bato-adv

انتشار اولین آپدیت رسمی iOS ۱۸؛ مشکل دوربین آیفون ۱۶ پرو برطرف شد؟

انتشار اولین آپدیت رسمی iOS ۱۸؛ مشکل دوربین آیفون ۱۶ پرو برطرف شد؟
iOS ۱۸.۰. ۱ همچنین مشکل دوربین فوق‌عریض آیفون ۱۶ پرو با ضبط ویدیو در حالت ماکرو را برطرف می‌کند. هفته گذشته ویدیو‌هایی در شبکه‌های اجتماعی منتشر شده بود که نشان می‌دادند آیفون ۱۶ پرو مکس هنگام فیلم‌برداری با نزدیک‌شدن سوژه به دوربین و فعال‌شدن حالت ماکروی خودکار، برای لحظاتی با مشکل فریز دوربین مواجه می‌شود.  
تاریخ انتشار: ۱۵:۱۰ - ۱۳ مهر ۱۴۰۳

اپل اولین آپدیت رسمی iOS ۱۸ یعنی iOS ۱۸.۰. ۱ را منتشر کرد که در آن بسیاری از مشکلات گزارش‌شده برای سری آیفون ۱۶ برطرف شده است.

به گزارش دیجیاتو به نقل ورج، اپل در یادداشت‌های این به‌روزرسانی توضیح می‌دهد که مشکل‌عدم تشخیص لمس نمایشگر آیفون ۱۶ و ۱۶ پرو در آن برطرف شده است. اوایل این ماه برخی کاربران گزارش کرده بودند که گاهی با لمس یا اسکرول‌کردن نمایشگر، هیچ اتفاقی نمی‌افتد و انگار لمس آن‌ها نادیده گرفته می‌شود. 

رفع مشکل دوربین آیفون ۱۶ پرو در آپدیت iOS ۱۸

iOS ۱۸.۰. ۱ همچنین مشکل دوربین فوق‌عریض آیفون ۱۶ پرو با ضبط ویدیو در حالت ماکرو را برطرف می‌کند. هفته گذشته ویدیوهایی در شبکه‌های اجتماعی منتشر شده بود که نشان می‌دادند آیفون ۱۶ پرو مکس هنگام فیلم‌برداری با نزدیک‌شدن سوژه به دوربین و فعال‌شدن حالت ماکروی خودکار، برای لحظاتی با مشکل فریز دوربین مواجه می‌شود. 

علاوه بر iOS ۱۸.۰. ۱ اپل همچنین آپدیت جدید سایر سیستم‌عامل‌های خود یعنی watchOS ۱۱.۰. ۱، macOS Sequoia ۱۵.۰. ۱، visionOS ۲.۰. ۱ و iPadOS ۱۸.۰. ۱ را منتشر کرده است. 

اپل هم‌اکنون در حال آزمایش نسخه بتا iOS ۱۸.۱ است که اولین مجموعه از ویژگی‌های هوش مصنوعی Apple Intelligence این شرکت را به‌صورت آزمایشی در دسترس کاربران قرار می‌دهد. انتظار می‌رود تا این آپدیت در همین ماه میلادی برای تمام کاربران ارائه شوند. 

در رابطه با مشکلات پرچمداران جدید اپل اخیراً برخی منابع ادعا کرده بودند که iOS ۱۸ بیشتر مواقع به نرخ رفرش ۸۰ هرتز محدود است، در حالی که صفحه‌نمایش آیفون ۱۶ باید طبق گفته اپل تا نرخ رفرش ۱۲۰ هرتز را ارائه دهد. هرچند اپل در یادداشت‌های خود به این موضوع اشاره‌ای نکرده است اما در آن زمان گفته شده بود که ظاهراً این مشکل سخت‌افزاری نیست و جدیدترین سیستم‌عامل اپل مقصر آن است.

مجله خواندنی ها
bato-adv
bato-adv
bato-adv
bato-adv
bato-adv
پرطرفدارترین عناوین