اتاق پرو مجازی شرکت امریکایی والمارت به مشتریان کمک میکند تا به صورت مجازی بررسی کنند که یک لباس در بدنشان چگونه به نظر میرسد.
فرارو- شرکت امریکایی والمارت در حال راه اندازی یک اتاق پرو مجازی برای خریداران لباس است. این ابزار که قرار است این هفته راه اندازی شود، به مشتریان کمک میکند تا به صورت مجازی بررسی کنند که یک لباس در بدنشان چگونه به نظر میرسد.
به گزارش فرارو به نقل از rahnamato، این جدیدترین ویژگی است که این شرکت پس از خرید استارتاپ اتاق اتصالات مجازی Zeekit، به وب سایت خود اضافه کرده است. این خرده فروش اولین نسخه از اتاق پرو خود را در ماه مارس راه اندازی کرد. مشتریان میتوانستند با استفاده از آن لباسی را انتخاب کنند که با فرم بدن، رنگ پوست و رنگ موی آنها سازگاری بیشتری دارد.
در ابتدا ۵۰ مدل لباس و پس از آن ۱۲۰ مدل برای بررسی در اتاق پر مجازی در نظر گرفته شد. خرده فروشانی مانند آمازون نیز تاکنون این نوع اتاق پرو مجازی را تجربه کرده اند. این اتاق پرو با استفاده از واقعیت افزوده، به خریداران اجازه میدهد تا ببینند یک کفش روی پای آنها چگونه به نظر میرسد.
جدیدترین قابلیت والمارت از الگوریتمها و فناوری یادگیری ماشینی استفاده میکند. این الگوریتمها در ابتدا برای توسعه نقشههای توپوگرافی دقیق مورد استفاده قرار گرفته بود.
مشتریان اکنون میتوانند با استفاده از این ابزار بیش از ۲۷۰۰۰۰ لباس از برندهایی مانند Levi’s را به طور مجازی امتحان کنند. این وب سایت با استفاده از ابزار شخصیسازی شده، بدن افراد را اسکن کرده و سپس لباس انتخابی را بر روی بدن آنها قرار میدهد. مشتریان میتوانند با استفاده از این ابزار حس واقعیتری در خصوص جنس پارچه و ظاهر آن تجربه کنند.