجام و توافقاتی که در برجام صورت گرفته است مواردی هستند که در کنار FATF باید به آن‌ها پرداخته شود.

تاجگردون یادآور شد: فکر می‌کنم یکی از قول‌های آقای رئیس جمهور همین مسئله باشد و امیدوارم سایر ارکان نظام هم با ایشان همکاری کنند.

وی در پاسخ به این‌که آیا دولت می‌تواند تعامل لازم را برای بازگشایی گره FATF داشته باشد، بیان کرد: ان‌شاءالله که دارد حتما، فکر هم می‌کنم داشته باشند، قولش را هم داده‌اند.

مجله خواندنی ها
مجله فرارو
bato-adv
bato-adv
bato-adv
bato-adv
bato-adv
پرطرفدارترین عناوین