بر اساس گزارشهای میدانی، از نخستین ساعات آغاز فعالیت میادین میوه و تره بار در سومین روز اجرای طرح «فروش ویژه شب یلدا»، شاهد مراجعه گسترده شهروندان به این مراکز هستیم.
بر اساس گزارشهای میدانی، از نخستین ساعات آغاز فعالیت میادین میوه و تره بار در سومین روز اجرای طرح «فروش ویژه شب یلدا»، شاهد مراجعه گسترده شهروندان به این مراکز هستیم.
به گزارش خبرگزاری مهر، حضور شهروندان برای تهیه ارزاق و مایحتاج روزانه و به ویژه محصولات خاص شب یلدا، در میادین میوه و تره بار نسبت به مدت مشابه سال گذشته به طور چشمگیری افزایش یافته است.
اختلاف ۳۳ تا ۴۱ درصدی قیمت محصولات میادین میوه و تره بار نسبت به میانگین قیمت محصولات مشابه در سطح شهر و کیفیت مطلوب آنها به همراه مشتریمداری، از جمله دلایل اصلی افزایش مراجعه شهروندان به میادین و بازارهای میوه و تره بار است.
اختلاف قیمت میوههایی نظیر انار در میادین میوه و تره بار نسبت به میانگین سطح شهر ۴۶ درصد، کیوی ۴۶ درصد، پرتقال ۴۸ و نیم درصد و گلابی ۵۶ درصد تعیین شده است، ضمن اینکه قیمت صیفیجاتی مانند پیاز ۴۵ درصد و بادمجان ۴۳ و نیم درصد در میادین، پایینتر از میانگین قیمتهای سطح شهر عرضه میشوند.
اجرای طرح «فروش ویژه شب یلدا» از پنجشنبه ۲۵ آذر در ۲۶۷ میدان و بازار میوه و تره بار شهرداری تهران آغاز شده و تا پایان روز سهشنبه ۳۰ آذر (شب یلدا) ادامه دارد و شهروندان محترم میتوانند برای تهیه محصولات مورد نیاز به خصوص میوه و تره بار ویژه شب یلدا به این مراکز مراجعه نمایند.