bato-adv
کد خبر: ۷۸۳۷۱۱

معطلی عجیب و وزرای بی اختیار در دولت پزشکیان؟

معطلی عجیب و وزرای بی اختیار در دولت پزشکیان؟
در حالی که یکی از بدیهی‌ترین موارد برای مدیریت و تحقق برنامه‌های اعلامی وزرا چینش افراد مورد اعتماد وزرا در سمت‌ها برای انجام وظایف است، گویا در دولت پزشکیان وزرا چندان اختیاری در این خصوص ندارند.
تاریخ انتشار: ۲۲:۱۷ - ۱۶ مهر ۱۴۰۳

به دنبال تشکیل کمیته انتصابات در معاونت اول ریاست جمهوری، گویا همه وزرا باید افراد مدنظرشان برای سمت‌های مدیرکلی و معاونت‌ها را با این کمیته تنظیم و هماهنگ کنند.

به گزارش عصرخبر، این در حالیست که ممکن است تصمیمات این کمیته انتصابات مدنظر وزیر نبوده و چالش‌هایی برای فعالیت‌های وزیر ایجاد کند.

از سوی دیگر تصمیم از بیرون از وزارت خانه برای سمت‌ها و انتصابات داخلی وزارت خانه سبب می‌شود این برداشت شود که وزیر اختیار ندارد و وزیر بی اختیار قطعا در انجام وظایف خود با چالش‌های جدی مواجه می‌شود.

ناگفته نماند همین کش و قوس تایید و بررسی انتصابات کمیته انتصابات دولت برای سمت‌ها سبب شده با گذشت چندماه از استقرار دولت همچنان تغییرات مدیران مدنظر و همسو با تاخیر مواجه شود و عملا شروع کار دولت پزشکیان برای تحقق وعده‌ها با تاخیر صورت پذیرد.

ضمن آنکه مدیران قبلی اولا اغلب کار مردم و صنف را در وزارتخانه‌ها رها کرده‌اند، ثانیا گا‌ها دیده شده انتصابات لحظه آخری رو همچنان در دستور کار دارند و ثالثا با توجه به منابع و اعتبارات، هزینه‌کرد و پیش‌خور کردن بودجه‌ها را آغاز کرده‌اند تا مدیر بعدی تا پایان سال تحت فشار باشد!

مجله خواندنی ها
bato-adv
bato-adv
bato-adv
bato-adv
bato-adv
پرطرفدارترین عناوین