bato-adv

(عکس) هیولای رنجروور برای شکست مرسدس‌بنز و بی‌ام‌و به میدان آمد!

(عکس) هیولای رنجروور برای شکست مرسدس‌بنز و بی‌ام‌و به میدان آمد!
حالت رانندگی داینامیک معمولی یک قدم فراتر رفته است؛ زیرا خودرو را ۱۵ میلی متر پایین می‌آورد و همچنین واکنش دریچه گاز، فرمان و سرعت واکنش گیربکس هشت سرعته اتوماتیک را افزایش می‌دهد.
تاریخ انتشار: ۱۹:۵۲ - ۱۲ خرداد ۱۴۰۲

رنجروور اسپرت SV جایگزین نسخه قبلی SVR شده و این بار با ظاهر فوق‌العاده تهاجمی و خشن خود، برای رقابت با رقبای آلمانی حسابی آماده است.

به گزارش خبرآنلاین، بدون شک این خودرو، زیباترین محصول اسپرت لندروور به حساب می‌آید که با اضافه شدن ادوات اسپرت، ظاهری خشن‌تر پیدا کرده است.

(عکس) هیولای رنجروور برای شکست مرسدس‌بنز و بی‌ام‌و به میدان آمد!

پیشرانه ۵ لیتری V ۸ سوپرشارژ که توسط جگوار لندروور ساخته شده بود، روی نسل قبل نصب شده بود.

اما این‌بار پیشرانه ۴.۴ لیتری V ۸ توئین‌توربو با فناوری هیبریدی ملایم که ساخت بی‌ام‌و است، در این نسل حضور دارد.

(عکس) هیولای رنجروور برای شکست مرسدس‌بنز و بی‌ام‌و به میدان آمد!

این خودرو ۶۲۶ اسب‌بخار قدرت و ۸۰۰ نیوتن متر گشتاور تولید می‌کند که ۵۹ اسب بخار و ۱۰۰ نیوتن‌متر بیشتر از قبل تولید می‌کند.

گیربکس ۸ سرعته اتوماتیک وظیفه انتقال قدرت را برعهده دارد.

(عکس) هیولای رنجروور برای شکست مرسدس‌بنز و بی‌ام‌و به میدان آمد!

توجه داشته باشید رقم گشتاوری که ذکر کردیم تنها با روشن بودن قوی‌ترین حالت در دسترس است؛ زیرا موتور خودرو در بقیه زمان‌ها ۷۵۰ نیوتن‌متر تولید می‌کند.

قدرتمندترین رنجروور تاکنون به ۳.۶ ثانیه نیاز دارد تا به سرعت ۹۶ کیلومتر در ساعت برسد.

مشتریان می‌توانند با انتخاب اولین چرخ‌های فیبرکربنی ۲۳ اینچی جهان، مقداری از این اضافه وزن را حذف کنند و در مجموع ۳۶ کیلوگرم را از بین می‌برد.

SV جدید همچنین اولین رنجروور است که دارای ترمز‌های کربن-سرامیکی برمبو است که در مقایسه با ترمز‌های آهنی استاندارد، ۳۴ کیلوگرم را از بین می‌برد.

این SUV تنومند از تایر‌های میشلین پایلوت اسپورت All Season ۴ استفاده می‌کند.

(عکس) هیولای رنجروور برای شکست مرسدس‌بنز و بی‌ام‌و به میدان آمد!

این ارقام عملکردی چشمگیر برای یک SUV بنزینی است که ۲۵۶۰ کیلوگرم وزن دارد.

صندلی‌ها بسته به موسیقی پخش شده از طریق سیستم صوتی ۱۴۳۰ واتی مِریدیَن با ۲۹ بلندگو می‌لرزند و به راننده و سرنشین جلو اجازه می‌دهند موسیقی را "احساس" کنند.

(عکس) هیولای رنجروور برای شکست مرسدس‌بنز و بی‌ام‌و به میدان آمد!

حالت رانندگی داینامیک معمولی یک قدم فراتر رفته است؛ زیرا خودرو را ۱۵ میلی متر پایین می‌آورد و همچنین واکنش دریچه گاز، فرمان و سرعت واکنش گیربکس هشت سرعته اتوماتیک را افزایش می‌دهد.

bato-adv
مجله خواندنی ها
bato-adv
bato-adv
bato-adv
پرطرفدارترین عناوین