منهارت پرفورمنس برای رنگ بدنه از تم همیشگی خود یعنی ترکیب مشکی و مکمل طلائی مات استفاده کرده است. پنلهای فیبرکربن نیز از لیپ و اسپویلر تا دیفیوزر چهار کاناله عقب حضوری فعال دارند.
تعداد خودروهای استیشن واگن در صنعت خودرو مسیر کاهشی را طی میکند و احتمالا در آینده نزدیک دیگر اثری از آنها روی خط تولید کمپانیهای مطرح باقی نخواهند ماند. اما هنوز هم استیشن واگن یکی از جذابترین کلاسها برای پروژههای تیونینگ و ایجاد واگنهای آتشین هستند.
به گزارش عصرایران، کمپانی تحسین شده منهارت پرفورمنس در یکی از جدیدترین فعالیتهای خود سراغ یک دستگاه ب ام و ام ۳ تورینگ رفته تا ام اچ ۳، ۸۰۰ تورینگ را متولد کند.
پس از ایجاد تغییرات فنی روی پیشرانه استاندارد واگن ب ام و، میزان خروجی از ۵۰۳ اسب بخار به ۸۵۲ اسب بخار رسیده است. ایجاد تغییرات در مپینگ ئی سی یو، توربوشارژرها و مسیر اگزوز از جمله رویکردهای بخش فنی منهارت پرفورمنس بوده است. میزان گشتاور نیز به ۱۰۹۰ نیوتن متر رسیده است.
از دیگر ویژگیهای پروژه باید به رینگهای آلومینیومی ۲۰ اینچی در محور جلو و ۲۱ اینچی عقب، سیستم تعلیق قابل تنظیم از برند اچ اند آر، هواکش فیبرکربن، بیشینه سرعت ۲۸۰ کیلومتر برساعت، جعبه دنده ۸ سرعته اتوماتیک و ... اشاره کنیم.
منهارت پرفورمنس برای رنگ بدنه از تم همیشگی خود یعنی ترکیب مشکی و مکمل طلائی مات استفاده کرده است. پنلهای فیبرکربن نیز از لیپ و اسپویلر تا دیفیوزر چهار کاناله عقب حضوری فعال دارند.
گفتنی است منهارت پرفورمنس مجموعهای است با ۳۰ سال سابقه که بطور تخصصی به تیونینگ خودروهای آلمانی بویژه ب ام و مشغول است. یکی از روشهای جالب گروه منهارت علاوه بر تغییرات ظاهری، جایگزینی موتور محصولاتی مانند ایی ۳۰، ایی ۴۶ یا ایی ۹۰ ام ۳ با موتور محصولات بسیار بزرگتر مانند پیشرانه ۵ لیتری ۱۰ سیلندر ایی ۶۰ ام ۵ است. خوب طبیعتا چنین تغییری در بخش موتور نیازمند بروزرسانی شاسی، تغییرات در سیستم ترمز، تعلیق و اگزوز خواهد بود و این جادوی مهندسان گروه تخصصی منهارت در ووپرتال آلمان است. رنگ طلایی به عنوان المان ثابت منهارت در بخشهای مختلف پروژههای این کمپانی مشاهده میشود.