bato-adv
bato-adv

علی دایی درباره‌ی اشتباه تاریحی‌اش چه گفته بود؟

علی دایی درباره‌ی اشتباه تاریحی‌اش چه گفته بود؟
مرد فراموش نشدنی فوتبال ایران که سابقه هدایت پرسپولیس و تیم ملی را نیز دارد، در گفتگو با خبرورزشی راز بزرگی را فاش کرد.
تاریخ انتشار: ۰۹:۵۸ - ۳۰ شهريور ۱۴۰۳

علی دایی از جمله چهره‌های بزرگ فوتبال ایران است که کم صحبت می‌کند، ولی پای حرف‌هایی که زده، می‌ایستد و آن‌ها را تکذیب نمی‌کند. شهریار ۳۰ شهریور سال ۱۳۹۱ در مصاحبه اختصاصی با خبرورزشی نکات ویژه‌ای را افشا کرد که با هم خلاصه آن‌ها را می‌خوانیم:

طی سال‌هایی که در هرتابرلین فوتبال بازی می‌کردم، مدیر باشگاه را فقط چند بار و آن‌هم در مهمانی‌ها دیدم. اصلا از میان بازیکنان کسی با او ارتباط نداشت، ولی این‌جا بازیکن راحت با مدیرعامل باشگاه در ارتباط است و شاید حتی خود مدیرعامل با بازیکنان تماس بگیرد.
من در ایران بیمه ندارم. این همه مالیات می‌دهم، اما از این مالیات چه چیزی به من برمی‌گردد؟ اگر در آلمان مانده بودم به خاطر مالیات‌هایی که پرداخت کرده بودم، تا آخر عمر ماهیانه ۱۰هزار یورو بازنشستگی می‌گرفتم.
بزرگترین اشتباهم در تیم ملی این بود که وقتی هدایت آن را برعهده داشتم، دو بازیکن خاص را از جمع ملی‌پوشان اخراج نکردم. در آن مقطع فکر می‌کردم با این کار فوتبال آن‌ها تمام می‌شود. به خانواده آن‌ها فکر کردم و اخراجشان نکردم، اما اگر آن زمان حرفه‌ای فکر می‌کردم، باید آن‌ها را از اردوی تیم ملی اخراج می‌کردم.
بعد از این‌که تیم ملی بازی را مساوی کرد هم چیزی را گردن آن‌ها نیانداختم بلکه تمام مسئولیت را خودم برعهده گرفتم
فردی که از خود اختیاری نداشت، گفت تکلیف شده تا علی دایی را اخراج کنم!
(در آن زمان این بحث مطرح شد که منظور علی دایی اتفاقات رخ‌داده در دبی قبل از بازی ایران و امارات بوده است. مسابقه‌ای که پاییز سال ۸۷ در چارچوب رقابت‌های انتخابی جام جهانی ۲۰۱۰ برگزار شد و این شایعه به طور جدی مطرح بود که دو نفر از بازیکنان سرشناس تیم ملی که سابقه حضور در تیم‌های خارج از کشور را نیز دارند، خود را دیرتر از زمان مقرر به اردو رساندند و در مورد ساعت دقیق ورود به دبی حقیقت را به علی دایی نگفتند)

منبع: خبرورزشی

برچسب ها: علی دایی
مجله خواندنی ها
مجله فرارو
bato-adv
bato-adv
bato-adv
bato-adv
bato-adv
پرطرفدارترین عناوین