bato-adv

عادت جدید استقلال که روی اعصاب هواداران است

عادت جدید استقلال که روی اعصاب هواداران است
تیم فوتبال استقلال تهران در ۶ بازی اخیر خود در رقابت‌های آسیایی و لیگ برتر تنها یک پیروزی داشته است.
تاریخ انتشار: ۱۱:۵۴ - ۰۶ آبان ۱۴۰۳

تیم فوتبال استقلال تهران در هفته نهم رقابت‌های لیگ برتر روز گذشته شنبه ۵ آبان در ورزشگاه تختی خرم آباد رو در روی تیم خیبر قرار گرفت که این بازی در نهایت با برتری ۳ بر یک تیم میزبان به پایان رسید و هواداران استقلال شاهد یک شکست دیگر از تیم خود در فصل جاری باشند.

پس از دیدار پرسپولیس و استقلال در دربی ۱۰۴ که با برتری یک بر صفر سرخ‌ها همراه بود استقلال تنها دیدار با هوادار را با پیروزی پشت سر گذاشته و در سایر بازی‌های خود شکست خورده از زمین خارج شده است.

آبی‌پوشان پایتخت پس از بازی با پرسپولیس در قطر رو در روی السد قرار گرفتند و با دو گل مغلوب میزبان خود شدند، پس از آن به مصاف هوادار رفتند و به سختی و با نتیجه دو بر یک این تیم را شکست دادند و در ادامه به ترتیب رو در روی ذوب آهن، النصر عربستان و خیبر قرار گرفتند که هر ۳ بازی را به حریفان خود واگذار کردند تا هواداران این تیم بیش از پیش نگران تیم خود باشند.

استقلال در حال حاضر با انجام ۸ بازی و کسب ۸ امتیاز در رده دوازدهم جدول است که در فصول اخیر کسب چنین نتایجی برای استقلال سابقه نداشته است. بعد از اخراج جواد نکونام، هدایت آبی‌پوشان به طور موقت به سهراب بختیاری زاده رسید و او یک پیروزی و یک شکست را به ارمغان آورد و پس از آن مالکان استقلال «پیتسو موسیمانه» را به عنوان سرمربی جدید خود انتخاب کردند که او هم در اولین بازی رسمی که روی نیمکت استقلال نشست شاهد شکست شاگردان تیم خود بود.

استقلال در هفته دهم میزبان تراکتور است که این بازی روز پنج شنبه ۱۰ آبان برگزار می‌شود و از این بازی هم می‌تواند یکی از بازی‌های جذاب و حساس در فصل بیست و چهارم نام برد.

bato-adv
مجله خواندنی ها
bato-adv
bato-adv
bato-adv
پرطرفدارترین عناوین