bato-adv
bato-adv
کد خبر: ۱۷۳۳۹۷
در فیلم تبلیغاتی سامسونگ

مسی و رونالدو همبازی می‌شوند!

برای اولین بار قرار است مسی و رونالدو در یک تیم در کنار یکدیگر بازی کنند. این خبر تایید شده و دو ستاره بزرگ دنیا در کنار ستاره های مشهور دیگر برای بازی در یک فیلم تبلیغاتی کنار هم قرار می گیرند.
تاریخ انتشار: ۱۲:۱۳ - ۳۰ آذر ۱۳۹۲
فرارو- برای اولین بار قرار است مسی و رونالدو در یک تیم در کنار یکدیگر بازی کنند. این خبر تایید شده و دو ستاره بزرگ دنیا در کنار ستاره های مشهور دیگر برای بازی در یک فیلم تبلیغاتی کنار هم قرار می گیرند.

به گزارش سرویس ورزشی فرارو، هفته پیش فاش شد که یک شرکت تبلیغاتی برای تیزر جام جهانی اش به دنبال استفاده از مسی و رونالدو در یک تیم و در کنار یکدیگر است؛ با این حال این خبر تایید نشد تا اینکه بالاخره یورو اسپورت نه تنها تاییدیه این خبر را روی خروجی سایتش گذاشت بلکه به جزئیات آن هم اشاره کرد؛

شرکت سامسونگ برای معرفی گوشی همراش قرار است تبلیغی برای جام جهانی بسازد و تیمی متشکل از ستاره های جهان را گرد هم خواهد آورد. 

هدف این تبلیغ هم این گونه تعیین شده است: نجات زمین از دست چیزهایی که می خواهند زندگی مردم را به خطر بیندازد.

برای این تبلیغ قرار است 13 ستاره مشهور دنیا در عرصه فوتبال کنار هم قرار بگیرند و تیم کهکشانی سامسونگ 11 را تشکیل دهند. گفته می شود با کنار هم قرار گرفتن مسی و رونالدو در این آگهی جذابیت این تیزر از فیلم Expendables هم بیشتر خواهد بود.

البته این دو بازیکن تنها ستاره های این تبلیغ نخواهند بود و بازیکنانی مثل رونی، فالکائو، کاسیاس و گوتسه هم در آن شرکت خواهند کرد. هدایت این تیم کهکشانی را هم فرانتس بکن بائر افسانه ای به عهده خواهد داشت.

این مربی قرار است 13 بازیکن مورد نظرش را با فرستادن پیغامی روی گوشی های آنها که گلکسی گر یا گلکسی نت 3 خواهد به تیم دعوت کند. این تیزر طوری طراحی شده که زندگی میلیاردها نفر در دست این بازیکنان خواهد بود. این ماموریت ماه ها طول خواهد کشید و قرار است قبل از شروع جام جهانی به پایان برسد. ظاهرا قرار است بازیکنان کهکشانی فوتبال برنده نبرد باشند با این حال برای جزئیات بیشتر باید منتظر پخش این تیزر تبلیغاتی شد. 
مجله خواندنی ها
مجله فرارو