bato-adv
bato-adv
کد خبر: ۱۴۰۶۶۱

صفار: ما تربیت صحیح و اسلامی نشده‌ایم

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: وجدان عمومی جامعه از نحوه برخورد رئیس دو قوه در مجلس تلخ شد که وجود چنین صحنه‌های آزار دهنده‌ای نشان می‌دهد که ما تربیت صحیح و اسلامی نشده‌ایم.
تاریخ انتشار: ۱۰:۲۰ - ۱۸ بهمن ۱۳۹۱
عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: وجدان عمومی جامعه از نحوه برخورد رئیس دو قوه در مجلس تلخ شد که وجود چنین صحنه‌های آزار دهنده‌ای نشان می‌دهد که ما تربیت صحیح و اسلامی نشده‌ایم.

به گزارش مهر، محمدحسین صفار هرندی، شامگاه سه‌شنبه در سلسله نشست‌های بصیرت که به مناسبت ایام دهه فجر در مسجد اهل‌بیت(ع) قم برگزار ‌شد، با اشاره به مباحث مطرح شده در روز استیضاح وزیر کار در مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: وجدان عمومی جامعه از نحوه برخورد رئیس قوه مجریه و مقننه در مجلس شورای اسلامی تلخ شد که وجود چنین صحنه‌های آزار دهنده‌ای نشان می‌دهد که ما تربیت صحیح و اسلامی نشده‌ایم.

وی با بیان اینکه امام راحل همواره مسئولان را از ایجاد اختلاف و تفرقه برحذر می‌داشتند و نفسانیات را عامل آن بیان می‌کردند، افزود: رهبر معظم انقلاب نیز در سالهای اخیر بار‌ها تاکید کردند که ایجاد اختلاف در جامعه و تحریک عواطف و احساسات مردم اقدامی غیرشرعی است و مسئولان نباید دست به چنین حرکاتی بزنند.

اتفاقات دل آزار مجلس هیچ توجیه قابل قبولی ندارد
وزیر ارشاد دولت نهم با بیان اینکه این صحنه‌های دل آزاری که در مجلس رخ داد هیچ توجیه قابل قبولی ندارد افزود: اینگونه پرده دری‌ها در معرض دید مردم در جهت اینکه بیان شود افراد منتسب به حکومت مفاسدی دارند، خوب نیست.

وی در بخش دیگری از سخنان خود با بیان اینکه رهبری‌های داعیانه و بی‌بدیل امام راحل از دلایل اصلی استمرار انقلاب اسلامی بود، افزود: حضور مردم ولایتمدار ایران در صحنه‌های مختلف نیز یکی دیگر از علل استمرار انقلاب است که در این راستا امام راحل فرمودند که ملت ما از مردم و امت صدر اسلام بهتر هستند.

رابطه نزدیکی بین انقلاب اسلامی ایران با بیداری اسلامی وجود دارد
صفار هرندی با اشاره به وقوع بیداری اسلامی در کشورهای منطقه ابراز داشت: رابطه نزدیکی بین انقلاب اسلامی ایران با بیداری اسلامی وجود دارد، هر چند که دشمنان تلاش می‌کنند این امر را انکار و نادیده بگیرند.

وی با بیان اینکه امام راحل از‌‌ همان ابتدا تلاش کرد تا حکومت اسلامی و ولایت فقیه را در ایران پایه گذاری کند، افزود: امام خمینی(ره) از‌‌ همان زمانی که در نجف حضور داشتند تئوری ولایت فقیه را تدریس می‌کردند و در دوران انقلاب نیز رساله ولایت فقیه ایشان در بین انقلابیون و احاد مردم با نام‌های مختلف دست به دست می‌گشت.

انقلاب اسلامی فرا‌تر از سقوط یک رژیم وابسته به آمریکا است
عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام افزود: انقلاب اسلامی در حقیقت فرا‌تر از سقوط یک رژیم وابسته به آمریکا و تهدید شدن منافع استکبار بود، بلکه انقلاب اسلامی یک مدل حکومتی بود که توانست اومانیسم و بنیان‌های برخی از کشورهای جهان را به لرزه در آورد.

وی با بیان اینکه با گذشت زمان، استکبار بیش از پیش به اهمیت انقلاب اسلامی پی می‌برد افزود: انقلاب اسلامی ایران را باید شروع گر بیداری در جهان دانست چرا که این انقلاب در واقع به صورت عملی با دنیای استکبار به مبارزه برخواست و به همین دلیل دشمنان تمام تلاش خود را به کار می‌بندند تا مانع از گسترش آن شوند و در همین راستا دست به توطئه و دشمنی می‌زنند.

صفار هرندی با بیان اینکه بسیاری از انقلاب‌ها در دنیا وقتی رهبران خود را از دست دادند دچار انحراف شدند که این امر در خصوص انقلاب اسلامی ما صادق نبود، گفت: دشمنان به رحلت امام خمینی(ره) امید بسته بودند اما بعد از رحلت ایشان، مقام معظم رهبری‌‌ همان خط امام را ادامه دادند و دشمنان نیز فهمیدند که این نظام همچنان ادامه خواهد داشت.

دشمنان از تأثیرگذاری پیشرفت‌های ایران بر بیداری مردم جهان می‌ترسند
وزیر فرهنگ و ارشاد دولت نهم، با بیان اینکه دشمنان از تأثیرگذاری پیشرفت‌های ایران بر بیداری مردم جهان می‌ترسند، افزود: پیشرفت‌های عظیم در عرصه‌های مختلف علمی و همچنین بی‌توجهی به تحریم‌ها و مقابله با تهاجم‌های سیاسی دشمنان از دستاوردهای انقلاب است.

وی ادامه داد: امروز در عرصه علمی شاهد هستیم که دانشمندان ما قادر به پرتاب ماهواره و موجود زنده به فضا هستند و دشمنان با مشاهده این پیشرفت‌ها بسیار نگران شده‌اند.
برچسب ها: صفار تربیت اسلامی
مجله خواندنی ها
مجله فرارو