bato-adv
bato-adv

(تصاویر) پژو ۵۰۸ فیس لیفت؛ جذاب‌تر و همچنان فناورانه در راه بازار

(تصاویر) پژو ۵۰۸ فیس لیفت؛ جذاب‌تر و همچنان فناورانه در راه بازار

تریم پایه خانواده ۵۰۸ از پیشرانه ۳ سیلندر ۱.۲ لیتری توربو با ۱۳۰ اسب بخار خروجی استفاده می‌کند. پژو برای بازار‌های آسیایی تصمیم دارد از پیشرانه ۴ سیلندر ۱.۶ لیتری با ۲۱۸ اسب بخار خروجی نیز استفاده کند.

تاریخ انتشار: ۱۹:۲۵ - ۰۵ اسفند ۱۴۰۱

پژو از نسخه فیس لیفت خودروی ۵۰۸ رونمایی کرد. پژو ۵۰۸ در دو نسخه سدان و واگن معرفی شده و در قسمت دماغه میزبان فناوری ال ئی دی ماتریکسی و چراغ‌های اصلی باریک‌تر است. ۳ نوار ال ئی دی دی تایم نیز همانند یک امضا زیر چراغ‌های اصلی و قسمت بالایی سپر جلو مشاهده می‌شوند.

به گزارش عصر ایران، پژو برای مشتریان ۵۰۸ جدید، تنوع بالایی در رنگ بدنه و تریم کابین را مدنظر قرار داده است. رینگ‌های آلومینیومی نیز در سایز‌های ۱۷ تا ۲۰ اینچی و چند طرح متنوع قابل سفارش است. به این معجون باید لاستیک‌های ۴ فصل پیرلی را هم اضافه کنیم.

فضای کابین پژو ۵۰۸ فیس لیفت در نسخه سدان و واگن میزبان نمایشگر جدید ۱۰ اینچی تنظیمات سیستم سرگرمی، نمایشگر ۱۲ اینچی تمام دیجیتال اطلاعات کیلومتر، تعویض کننده دنده بازطراحی شده برای جعبه دنده ۸ سرعته اتوماتیک و تزئینات جدید است.

از دیگر امکانات کابین باید به سیستم جدید گرم کن صندلی ها، درب صندوق الکتریکی، سانروف، شارژر بی سیم، سیستم صوتی استریو با ۱ اسپیکر و یک ساب ووفر و... اشاره کنیم.

در بخش ایمنی نیز مواردی مانند کروز کنترل تطبیقی، دوربین‌های محیطی پیشرفته جدید با قابلیت عملکرد بالا در تاریکی، هشدار خروج از خط و دستیار حفظ خودرو بین خطوط، شناسایی علائم ترافیکی مسیر و... قابل اشاره هستند.

تریم پایه خانواده ۵۰۸ از پیشرانه ۳ سیلندر ۱.۲ لیتری توربو با ۱۳۰ اسب بخار خروجی استفاده می‌کند. پژو برای بازار‌های آسیایی تصمیم دارد از پیشرانه ۴ سیلندر ۱.۶ لیتری با ۲۱۸ اسب بخار خروجی نیز استفاده کند.

همچنین یک تریم توربودیزل ۴ سیلندر با ۱۳۰ اسب بخار خروجی نیز در اطلاعات مرتبط با پژو ۵۰۸ جدید مشاهده می‌شود.

فناورانه‌های پژو ۵۰۸ فیس لیفت با پیشرانه پلاگین هیبرید معرفی می‌شوند که ترکیبی از پیشرانه‌های ۱۵۰ و ۱۸۰ اسب بخاری با یک موتور الکتریکی ۸۱ کیلوواتی را ارائه می‌دهند. خروجی نهایی پیشرانه هیبریدی این تریم‌ها به ترتیب ۱۸۰ و ۲۲۵ اسب بخار است.

همانطور که قبلا در معرفی ۵۰۸ پی اس ئی اشاره کردیم، این تریم را باید قویترین نمونه استاندارد ۵۰۸ بدانیم. زیرا پلاگین هیبرید مذکور مجهز به سامانه تمام چرخ محرک است و روی هر محور یک موتور الکتریکی مستقل دارد. مجموع خروجی این پیشرانه ۳۶۰ اسب بخار است.

هر ۳ مدل پلاگین هیبرید که بالا اشاره شد، مجهز به بسته باتری ۱۲.۴ کیلووات ساعت هستند که بوسیله شارژر استاندارد ۳.۷ کیلووات ساعت یا شارژر آپشنال ۷.۴ کیلووات ساعت، تکمیل ظرفیت می‌شود. البته شارژر قوی‌تر در تریم پی اس ئی آپشن استاندارد محسوب می‌شود.

فروش و قیمت ۵۰۸ فیس لیفت در تابستان امسال مشخص می‌شود.

(تصاویر) پژو ۵۰۸ فیس لیفت؛ جذاب‌تر و همچنان فناورانه در راه بازار

(تصاویر) پژو ۵۰۸ فیس لیفت؛ جذاب‌تر و همچنان فناورانه در راه بازار

(تصاویر) پژو ۵۰۸ فیس لیفت؛ جذاب‌تر و همچنان فناورانه در راه بازار

(تصاویر) پژو ۵۰۸ فیس لیفت؛ جذاب‌تر و همچنان فناورانه در راه بازار

(تصاویر) پژو ۵۰۸ فیس لیفت؛ جذاب‌تر و همچنان فناورانه در راه بازار

(تصاویر) پژو ۵۰۸ فیس لیفت؛ جذاب‌تر و همچنان فناورانه در راه بازار

(تصاویر) پژو ۵۰۸ فیس لیفت؛ جذاب‌تر و همچنان فناورانه در راه بازار

(تصاویر) پژو ۵۰۸ فیس لیفت؛ جذاب‌تر و همچنان فناورانه در راه بازار

(تصاویر) پژو ۵۰۸ فیس لیفت؛ جذاب‌تر و همچنان فناورانه در راه بازار

(تصاویر) پژو ۵۰۸ فیس لیفت؛ جذاب‌تر و همچنان فناورانه در راه بازار

(تصاویر) پژو ۵۰۸ فیس لیفت؛ جذاب‌تر و همچنان فناورانه در راه بازار

(تصاویر) پژو ۵۰۸ فیس لیفت؛ جذاب‌تر و همچنان فناورانه در راه بازار

(تصاویر) پژو ۵۰۸ فیس لیفت؛ جذاب‌تر و همچنان فناورانه در راه بازار

(تصاویر) پژو ۵۰۸ فیس لیفت؛ جذاب‌تر و همچنان فناورانه در راه بازار

(تصاویر) پژو ۵۰۸ فیس لیفت؛ جذاب‌تر و همچنان فناورانه در راه بازار

(تصاویر) پژو ۵۰۸ فیس لیفت؛ جذاب‌تر و همچنان فناورانه در راه بازار

(تصاویر) پژو ۵۰۸ فیس لیفت؛ جذاب‌تر و همچنان فناورانه در راه بازار

برچسب ها: پژو 508
bato-adv
bato-adv
bato-adv