bato-adv

حرف‌های قشنگ سیمونه اینزاگی درباره مهدی طارمی

حرف‌های قشنگ سیمونه اینزاگی درباره مهدی طارمی
سرمربی اینتر از عملکرد مهدی طارمی بسیار راضی است. او اعتراف کرد این بازیکن ایرانی تاثیر زیادی روی نرآتزوری گذاشته است.
تاریخ انتشار: ۰۸:۲۴ - ۱۱ مهر ۱۴۰۳

اینتر در هفته دوم مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا با درخشش ستاره ایرانی خود توانست پیروزی قاطعانه‌ای را به دست آورد. نراتزوری که در خانه از ستاره سرخ بلگراد پذیرایی می‌کرد در پایان با چهار گل به پیروزی رسید. مهدی طارمی در این بازی دو پاس گل داد و یک گل را هم از روی نقطه پنالتی به ثمر رساند.

به نقل از اسکای اسپورت ایتالیا، سیمونه اینزاگی در نشست خبری بعد از بازی گفت: بازیکنان عملکرد بسیار خوبی از خود نشان دادند و با تمرکز کامل به‌ویژه در خط دفاعی بازی کردند. کنترل توپ و میدان را در اختیار گرفتیم و با گل زیبای هاکان سد دفاعی حریف را شکستیم.

او ادامه داد: به استثنای دو ضد حمله ستاره سرخ که می‌توانستیم عملکرد بهتری از خود نشان دهیم کنترل توپ و میدان را در اختیار داشتیم و توانستیم فرصت‌های زیادی را خلق کنیم. بعد از دیدار برابر منچسترسیتی به این پیروزی نیاز داشتیم. باید این مسیر را با قدرت ادامه داد. نمایشی را که انتظار داشتم از بازیکنان در زمین دیدم و کاملا راضی‌ام.

اینزاگی در ستایش از طارمی گفت: قبل از بازی هم گفتم که مهدی طارمی و آرناتوویچ در تمرین بسیار خوب هستند. من بازی به بازی تصمیم می‌گیرم و موفقیت اینتر را می‌خواهم. هم طارمی و هم آرناتوویچ از فرصتی که داشتند نهایت استفاده را بردند و این فرصت‌طلبی برای مربی بسیار خوشحال‌کننده است. آرناتوویچ و طارمی بازیکنانی‌اند که واقعا آنها را می‌خواستم و تاثیر بزرگی روی تیم گذاشته‌اند.

سرمربی اینتر در پایان گفت: می‌دانستیم که حریف بازی دفاعی و بسته را در دستور کارش قرار می‌دهد. به بازیکنی مانند زیلنسکی برای عبور از عمق خط دفاعی حریف نیاز داشتیم. ما بازی خوبی را به نمایش گذاشتیم و با شایستگی سه امتیاز را کسب کردیم.

مجله خواندنی ها
مجله فرارو
bato-adv
bato-adv
bato-adv
bato-adv
bato-adv
پرطرفدارترین عناوین