bato-adv
کد خبر: ۷۹۰۹۳۹

دماوند تاریخی، مقصد گردشگران داخلی و خارجی

دماوند تاریخی، مقصد گردشگران داخلی و خارجی
رئیس اداره میراث فرهنگی شهرستان دماوند گفت: «شهرستان تاریخی دماوند به‌عنوان یکی از قطب های اصلی گردشگری شناخته شده که شاهد رشد مضاعف آن هستیم.»
تاریخ انتشار: ۱۲:۲۴ - ۰۵ آبان ۱۴۰۳

علی افضلی روز شنبه اعلام کرد: نظارت برنحوه فعالیت و ارائه خدمت تاسیسات گردشگری در شهرستان دماوند با بازدید‌ها و نظارت‌های کارشناسی اداره میراث‌فرهنگی صورت می‌گیرد.

به گزارش ایرنا، همچنین رئیس اداره میراث فرهنگی شهرستان دماوند، از بازدید‌های صورت گرفته از واحد‌های گردشگری و پذیرایی شهرستان دماوند خبر داد.

شهرستان تاریخی دماوند یکی از قطب‌های اصلی گردشگری کشور است

افضلی اظهار داشت: صدور مجوز برای تاسیسات گردشگری از وظایف اداره کل میراث‌فرهنگی می‌باشد و نظارت بر نحوه فعالیت و ارائه خدمت تاسیسات نیز در حیطه وظایف میراث فرهنگی بوده و این اداره بازدید از این اماکن را به صورت مستمر در دستور کار قرار داده است.

وی اعلام کرد: طی این بازدید‌ها از بخش‌های مختلف تأسیسات گردشگری بازدید به‌عمل آمده و استاندارد‌های فنی و بهداشتی مورد ارزیابی قرار گرفت و نکات لازم در زمینه رعایت عفاف و حجاب و موارد بهداشتی و همچنین ارائه خدمات مطلوب به مسافران و گردشگران را به بهره برداران تأسیسات تأکید شد.

شهرستان تاریخی دماوند یکی از قطب‌های اصلی گردشگری کشور است

رئیس اداره میراث فرهنگی شهرستان دماوند با اشاره به اهمیت صنعت گردشگری در زمینه‌های درآمد زایی، اشتغال و کارآفرینی، جذب گردشگر بیان داشت: حمایت از اینگونه تاسیسات باعث‌ایجاد انگیزه در سرمایه گذاران این بخش می‌گردد و شهرستان تاریخی دماوند که به‌عنوان یکی از قطب‌های اصلی گردشگری شناخته شده، شاهد رشد مضاعف خواهد شد.

شهرستان گردشگر پذیر دماوند در شرق استان تهران قرار دارد.

bato-adv
مجله خواندنی ها
bato-adv
bato-adv
bato-adv
پرطرفدارترین عناوین