بسیاری از ایدههای به ظاهر عجیب و غریب به کسب و کارهای چند میلیون دلاری تبدیل شدند.
هر محصولی که شما در اختیار دارید، روزی تنها یک ایده ساده بود. این ایده توسط شخصی مفهومسازی شد، سپس به یک کسب و کار تبدیل گردید و در نهایت از آن کسب درآمد شد.
به گزارش روزیاتو، بسیاری از ایدههای تجاری ممکن است در ابتدا عجیب به نظر برسند و در واقع بسیاری از مردم نسبت به برخی از آنها بسیار شکاک هستند. هر ایدهای موفق نمیشود، اما برخی از آنهایی که موفق شدند، لزوماً زمانی که برای اولین بار مطرح شدند، عالی به نظر نمیرسیدند. بسیاری از ایدههای به ظاهر عجیب و غریب به کسب و کارهای چند میلیون دلاری تبدیل شدند. ایدههای ساده، اما نبوغآمیز، گروه کاملاً جدیدی از میلیونرها را به وجود آورد.
الان ظرف سسهایی که روی درشان قرار میگیرند برای ما عادی است، اما هاینز در سال ۲۰۰۲ با این بطری پلاستیکی قابل فشار و بدون ریخت و پاش، صنعت مواد غذایی را متحول کرد.
با وجود پیشرفتهای تکنولوژیکی، این کاغذ یادداشتهای چسب دار، هنوز هم در اکثر دفاتر سراسر جهان دیده میشوند.
چسب زخم
از دهه ۱۹۲۰، چسب زخمها جزء ثابت جعبه کمکهای اولیه هر خانواده بودهاند.
یکی از محبوبترین بستها در جهان در دهه ۱۹۵۰ به بازار معرفی شد. نیازی به گفتن نیست که موفقیت بزرگی بود و هنوز هم هست.
از دهه ۱۹۵۰، هولاهوپ برای سالهای متمادی نه تنها به عنوان یک اسباب بازی، بلکه به عنوان یک وسیله در نمایشهای سیرک و ژیمناستیک مورد استفاده قرار گرفته است.
کراکس که در ابتدا به عنوان کفش قایقرانی طراحی شده بود، به سرعت به یک ترند تبدیل شد و میلیونها جفت از آن به فروش رسید.
احتمالاً با این توپ لاستیکی اسباب بازی آشنا هستید. اسکات استیلینگر خلأیی را در بازار برای توپی که یک کودک کوچک بتواند آن را بگیرد پیدا کرد. او میلیونها توپک از آن را فروخت.
این اسباب بازی کلاسیک فنری توسط ریچارد جیمز در سال ۱۹۴۳ اختراع شد. از آن زمان تاکنون میلیونها واحد از آن به فروش رسیده است.
چگونه میتوان کودکان را تشویق کرد که آب بیشتری بنوشند؟ با سرگرم کننده کردن آن!