bato-adv

(تصاویر) سائوچیک ۳۰۰ جی تی سی؛ داغ‌ترین مرسدس بنز این روز‌ها

(تصاویر) سائوچیک ۳۰۰ جی تی سی؛ داغ‌ترین مرسدس بنز این روز‌ها
این روز‌ها تصاویر مربوط به پروژه کوچ بیلد مرسدس بنز ۳۰۰ اس ال با نام سائوچیک ۳۰۰ جی تی سی مورد توجه رسانه‌های خودروئی قرار گرفته است.
تاریخ انتشار: ۱۰:۲۳ - ۰۳ مهر ۱۴۰۳

تولید پروژه کوچ بیلد سائوچیک ۳۰۰ جی تی سی محدود به ۱۵ دستگاه است و هنوز اشاره‌ای به قیمت آن نشده است.

به گزارش عصر ایران، این روز‌ها تصاویر مربوط به پروژه کوچ بیلد مرسدس بنز ۳۰۰ اس ال با نام سائوچیک ۳۰۰ جی تی سی مورد توجه رسانه‌های خودروئی قرار گرفته است. تیونری با نام یو اس دی که نامش مخفف (Ugur Sahin Design) است و کار و کسب آن در آلمان به ثبت رسیده، مجری این طرح است.

البته باید اشاره کنیم که سائوچیک نام یک کمپانی کوچ بیلد فرانسوی بوده که در سال ۱۹۰۶ تاسیس و تا سال ۱۹۵۵ به کار خود ادامه داد.

همانطور که در تصاویر مشاهده می‌کنید، روح کلاسیک مرسدس بنز ۳۰۰ اس ال همچنان در خودرو حفظ شده و در ادامه تلاش شده تا تغییرات با دقت خاصی وارد کار شود.

(تصاویر) سائوچیک ۳۰۰ جی تی سی؛ داغ‌ترین مرسدس بنز این روز‌ها

چراغ‌های گرد جلو، عناصر کرومی، آبشش کناری، تفاوت سطح روی درب ها، برآمدگی خط شانه روی گلگیر‌ها و رینگ‌های مونوبلاک آن به زیبایی کنار هم قرار گرفته اند.

تیونر اطلاعاتی درباره پیشرانه منتشر نکرده، اما انتظار می‌رود یکی از تپنده‌های مرسدس-آ ام گ زیر درپوش موتور نشسته باشد. پیشرانه پایه مرسدس بنز اس ال ۴۳ که نمونه‌ای ۲ لیتری توربوشارژ با ساختار هیبرید ملایم و ۴۱۶ اسب بخار خروجی است به نظر برای این کوچ بیلد گزینه مناسبی باشد.

البته احتمال استفاده از پیشرانه اس ال ۵۵ یعنی ۸ سیلندر توربودوقلو با ۴۶۹ اسب بخار خروجی یا اس ال ۶۳ با ۵۷۷ اسب بخار نیز منتفی نیست. حتی می‌توانیم برای آن احتمال استفاده از پیشرانه اس ال ۶۳ اس ئی پرفورمنس با ۸۰۵ اسب را نیز در نظر داشته باشیم.

تولید این پروژه کوچ بیلد سائوچیک ۳۰۰ جی تی سی محدود به ۱۵ دستگاه است و هنوز اشاره‌ای به قیمت آن نشده است.

مجله خواندنی ها
مجله فرارو
bato-adv
bato-adv
bato-adv
bato-adv
bato-adv
پرطرفدارترین عناوین