bato-adv
bato-adv

نرخ ارز، دلار، سکه، طلا و یورو ۱۴ بهمن ۱۴۰۰

نرخ ارز، دلار، سکه، طلا و یورو ۱۴ بهمن ۱۴۰۰
قیمت دلار در نیمه اول معاملات امروز پنجشنبه ۱۴ بهمن ۱۴۰۰ در بازار آزاد به ۲۷ هزار و ۵۳۰ تومان و هر قطعه سکه امامی با افزایش ۲۰ هزار تومانی‌ که نسبت به روز گذشته داشت به ۱۲ میلیون و ۷۰ هزار تومان رسید
تاریخ انتشار: ۱۲:۱۹ - ۱۴ بهمن ۱۴۰۰

فرارو- قیمت دلار امروز پنجشنبه ۱۴ بهمن ۱۴۰۰ در بازار آزاد نیمه اول معاملات را به ارزش ۲۷ هزار و ۵۳۰ تومان سپری کرد که نسبت به روز گذشته ۲۰ تومان کاهش داشته است. هر اسکناس یورو امروز در نیمه اول معاملات با ۱۰ تومان کاهش نسبت به دیروز ۳۱ هزار و ۱۱۰ تومان معامله شد. قیمت هر گرم طلای ۱۸ عیار امروز با دو هزار تومان افزایش نسبت به دیروز به یک میلیون و ۲۰۹ هزار تومان رسید.

به گزارش فرارو، قیمت سکه امامی امروز پنجشنبه ۱۴ بهمن ۱۴۰۰ به ۱۲ میلیون و ۷۰ هزار تومان و هر قطعه سکه طرح قدیم مشابه دیروز ۱۱ میلیون و ۹۰۰ هزار تومان بود. قیمت سکه گرمی هم نسبت به روز گذشته تفاوتی نداشت و دو میلیون و ۳۳۰ هزار تومان معامله شد.

قیمت هر گرم طلای ۱۸ عیار

قیمت هر گرم طلای ۱۸ عیاردر نیمه اول معاملات امروز پنجشنبه ۱۴ بهمن ۱۴۰۰ با افزایشی دو هزار تومانی نسبت به دیروز به یک میلیون و ۲۰۹ هزار تومان رسید.

 
هر گرم طلای ۱۸ عیار سه شنبه هر گرم طلای ۱۸ عیار چهارشنبه هر گرم طلای ۱۸ عیار امروز
یک میلیون و 217 هزار تومان یک میلیون و 207 هزار تومان یک میلیون و 209 هزار تومان

قیمت سکه

قیمت هر قطعه سکه طرح قدیم امروز پنجشنبه ۱۴ بهمن ماه در نیمه اول معاملات به ۱۱ میلیون و ۹۰۰ هزار تومان رسید که نسبت به آخرین نرخ روز گذشته تفاوتی نداشت. هر قطعه سکه امامی هم در نیمه اول معاملات امروز ۱۲ میلیون و ۷۰ هزار تومان معامله شد که نشان از افزایش ۲۰ هزار تومانی نسبت به دیروز دارد. هر سکه گرمی با بدون تغییر دو میلیون و ۳۳۰ هزار تومان به فروش رسید.

قیمت انواع سکه در شروع معاملات

انواع سکه قیمت سه شنبه قیمت چهارشنبه قیمت امروز
سکه امامی 12 میلیون و 80 هزار  تومان 12 میلیون و 50 هزار تومان 12 میلیون و 70 هزار تومان
طرح قدیم 11 میلیون و 950  هزار تومان 11 میلیون و 900 هزار تومان 11 میلیون و 900 هزار تومان
سکه گرمی دو میلیون و 330 هزار تومان دو میلیون و 330 هزار تومان دو میلیون و 330 هزار تومان

قیمت ارز امروز پنجشنبه ۱۴ بهمن ماه ۱۴۰۰

قیمت دلار آمریکا امروز پنجشنبه ۱۴ بهمن ماه نسبت به آخرین نرخ روز گذشته ۲۰ تومان کاهش یافت و در نیمه اول معاملات امروز در بازار آزاد ۲۷ هزار و ۵۳۰ تومان معامله شد. قیمت یورو هم در نیمه اول معاملات امروز ۳۱ هزار و ۱۱۰ تومان به فروش رسید. قیمت دلار نسبت به ماه گذشته یک هزار و ۷۷۰ تومان کاهش یافته و قیمت هر اسکناس یورو در مقایسه با یک ماه پیش دو هزار و ۲۰ تومان کاهش قیمت را تجربه کرده است.

قیمت ارز در شروع معاملات

ارز قیمت سه شنبه قیمت چهارشنبه قیمت امروز
دلار 27 هزار و 800  تومان 27 هزار و 550 تومان 27 هزار و 530 تومان
یورو 31 هزار و 280 تومان 31 هزار و 120 تومان 31 هزار و 110 تومان

 

مجله خواندنی ها
مجله فرارو
هم اکنون دیگران میخوانند
bato-adv
bato-adv
bato-adv
bato-adv
bato-adv
پرطرفدارترین عناوین