bato-adv
کد خبر: ۱۶۱۷۴۹

این شرط توهین به دانشجو نیست؟!

تاریخ انتشار: ۱۱:۴۹ - ۱۷ شهريور ۱۳۹۲
مطلب زیر را یکی از مخاطبان برای سایت فرارو ارسال کرده است


سلام، وقتتون بخیر. من یه بیننده جدی سایت‏های خبری مختلفم. ولی خب درددلم رو ترجیح دادم با سایت فرارو در میون بذارم چونکه در پوشش و توجه به نظارات مخاطبانتون شما اول هستید. به هرحال اگر به هر دلیل از انتشار مطلب من معذورید خواهش می کنم دلیل اون رو از طریق آدرس ایمیل ثبت شده به من اطلاع بدید.

راستش دیروز برای ثبت نام ارشد روزانه یکی از گرایشهای برق به دانشگاه شاهد رفتم، اونجا بعد از تکمیل فرم پزشکی یه معرفی نامه دادند به من که باید در یکی از آزمایشگاه های طرف قرارداد دانشگاه آزمایش عدم اعتیاد! بدم و گواهی اون رو براشون ببرم.

من اصلا با کلیت لزوم آزمایش اعتیاد برای تصدی مشاغل مختلف مشکلی ندارم. ولی خب چنین شرطی برای ثبت نام در مقطع ارشد یک دانشگاه سراسری رو توهین به ساحت دانشجو، دانشگاه و نهایتا علم در این کشور می دونم. چیزی که شما عزیزان سایت فرارو در ماجرای دانشگاه علامه به خوبی نشون دادید که چه قدر دغدغه پاسداشت جایگاه دانشگاه و دانشگاهیان رو دارید.

شاید این موضوع در انبوه مسایلی که شما اطلاع رسانی می کنید کمترین میزان اهمیت رو داشته باشه ولی چیزی که یادمون نرفته اینه که خیلی از بی قانونی های امروز دانشگاه علامه هم احتمالا از دغدغه های به اصطلاح ارزشی از جنس همین آزمایش اعتیاد دانشگاه شاهد ( که متاسفانه به هیچ وجه قانون شورای عالی انقلاب فرهنگی هم نیست ) شروع شده البته که اصرار مسئولین ثبت نام مبنی بر اینکه آزمایش بایستی حتما در یکی از آزمایشگاه های طرف قرارداد دانشگاه انجام بشه شک وشبهه بیشتری رو در ذهن ایجاد می کنه.

از الان که دکمه ارسال رو می زنم بی صبرانه منتظر پاسخ شما عزیزان هستم.

با تشکر از شما
یک دانشجو
سید
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۰۰:۴۳ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۸
کسی که حسابش پاکه چرا باییداز آزمایش بترسه
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۲۰:۴۳ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۷
نه نیست. دانشگاه های خاص معمولا این تست رو از دانشجوها میخوان. شما به خودت نگاه نکن. ضمنا از ان به بعد این مطالب رو به فارسی رسمی و کتابی بنویسی خیلی بهتره. خوندنش راحت تره از فارسی محاوره ای دوست عزیز. برو آزمایشو بده غمت هم نباشه.
mahsa
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۹:۱۱ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۷
شنیدم در مصاحبه هم سوالات غیرمنطقی توسط این دانشگاه برای پذیرش مطرح میشه . جوری که بچه ها بعد از مصاحبه تا مدتها سوژه های خنده دار برای خاطره تعریف کردن پیدا میکنند.
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۴:۱۹ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۷
هردم از این باغ بری می رسد...
مجله خواندنی ها
انتشار یافته: ۴
bato-adv
bato-adv
bato-adv
bato-adv
bato-adv