کیهان نوشت: اینکه «فسیل» در زمینه استقبال مردمی از فیلم سخیفی، چون «آهنگ دونفره» فاصلهای نجومی دارد و دربرابر فیلم پرادعا و متظاهری، چون «جنگ جهانی سوم» حداقل به چرخ اقتصادی سینمای کشور کمک کرده است، خودش نقطه عطف است.
کیهان نوشت: عبور یکی از فیلمهای روی پرده از فروش ۱۰۰ میلیاردی، اتفاقی امیدبخش در سینمای امروز ایران است و نشان میدهد که سینما همچنان تاحدودی زنده است.
اردیبهشت سال ۱۴۰۲ یک اتفاق جدید در سینمای ایران رخ داد؛ فیلم «فسیل» رکورد فروش ریالی –و نه تعداد تماشاگر- را در سینمای ایران جابجا کرد و توانست اولین عضو باشگاه ۱۰۰ میلیاردیها لقب بگیرد. «فسیل» البته با نگاه آرمانی فاصله دارد و نمیتوانیم آن را «فیلم مطلوب» لقب دهیم، اما وقتی با خیلی از آثار پرفروش یک دهه اخیر سینما مقایسه میکنیم، وضعیت سالم تری دارد.
اینکه «فسیل» در زمینه استقبال مردمی از فیلم سخیفی، چون «آهنگ دونفره» فاصلهای نجومی دارد و در برابر فیلم پرادعا و متظاهری، چون «جنگ جهانی سوم» حداقل به چرخ اقتصادی سینمای کشور کمک کرده است، خودش نقطه عطف است.