فروشگاه اینترنتی دیجیاستایل (بخش پوشاک گروه دیجیکالا) پس از گذشت یک سال و نیم از آغاز فعالیت تخصصی خود در حوزه مد و فشن، برای گسترش همکاری خود با طراحان و تولیدکنندگان ایرانی، برنامههای تازهای دارد تا به این وسیله دسترسی مشتریان ایرانی را به تولیدات ملی در این حوزه افزایش دهد.
در این راستا تولیدکنندگان و صاحبان برندهای ایرانی مد و پوشاک، بازدیدی رسمی و مفصل از مرکز پردازش کالای گروه دیجیکالا –بزرگترین و پیشرفتهترین مرکز پردازش کالای خاومیانه و شمال آفریقا- داشتند.
در طول این بازدید، تولیدکنندگان ایرانی پوشاک از نزدیک با فرآیند پیشرفته بهروز نگهداری، طبقهبندی، جداسازی، ایمنی و ارسال کالا به مشتریان در مرکز پردازش دیجیکالا آشنا شدند.
دیجیاستایل با معرفی بهتر و دقیقتر خود به تولیدکنندگان ایرانی، زمینهای مناسب برای افزایش همکاری خود با صاحبان کسبوکارهای مد و پوشاک ایجاد کرد. هدف اصلی دیجیاستایل از گسترش همکاریهای دوسویه خود با تولیدکنندگان ایرانی پوشاک، حمایت از تولیدات ایرانی و افزایش فروش این محصولات از طریق ابزارهای موجود است.
دیجیاستایل با داشتن تخصص در ارائه محصولات مرتبط با مد و پوشاک و با تکیه بر تجربیات دیجیکالا در زمینه فروش اینترنتی کالا، امروز به ابزاری کارآمد برای ارائه محصولات این حوزه تبدیل شده و توانسته با ارائه خدمات مناسب و باکیفیت توجه و اعتماد مشتریان ایرانی را جلب کند.
به این ترتیب فروشگاه تخصصی مد و پوشاک دیجی استایل در حال حاضر به عنوان بستری مناسب برای معرفی برندهای ایرانی و گسترش دسترسی به محصولات این برندها، حمایت از تولیدکنندگان داخلی را یکی از رسالتهای اصلی خود میداند.
ایجاد شرایط بهتر برای تولیدکنندگان ایرانی جهت حضور فعالتر در دیجی استایل، با این هدف صورت میگیرد که این تولیدکنندگان سهم بیشتری از فروش را در دیجی استایل به خود اختصاص دهند.
فروشگاه اینترنتی دیجیاستایل برای حمایت از کالای ایرانی و ارائه محصولات ساخت ایران، تنها به افزایش تعداد برندهای ایرانی تکیه ندارد بلکه تلاش میکند با شناسایی تولیدکنندگان باکیفیت ایرانی و کشف برندهای نوپا با توجه به عملکرد و توانایی آنها، بهترینها را در اختیار مشتریان خود قرار دهد.
همچنین بسترهای مناسب دیجیاستایل، ویترینی حرفهای و کارآمد برای برندهای شناختهشدهای است که مورد توجه مشتریان ایرانی قرار دارد.
دیجیاستایل با افزایش دسترسی ایرانیان به محصولات و تولیدات داخلی مد و پوشاک و ایجاد امکان فروش بیشتر این محصولات، به گسترش فعالیت تولیدکنندگان ایرانی و حمایت از طراحان داخلی کمک میکند.
نتیجه این امر آن است که برندهای ایرانی، هر روز امکان بیشتری برای پیشرفت، افزایش تولید باکیفیتتر و رقابت با برندهای مشابه غیرایرانی خواهند داشت.