رونمایی از اولین سامانه بومی مدیریت مرکز تماس کشور در بیست و یکمین نمایشگاه تلکام
بیست و یکمین نمایشگاه بین المللی تلکام 1399 از دیروز سه شنبه پنجم اسفند ماه رسما کار خود را شروع کرده است و تا جمعه هشتم اسفند ماه به مدت 4 روز ادامه خواهد داشت. حضور چشمگیر شرکت راهکار سرزمین هوشمند با نماینده ی خود در صنعت مرکز تماس یعنی آی وین، بیش از سال های گذشته نمایشگاه را پربار کرده است.
مرکز تماس هوشمند آی وین ، با معرفی نرم افزار هوشمند مدیریت مرکز تماس خود در نمایشگاه امسال با استقبال کسب و کارها مواجه شده است. حضور وزیر ارتباطات جناب مهندس آذری جهرمی ، در غرفه ی آی وین باعث استقبال بیش از پیش از آی وین در نمایشگاه گردید. اما اهمیت این محصول در کجاست؟
نرم افزار هوشمند مدیریت مرکز تماس آی وین، با ارائه تصویری کامل از لحظه به لحظه ی مرکز تماس و همچنین یکپارچه سازی تمامی کانال های ارتباطی (تماس های تلفنی، دبیرخانه، فکس و ایمیل ،روابط عمومی و سوشیال مدیا و...) به روز ترین امکانات مدیریت مرکز تماس را در ابعاد مختلف کسب و کار در اختیار شما قرار می دهد. نرمافزار مدیریت مرکز تماس آی وین با بهرهگیری از ویژگیهای منحصر به فردش مانند: شمارهگیر خودکار، نظارت بر تماسها، تجزیه و تحلیل مکالمات، CTI، پاسخگویی خودکار تعاملی (IVR)، سیستم توزیع پیام خودکار (ACD)، گزارشات برپایه استانداردهای جهانی مرکزتماس، لایه بندی پاسخگویی، مدیریت سلسله مراتبی با توجه به نقش های سازمانی، امکان توسعه پذیری و Scale تعداد تماس های همزمان، سیستم مدیریت دانش، همچنین امکان ارتباط با سایر سامانه ها از طریق API و ... باعث افزایش بهرهوری شده و همچنین با توجه به KPIهای تعریف شده برای هر کارشناس، میتوان بازخورد واقعی در مورد نحوهی پشتیبانی مشتریان را بررسی کرد.
این نرم افزار را می توان اولین سامانه ی بومی مدیریت مرکز تماس در کشور دانست که تا امروز توانسته است از آزمون بزرگترین پروژه های ملی سربلند بیرون بیاید. تیم آی وین در روزهای باقی مانده از نمایشگاه، منتظر ملاقات با شما و صرف یک فنجان چای در رعایت کامل پروتکل های بهداشتی و صحبت در مورد چالش های مدیریت و ارتباطات کسب و کار شما هستند.
بیست و یکمین نمایشگاه بین المللی تلکام، سالن 8 ، غرفه ی مرکز تماس هوشمند آی وین