سرپرست مدیریت ارتباطات و امور بینالملل شرکت بهرهبرداری متروی تهران و حومه گفت: امکان دریافت خدمات مرتبط با بلیت مترو در سایتها و اپلیکیشنهای گوشی همراه از جمله سایت و اپلیکیشن «تهران من» وجود دارد و مسافران میتوانند بدون اتلاف وقت، سفر خود را با مترو آغاز کنند.
سرپرست مدیریت ارتباطات و امور بینالملل شرکت بهرهبرداری متروی تهران و حومه از ارائه خدمات هوشمند در حوزه خرید و شارژ غیرحضوری بلیت مترو خبر داد.
به گزارش ایسنا، هادی زند با اشاره به اهمیت مدیریت زمان گفت: شهروندان و مسافران شهر زیرزمینی میتوانند پیش از مراجعه به ایستگاههای مترو، برای تهیه بلیت و یا شارژ کارتهای اعتباری از خدمات آنلاین استفاده کنند.
سرپرست مدیریت ارتباطات و امور بینالملل شرکت بهرهبرداری متروی تهران و حومه افزود: امکان دریافت خدمات مرتبط با بلیت مترو در سایتها و اپلیکیشنهای گوشی همراه از جمله سایت و اپلیکیشن «تهران من» وجود دارد و مسافران میتوانند بدون اتلاف وقت، سفر خود را با مترو آغاز کنند.
بر اساس گزارش مدیریت ارتباطات و امور بینالملل شرکت بهرهبرداری متروی تهران و حومه، وی با بیان اینکه استفاده از این خدمات آنلاین بهجای استفاده از دستگاههای داخل ایستگاههای مترو و یا مراجعه به باجههای فروش بلیت میتواند منجر به صرفهجویی در زمان و همچنین آسایش بیشتر مسافران شود، تصریح کرد: شهروندان میتوانند با خرید بلیت تکسفره از این طریق، بارکد بلیت را روی گوشی همراه خود دریافت و هنگام تردد صفحهنمایش گوشی را روی گیت گذاشته و عبور کنند. همچنین از طریق این اپلیکیشنها میتوانند از مقدار مبلغ کارت بلیت اعتباری خود نیز مطلع شوند و در صورت لزوم موجودی کارت را افزایش دهند.