برخی کاربران به طنز گفته اند این مستند مستحق دریافت "جایزه اسکار" است. برخی دیگر هم این مستند را با آثار "ایرج ملکی" مقایسه کرده اند.
فرارو- نخستین فیلم مستند تبلیغاتی سیدامیر حسین قاضی زاده هاشمی با عنوان «من فرکانسم را عوض نمی کنم» روی آنتن سیما رفت.
فیلم تبلیغاتی قاضیزاده هاشمی در فضای مجازی به سوژه کاربران تبدیل شده و بازتاب وسیعی پیدا کرده است.
چند سکانس این فیلم بیشتر مورد توجه و نقد قرار گرفته است.
بخشی از مکالمه قاضی زاده با دخترش ، مونولوگی از او در خودروی سواری و سکانس دیگری از این فیلم تبلیغاتی که او سفره را روی فرش می تکاند با واکنش های بسیاری در شبکه های اجتماعی روبرو شده است.
برخی کاربران به طنز گفته اند این مستند مستحق دریافت "جایزه اسکار" است. برخی دیگر هم این مستند را با آثار "ایرج ملکی" مقایسه کرده اند.
در میان اظهار نظرها برخی کاربران از این مستندابراز تعجب کرده و آن را "مبتذل" دانسته اند.
عده ای هم می گویند سکانس سفره در این فیلم کپی برداری از ایده فیلم انتخاباتی محمود احمدی نژاد در باغچه منزلش است با این تفاوت که در فلیم قاضی زاده تبدیل به کمدی شده است.