بیامو ایکس ۷ نشانی از زبان طراحی جدید بیامو است که در خودروهای مهمی مثل سری ۷ و i ۷ و XM هم دیده میشود.
بیامو ایکس ۷ ماشینی خاص با ظاهری متفاوت است که طرحی کاملا جدید و جسورانه دارد.
به گزارش خبرآنلاین، بیامو ایکس ۷ نشانی از زبان طراحی جدید بیامو است که در خودروهای مهمی مثل سری ۷ و i ۷ و XM هم دیده میشود.
سبک طراحی دو چراغ که قبلا بیشتر در خودروهای ژاپنی میدیدیم، به این خودروی آلمانی سرایت کرده است. یک چراغ کشیده و باریک در نزدیکی کاپوت قرار دارد که در آن دیلایتهای همیشگی بیامو قرار گرفته است.
در پایین این قسمت، چراغ اصلی خودرو که شکل مستطیلی دارد قرار گرفته است. در واقع بیامو خواسته با این کار توجهات را از جلوپنجره بزرگ خود کم کند.
در کنار چراغ اصلی یک حفرهای وجود دارد که چراغ مهشکن درون آن قرار دارد. در قسمت عقب خودرو طراحی جدیدی را نمیبینیم و در واقع نسخه اصلاح شده فیس قبل X ۷ است.
وقتی از نمای کناری به خودرو نگاه میکنیم چیزی که خیلی جلب توجه میکند رینگهای بزرگ ۲۳ اینچی است که برای اولین بار در یک خودروی بیامو دیده میشود.
در داخل خودرو هم مثل نمای عقب، طراحی داخلی مدل ۲۰۲۲ اصلاح شده است. چیزی که جلب توجه میکند، به کار بردن نمایشگر خمیده و متصلِ جدید بیامو است.
یک نمایشگر ۱۴.۹ اینچی برای اطلاعات و سرگرمی و یک نمایشگر ۱۲.۳ اینچی به عنوان کیلومترشمار در کنار هم قرار دارند.
در کنار این تغییر میبینیم که شکل دریچههای کولر در وسط داشبورد زیباتر شده است. نوشته X ۷ هم بر روی داشبوردِ قسمت شاگرد خودنمایی میکند.
این خودرو در ۳ نسخه xDrive ۴۰ i، M ۶۰ i و آلپینا یا همان XB ۷ عرضه میشود.
نسخه xDrive ۴۰ i دارای پیشرانهی ۳ لیتری ۶ سیلندر خطی خواهد بود که قادر است ۳۷۵ اسببخار قدرت و ۵۲۰ نیوتونمتر گشتاور تولید کند. شتاب این نسخه ۵.۶ ثانیه است.
نسخه M ۶۰ i پیشرانهی ۴/۴ لیتری V ۸ دارد که قادر است ۵۲۳ اسببخار و ۷۵۰ نیوتونمتر گشتاور تولید کند. شتاب این نسخه ۴.۵ ثانیه اعلام شده است.
مدل آلپینای این خودرو با نام XB ۷ دارای قدرت ۶۳۰ اسب بخاری و گشتاور ۸۰۰ نیوتونمتری است که شتابی ۴ ثانیهای دارد.
همهی نسخههای این خودرو گیربکسی ۸ سرعته دارند. سیستم فرمانپذیری چرخهای عقب و همچنین لانچ کنترل هم در این خودرو به صورت استاندارد نصب هستند.
قیمت مدل xDrive ۴۰ i حدود ۸۰ هزار، مدل M ۶۰ i حدود ۱۰۴ هزار و مدل آلپینا هم حدود ۱۴۵ تا ۱۵۰ هزار دلار خواهد بود.