bato-adv
bato-adv
کد خبر: ۹۵۳۹۴

هم‌انديشي سراسري اصلاح طلبان لغو شد

تاریخ انتشار: ۱۶:۳۸ - ۲۲ آبان ۱۳۹۰


رييس شوراي هماهنگي اصلاح طلبان با بیان اینکه پس از لغو پيش‌همايش درون جناحی اصلاح طلبان که قرار بود 29 مهرماه برگزار شود، كليه اقدامات و برنامه هاي زمان‌بندي همايش اصلي به حالت تعليق درآمد، گفت: به تبع این اتفاق ماموريت اجرايي و هماهنگي من هم برای برگزاری همایش روز عید غديرخم منتفي و برگزاری هم اندیشی اصلاح طلبان لغو شد.

علي‌محمد غريباني اظهار داشت: شوراي هماهنگي جبهه اصلاحات پس از بحث هاي طولاني در جلسات متعددي از حدود 8 ماه پيش، مصوبه اي را مبني‌بر همايش هم‌انديشي اصلاح‌طلبان در خصوص مسايل انتخاباتي تدوين كرد، كه برگزاری این همایش لغو شد.

وی افزود: روز برگزاری اين همايش، با درنظر گرفتن نظرات و پيشنهادات هر يك از گروه‌هاي عضو شوراي هماهنگي روز عيد سعيد غدير خم(24 آبان ماه) تعيين شد كه بلافاصله پس از اين مصوبه، شوراي سياست‌گذاري و اجرايي اين همايش و همچنين كارگروه ها شروع به كار كردند.

غريباني با اشاره دلایل برگزار نشدن این همایش، ادامه داد:‌ شوراي سياست گذاري و اجرايي براي پيدا كردن آمادگي بيشتر و تهيه ساز و كار همايش و همچنين انجام آزمون و خطا با تصويب شوراي هماهنگي جبهه اصلاحات، مصمم شد، پيش‌همايشي درون‌جناحي برگزار كند.

رييس دوره شوراي هماهنگي جبهه اصلاحات اذعان داشت: اين پيش‌همايش قرار بود 29 مهر ماه انجام شود كه به تمامي رسانه ها و كارگروه ها نيز اطلاع رساني شد، اما متاسفانه چند روز قبل از برگزاري اين پيش‌همايش اين فرصت مناسب از اصلاح طلبان گرفته و لغو شد.

غريباني خاطر نشان كرد: با منتفي شدن اين پيش‌همايش در حقيقت تمامي اقدامات و برنامه هاي زمان‌بندي همايش اصلي مختل و كارها متوقف شد كه در اين راستا خسارات مادي و معنوي زيادي متحمل شديم.

وي در ادامه افزود: پس از لغو پيش‌همايش كليه فعاليت هاي انجام شده به حالت تعليق درآمد و به تبع آن ماموريت اجرايي و هماهنگي من هم برای برگزاری همایش روز عید قربان نیز منتفي شد.

رييس دوره اي شوراي هماهنگي جبهه اصلاحات در پايان در پاسخ به سوالي مبني‌بر اينكه آيا امكان برگزاري مجدد اين همايش هست يا خير؟، گفت: اين مساله به تشكيل مجدد شوراي هماهنگي بستگي دارد كه در آن صورت بايد مجددا به تصويب شورا برسد.

مجله خواندنی ها
مجله فرارو
bato-adv
bato-adv
bato-adv
bato-adv
bato-adv
پرطرفدارترین عناوین