جاسبی مدیرگروه تولید این شبکه تلویزیونی خاطرنشان کرد: از ابتدا مشخص بود، نسیم شبکه تأمینی است اما با برنامهریزی که صورت گرفت و مسیری که دنبال شد ابتدا با برنامههای کوتاه و بعد دنبالهدار همچون «خندوانه»، برنامههایی از این دست تولید شد.
مدیر شبکه نسیم به سؤالی درباره ممنوعالکاری سروش صحت واکنش نشان داد و گفت: بازپخش سریالهای او از تلویزیون این نکته را ثابت میکند که سروش صحت ممنوعالکار نیست.
به گزارش تسنیم، سیدمحمدرضا امجدی مدیر پخش، مرتضی جاسبی مدیر گروه تولید، احسان محمدنژاد مدیر تولید و فنی شبکه و امیرعباس اشرف به عنوان مدیر تأمین، سیدمحمدرضا خوشرو مدیر شبکه نسیم را در نشست خبری امروز همراهی کردند.
خوشرو بعد از پاسخگویی به تماس مخاطبان در سامانه 162، گفت: برای خودم جالب بود که مخاطبان برنامه را با شناسنامه اثر میشناختند؛ واقعاً تعامل با مخاطب، تجربه خوبی است. در عصر رسانههای تعاملیتر این مهم را باید جدّی گرفت و ظرفیت و دیدگاه مخاطبین را دریافت کرد.
جاسبی مدیرگروه تولید این شبکه تلویزیونی خاطرنشان کرد: از ابتدا مشخص بود، نسیم شبکه تأمینی است اما با برنامهریزی که صورت گرفت و مسیری که دنبال شد ابتدا با برنامههای کوتاه و بعد دنبالهدار همچون «خندوانه»، برنامههایی از این دست تولید شد.
وی افزود: هدف ما از ایجاد برندها، این است که آن برند حفظ شود. سِیر شبکه نسیم را ملاحظه کنید میبینید برنامهها در فصولِ متعدد پیگیری شدند که در هر دوره آسیبشناسی شدهاند و الان هم اگر برنامهای مورد استقبال قرار بگیرد آن برنامه ادامه پیدا میکند.
امیرعباس اشرف مدیر گروه تأمین شبکه نسیم صحبتها را اینگونه ادامه داد: شبکه نسیم به دنبال مأموریتی که سازمان صداوسیما درنظر گرفته، شبکه نشاط و سرگرمی است. ما به میراث و آرشیو سازمان دسترسی داریم و سعی میکنیم کنداکتور پویایی را در معرضِ نگاه مخاطب قرار دهیم. البته این برنامهریزی و کنداکتور متناسب با ایام و مناسبتهای تقویمی، نگاه و سویهِ ویژهتری به خود میگیرد.
امجدی مدیر پخش شبکه نسیم افزود: ما همیشه در چیدمانِ پخش تلاش کردهایم شادی و نشاط حفظ شود. مشکلاتی را در زمانهای خاص، این چینش و ترکیب پخش دچار بحران میشود. چون ما صاحبِ کنداکتوری هستیم که برنامه زنده ندارد. مجری باید باشد که به کنداکتور فرصت دهد؛ خیلی سخت است مخصوصاً در مناسبتهای ملی و مذهبی.
وی خاطرنشان کرد: معمولاً کنداکتور شبکه نسیم پرریتم است و سعی کردیم در هر زمان که مخاطب بیننده شبکه ما میشود نکتهای دستگیرش شود که مخاطب پروپاقرصِ شبکه ما باشد. مخاطبینی که امروز با آنها صحبت کردم و تماس داشتند تکرارها را دوست داشتند و از پخشِ به موقع مقرر برنامه و بازپخش آن راضی بودند.
محمدنژاد مدیر تولید و فنی شبکه نشاط و سرگرمی در ادامه به فضایِ فرمی برنامهها اشاره کرد و گفت: شبکه نسیم علاوه بر توجه به حوزه محتوایی سعی کرده در حوزه فرم قدمهای بلند و مهمی بردارد. همواره در تلاش بوده همپای محتوا جلو برود. اواسط سال 1397 بود که به لطف دوستان در مرکز توسعه و فناوری رسانه ملّی جزو اولین شبکههایی بودیم که در حوزه پخش دیجیتال و هم سیگنالرسانی، HD شدیم.